Skocz do zawartości

G20 340i vs M4 M3


tomasztolala

Rekomendowane odpowiedzi

Chcesz powiedzieć, że 428 na wydechu M Perfomance brzmi lepiej niż 340???? Czy ja po prostu źle Ciebie zrozumiałem.

Ja mam akurat 330 tez na tym wydechu i fakt, ładne mruczy ale przy wyższych obrotach ... no i do tego potrafi strzelić.


Jestem też w przeddzień zamówienia 340 i pytałem się o wydech akcesoryjny, ale do nich podobno BMW nie robi więc zostaje seria. Jednak wydaje mi się, że i na serii ciekawie brzmi, w końcu 6 cylindrów.


BTW... bardzo ładna ta Twoja!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 189
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Chcesz powiedzieć, że 428 na wydechu M Perfomance brzmi lepiej niż 340???? Czy ja po prostu źle Ciebie zrozumiałem.oja!

 

Mam 330i f30 konciwy m performance plus dp plus sport kat od mg motorsport

Brzmi tak


Jest gorzej niż nowa g20 m340i ale o niebo lepiej nuż seria 340i f30

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo czyli gpf ouf??

A soft nie wykryje jego braku??

Wyciągając gpf na pewno i mocy będzie więcej i dźwięk lepszy.

Tylko wtedy gwarancja raczej ucieknie, temat rzeka bo czasami mając znajomych da radę włożyć stare graty...

Będziesz robić chipa?

Ciekawe jak by wyszło.

Zamawiales dodatkowa chłodnice??

No i najważniejsze kiedy galeria?? :mrgreen: :mad2:

 

Da się to zrobić jak dowiedziałem się od MG bez ingerencji w soft - robili kilka M5, X3 M40i i wszystko działa - nawet na swoim fb o tym piszą. Co do gwarancji to jest dokladnie tak jak piszesz :mrgreen:

Sam soft czy box jb4 i powyzszych modifkacjach można celowac nawet w 490KM - ale jak dla mnie i na ten moment to raczej pieśń przyszłości…

Dodatkowo chłodnica jest i co ciekawe dzięki temu, że bierzesz ten pakiet masz większe hamulce i zaciski na przedniej osi (w stosunku do tych co wychodzą na wszystkich G20 w ma pakiecie) o czym jeszcze przed zakupem dowiedział się Kolega acc007 na forum bimmerpost :cool2:

Galerii nie będzie, ale wrzucam poniżej zdjęcia mojego setup`u - jeżeli jednak naruszam wątek to Milicja z forum to na pewno wyłapie i wtedy proszę o ich usunięcie.


IMG_2224.jpg

IMG_2243.jpg

IMG_2236.jpg

 


Piekne Auto gratulacje !! Kolor mega najlepszy z mozliwych :) czarne felgi mi sie nigdy nie podobaly ale tutaj pasuje wszystko.

Mam pare pytan :

-drifta idzie zrobic w sport+ ?? Tutaj niby tez xdrive a idzie ,


-Czy nfc kluczyk jest dozywotnio bezplatny?

-gdzie na slasku dostane 20% rabatu na zakup?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada mega , calosc jest super "spójna" :)

Jesli chodzi o drifta- na filmiku widac ze sie da to juz jest mega masz 4x4 a jesli trzeba to tez "frajda" ,a nie jest to sportowy M czy benz 63 AMG

NFC - dla mnie nie jest to zbedne ,a next level , poniewaz ostatnie 4 lata mialem keyless i uwazam ze to super sprawa jak nie musisz szukac kluczyka , a teraz z NFC juz nawet kluczyka nie musisz miec tylko telefon. Z tego co czytalem to na pewno platne jest jesli chcesz np udostepnic kluczyk innym osoba 80euro...

Dzięki za kontakt . Pozdrawiam i zycze duzo radosci z jazdy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matko boska, diabeł :D

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To racja chociaż im nowsze AMG tym też jest gorzej i tylko 63 brzmią fajnie.

Ostatnio jeździłem GLE 43 AMG i poza strzałami z wydechy dzwięk niczym nie różnił się od mojej 640i.

Ostatnim bmw które fajnie brzmiało wg było M3 E92 a ogólnie najfajniej brzmiącym M5 E39 drugie w kolejce M3 E92 trzecie M5 E60. Późbiej już nic fajnie nie brzmi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Coś w tym jest. Też wolę brzmienie silników NA. W zasadzie każdy z fajniejszych silników NA brzmiał inaczej. Tylko słysząc dźwięk jest w stanie człowiek poznać, czy to M5e39, M3e46, czy może V10 od M, zupełnie inaczej brzmiały 6 litrówki od AMG a jeszcze inaczej amerykańskie V8. Natomiast tych obecnych turbo nie jestem w stanie poznać po dźwięku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
tyle że w jednym to 100 licznikowe to może być rzeczywiste 105, a w drugim 95

 

Dokladnie :cool2:

Choc mi zawsze wychodzi na liczniku prędkość wyższa, niż mierzona racelogic lub draggy, przy 200jest to około 7-10km/h

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle że w jednym to 100 licznikowe to może być rzeczywiste 105, a w drugim 95

Nie może, bo wtedy nie byłby taki licznik dopuszczony do użytku. Licznik nie może zaniżać prędkość, a jedynie zawyżać.

"Zgodnie z Regulaminem nr 39 EKG ONZ wskazanie może być wyższe o nie więcej niż 10 proc. +4 km/h."


