Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 191
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
To jakaś katastrofa :!: :!: nie da się kupić tej uszczelki ( z klapami ) Wszędzie rozkładają ręce. ASO przewiduje że już może w najbliższym czasie , inni producenci to samo - braki magazynowe :cry: Ma ktoś może jakiś pomysł :?: :?:
Opublikowano
Na allegro bez problemu? Piszesz bzdury... to ze jest na allegro nie znaczy ze dostepne. Zadzwoni i sprawdzi i nie wprowadza ludzi w błąd... na dzien dzisiejszy okres oczekiwania około miesiac. Producentem jest Victor Reinz. gorik79 wrogowi byś nie założył i miałęs w rece? Ciekawe...
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Zamówiłem w Bawaria Motors, szacowana dostawa lipiec.

Na Allegro wystawia auto premium Rzeszów z terminem realizacji minimum 21 dni.

Opublikowano
Ok jeśli dla kogoś to nie problem 21 dni oczekiwania to w porządku. Proszę sobie zadzwonić i się przekonać czy jest to pewne 21 dni... Dzwoniłem dzisiaj i jest to szacowany czas a na allegro maja to zmienić. Ja mam rozgrzebane auto zakładam zaślepki. Może pozniej zmienię. Jest jeszcze sprzedawca co ma za 250zl ale czy ma faktycznie nie pytałem. Ciężki temat z dostępności... Aha Maciek z części do Bmw też niema
Opublikowano
Witam, klapy są dostępne na stronie https://www.leebmann24.de/dichtungstraeger-1er-2er-3er-4er-5er-x1-x3-x5-11617812938.html . Koszt wysyłki do Polski 15euro. Czas dostawy (na terenie Niemiec) 5-7 dni

Trochę OT, czy ja dobrze rozumiem, że w silniku N57 nie ma tej części jako zamiennej i trzeba kupować cały dolot za 1000Euro, czy coś mi się pomieszało?

https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/btdetail/?series=f11n&typ=5k31&og=01&hg=11&bt=11_4984

spacer.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadza się, dla silnika N57 i N57N klapki oddzielnie nie występują.
Opublikowano

W ostatnim czasie zaszła u mnie potrzeba ściągnięcia kolektora dolotowego - silnik N47. Po ściągnięciu kolektora ujawnił się wyciek na uszczelce (tej z klapkami) na 1 i 2 cylindrze licząc od przodu pojazdu.

Podejrzewam że przyczyną było zbyt słabe skręcenie kolektora dolotowego z głowicą. Po wyczyszczeniu wszystkiego benzyną okazało się że wszystko w kupie trzymał nagar. Klapli przesuwają się względem ośki , ośka lata jakby nie miała łożyskowania dodatkowo całość blokuje się przy przekręcaniu.

Ze względu na brak owej uszczelki (11617812938) mam pytania :

1. Czy można się pozbyć samych klapek i ośki i w przypadku poprawnej szczelności użyć samej uszczelki?

2. Czy pozbycie się klapek wymaga kodowania?


Dodam że nową uszczelkę już zamówiłem - prawie miesiąc temu ale trafiła mi się "robota" na drugim końcu polski i potrzebuję na tydzień większy pojazd...

Czy da się tak jeździć tydzień czasu?

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

Z tego co podałeś to najodpowiedniejsza dla mnie jest ta uszczelka bez klapek ...

Zestaw z Allegro nie nadaje się do mojego kolektora... kolektor ma inny kształt dostosowany do tej wspomnianej uszczelki , która ma ok 5mm grubości.

Czy ktoś sprawdzał czy uszczelka z trójki podejdzie do piątki ?

Ciekawe jak z ich dostępnością...

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kilka osób już takie uszczelki montowała i nikt nie pisał o problemach, po drugie kolektor dla modeli z klapkami ma ten sam numer OEM co kolektor dla modeli bez klapek dlatego kształt i spasowanie tej uszczelki jest dokładnie takie samo jak tej z klapkami, różnica to brak klapek i otworów na ośkę.


EDIT: Założyciel tego tematu założył uszczelkę fabrycznie bez klapek o czym napisał na pierwszej stronie tego tematu, trzeba czytać od początku :cool2:

Opublikowano
Popieram z tym czytaniem d początku.... Ja tez mam parę tematów z problemu a większość czyta ostatnie posty i doradza coś co już dawno zrobiłem a nie pomogło... Uroki Forum:)
Opublikowano
Tak czy siak uszczelek nie ma w całej europie :duh: w silniku strzela rozrząd który wedle zaleceń producenta się nie wymienia :lol: :mad2: to moje trzecie BMW a pierwsze w dieslu i chyba już ostatnie auto z tej firmy. PS. Mam pytanie bo widziałem taki dziwny wpis że brakowało klap w uszczelce przy demontażu i wpadły do silnika i niby się nic nie stało. Z tego co wiem to lecą na turbinę co powoduje jej uszkodzenie ale może się mylę . Czy jest możliwość żeby klapy wpadły do środka i się nic nie stało ??? bo u mnie też 2 brakowało :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na allegro bez problemu? Piszesz bzdury... to ze jest na allegro nie znaczy ze dostepne. Zadzwoni i sprawdzi i nie wprowadza ludzi w błąd... na dzien dzisiejszy okres oczekiwania około miesiac. Producentem jest Victor Reinz. gorik79 wrogowi byś nie założył i miałęs w rece? Ciekawe...

 

miałem w ręce i oddałem do hurtowni, na półce w sklepie mam oryginalne i wg. mnie są dużo lepiej wykonane

Opublikowano
No to nie wiem może jest jak np z częściami Febi? Czasem się trafi bardzo porządna cześć wykonana jak dla ASO a czasem taka chamska podroba... Mówię np i poduszkach pod silnik. Może z tym też tak jest
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Moje auto właśnie jest po zabiegu demontażu klapek i zamontowaniu tej uszczelki od 318d. Tych klapek nigdzie nie ma :(

Jednak mam pytanie do bardziej doświadczonych - czy te klapki zamawiać i montować czy sobie darować?

Czy ich brak jest w jakiś sposób szkodliwy dla silnika czy też innych podzespołów i jak jakaś tęga głowa je zaprojektowała i tam są to może powinny być?

Po przejechaniu ok 300km z różnymi prędkościami auto działa poprawnie i żadnych błędów nie wyrzuca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.