A wg rzeczywistych pomiarów liczniki w BMW należą do najdokładniejszych na rynku, zresztą sam to zauważyłem kilka razy mierząc prędkość z GPSa np. RaceLogic.

https://www.wyborkierowcow.pl/dokladnosc-predkosciomierzy-zestawienie/


Co nie zmienia faktu, że ten typ pomiaru pokazany na YT jest mocno zbliżony, bo same warunki testu były różne, np. temperatura i przyczepność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to a bzdura że nie może? wystarczy założyć inny rozmiar kół i przekłamanie może wyjść w drugą stronę. Owszem fabrycznie skalibrowany pod pewny rozmiar jest że zawyża, oczywiście wszystko zależy od prędkości, zazwyczaj wraz ze wzrostem prędkości odchylenie wzrasta.

Ale jednak takie testy gdzie podają nam dane z licznika i nic kompletnie więcej nie wiemy co i jak było to mogą być zmanipulowane.


I tak jak piszesz warunki mogły być zupełnie inne, to dodatkowo ma wpływ, jednego mogli postawić na zimówkach drugiego na letnich, jeden mógł być z górki, drugi pod górkę. Dla mnie ten test niczego nie odzwierciedla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DonDżonson

Hipotetycznie taki filmik może być celowo przyśpieszony/spowolniony o kilka procent i już masz przekłamanie. Jak ktoś chce, to wszystko zrobi. Natomiast nie ma grama bzdury w tym co napisałem, odpowiada to realnym normalnym warunkom, a nie drutowanym tuningowozom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

......

A wg rzeczywistych pomiarów liczniki w BMW należą do najdokładniejszych na rynku, zresztą sam to zauważyłem kilka razy mierząc prędkość z GPSa np. RaceLogic.

https://www.wyborkierowcow.pl/dokladnosc-predkosciomierzy-zestawienie/

........

szkoda tylko że Pan Redaktor się nie popisał i juz w pierwszym akapicie dwa razy głupoty pisze, mówiąc że licznik w aucie zaniża prędkość w stosunku do rzeczywistej.

A w rzeczywistości jest odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 95% przypadkach takie seryjne m340i opitoli obecne m3 do setki mimo że na papierze jest podobnie 4,2s bo m340i zrobi tyle zawsze a m3 mało kiedy

kumpel ma m4 to mało kiedy mu się udaje 4,2 zrobić przeważnie 4,8-5,0 przez trakcje ja też przy 470koniach besta miałem 4,2 a przeważnie robię okolice 5s

100-200 wiadomo że w serii emka będzie troche szybsza choć ta stronka zepfers przekłamuje wątpie żeby m340i miało 12,2s jak u mnie w serii było 11,5 a na papierze 50koni mniej ma f30 od g20

m340i to musi być fajny wóz po dobrym sofcie i dp okolice 8,5s 100-200 i 3,6 0-100 na codzień bardziej skuteczny wózek jak m3 ... myśle że biorąc takie m340i i nawet obecne m4 stage 2 550koni czyli oba auta o takich samych modyfikacjach -to ze startu do 200 m340i bedzie z przodu , nie mówiąc już o warunkach codziennych typu ruszanie ze swiatel do 100 itp :D

Sam mam 340i która potrafi zrobić 8,2s 100-200 i seryjne m4 nie ma szans z nią ,nawet mimo że ciut spóźniłem start to i tak doganiam a akurat ta m4 zhamowana na 470koni więc jak na bonus od fabryki to dostała max bo zwykle są ciut słabsze i robią okolice 9-9,2s ;)

https://www.youtube.com/watch?v=pVZHNykNBSE&feature=youtu.be


taka m340i to musi być miodzio na codzień do jazdy ...to co mam teraz + super trakcja ze startu i dużo lepsze 0-100

Dopiero jak wejdzie nowa emka to wtedy m340i będzie zdeklasowane :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Vapor skończ fantazjować bo nie masz ani M3 ani M4.

Nie bronie tego wozu bo to model z przed 6lat i tylko rwd więc ma swoje ograniczenia i jest wiele szybszych samochodów. Obecnie mam około 520KM i ostatnio 5 raz z rzędu mierzyłem 0-100 na zimowych oponach.

Wyniki 4.0 ,4.2, 4.2, 4.4, 4.6 na dragy.

100-200 powtarzalne 7.3-7.5s nowa M340i nawet po downpipe i remapie nie złamie 8s dobrze jak uzyska 9 bo to awd a ja mam lekką mapę pod PB95 na mapie pod 98 schodzi się poniżej 7s to nadal bardzo szybko jak na stary już model a wiele osób po coolerach i chargerpipe dobija do 6.5s na seryjnych turbinach a to już czasy wielu współczesnych supercarów.

M340i będzie szybsza tylko na mokrym ale jazda xdrivem kompletnie mi się nie podoba zero emocji i gówniane prowadzenie. Żeby w europie było M340i rwd to było by fajne auto.

Polecam http://www.automobile-catalog.com

Bardzo fajny katalog dużo danych i realne czasy w przeciwieństwie do zeperfs.


a511ea75d2b0.jpg

c0aeef2541b7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Vaporr lubi fantazjować.... Haha...

Kolega w zs grubo porobione m4 700ps 890nm robi 100-200 okolice 5,6 w zimę, teraz wjeżdża metanol....

Naprawdę nasz fajne auto po dwóch wypadkach, ale proszę Cię to nie jest jakiś top hehe... Ja mam zwykła kosiarke 4 Gary bo nie stać mnie na m5 competition i znam swoje `miejsce w szeregu '

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam od razu "miejsce w szeregu", g20 w Mpakiecie będzie jeszcze z 3 lata rzadkością, co dopiero mocniejsze wersje, do zobaczenia jedynie w większych miastach i ich "sypialniach", bo na wsiach to x5 i Cayenny rządzą, a tym możesz już utrzeć nosa (na papierze szybsze auta, ale do pierwszego zakrętu) mając 4 gary.


Prawda jest taka, że takich r6 3er czy 4er grubo zrobionych jest w PL bardzo mało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.