Skocz do zawartości

Nowe BMW 3 G20 - zdjęcia, filmy, opinie


felixo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jestem już po drugiej jeździe G20 320d xDrive.

Natomiast jeśli chodzi o kierownicę, to dziś już jechało mi się świetnie, choć czuć, że kiera jest odrobinę grubsza niż moja w E90.

 

Kurcze jeszcze grubsza niż w E90 - super - w mojej alpinie jest bardzo wąska i to mi przeskadza.

 

Samo prowadzenie jest wyborne, niesamowicie czuć samochód, choć pewnie jest to zasługą pakietu sportowego i takiegoż zawieszenia. Aczkolwiek przychodząc z dość sztywnego E90, gdyby mi nikt nie powiedział jaki zawias jest w G20, to bym w życiu nie powiedział, że tu jest zawieszenie sportowe. Komfort w moim odczuciu był dobry, aż jestem ciekaw o ile lepiej jest na standardowym zawiasie. Reakcja na ruchy kierownicą znakomita. Raz wszedłem w zakręt przy wyższej prędkości (dosyć długi łuk), gdzie wiedziałem, że w E90 miałbym lekki przechył nadwozia. Tutaj? W zasadzie nic. G20 równo i stabilnie przejechała przez zakręt.

 

To jest bardzo obiecujace co piszesz. Choć to ze auto jest stabilne to tak sie spodziewałem.

Jak maglownica? Czy na granicy przyczepności przenosi informacje z drogi?

Czy jeździłeś moze G30 - jak byś sie odniósł?

Czy kierownica jest sztywna w pozycji zero stopni - tzn jest opór?

Czy E90 masz na Mpakietowym zawieszeniu czy zwykłym?

 

Skrzynia działa świetnie, dosłownie ze 2-3 razy zdarzył się moment, że silnik tak jakby musiał podpompować turbo i dopiero ruszył, ale trwało to dosłownie ułamek sekundy. Zasadniczo za każdym razem za wciśnięciem pedału gazu następowała natychmiastowa reakcja w postaci zdecydowanego ciągu do przodu. Parę razy odczułem redukcję skrzyni z 3 na 2 oraz z 2 na 1, ale bardzo delikatnie. Byłem zdziwiony, że podczas jazdy pod górkę (lekkie nachylenie) przy prędkości jakoś 65-70 km/h wpięty był już 7my bieg :shock:

Tak to jest z tymi skrzyniami w BMW - jak są nowe jest super a po jakimś przebiegu zaczynaja poszarpywać, lub lagować.

Natomiast osoba co długo jezdzi danym BMW przyzwyczaja sie do tego i podswiadomie załącza gaz raz później, raz stopniowo aby jeździło sie płynnie.

Skasowanie adaptacji raz na jakiś czas zmniejsza te problemy.

Choc po przebiego 5600, powinna chodzi super płynnie w kazdych warunkach.

 

- jestem audiofilem, ale po rozmowie ze sprzedawcami nie wiadomo czy dopłata do topowego Harman Kardon ma sens, ponoć na zwykłym radio i zwykłych utworach różnicę ciężko będzie wychwycić. Trzeba by było być uzbrojonym w muzykę w formacie bezstratnym (np. FLAC)

 

Jezeli jesteś audiofilem a róznica bedzie taka jak w F30 to usłyszysz róznicę natychmiast.

Jak ktos słucha bum bum cyk cyk róznica jest mniejsza.

H/K u mnie w f31 gra naprawde super jak na auto, natomiast w KIA Stinger tez jest H/K i jest sporo gorzej.

 

Wracając do filmy Pertyna: .

On bardzo słabe te testy robi. Dla niego każde auto sie najlepiej prowadzi, niezależnie czy to jest KIa Stinger, czy BMW serii 1 czy teraz BMW serii 3.

O skrzyni też co innego pisze niż ty ;) - On prawie każde auto chwali.

Zastanawiam się czy wie co to dobre prowadzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


- jestem audiofilem, ale po rozmowie ze sprzedawcami nie wiadomo czy dopłata do topowego Harman Kardon ma sens, ponoć na zwykłym radio i zwykłych utworach różnicę ciężko będzie wychwycić. Trzeba by było być uzbrojonym w muzykę w formacie bezstratnym (np. FLAC)


Jezeli jesteś audiofilem a róznica bedzie taka jak w F30 to usłyszysz róznicę natychmiast.

Jak ktos słucha bum bum cyk cyk róznica jest mniejsza.

H/K u mnie w f31 gra naprawde super jak na auto, natomiast w KIA Stinger tez jest H/K i jest sporo gorzej.

 

 

Dokładnie. Jak będziesz słuchał radia i Spotify lub Deezera po Bluetooth to nie ma sensu dopłacać. Jak zgrasz płyty CD na dysk wewnętrzny lub podłączysz tel po USB to różnica jest ogromna. Bzdury Ci też powiedział sprzedawca z FLACami, To są pliki, których jeśli chcesz usłyszeć różnicę, to musisz mieć dobry sprzęt w domu (ponad 20 tys. pln), a nie H/K za 3 tys. w samochodzie, gdzie masz sporo szumów (z zewnątrz i wewnątrz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz rozwinąć? Jechałeś w nocy za miastem? Może na autostradzie?

 

Źle się wyraziłem. Miało być: jest niewarte, o ile nie jeździsz naprawdę dużo w nocy, inaczej nie skorzystasz z tego wiele, a jednak dopłata do laserów względem adaptacji LEDów to jest +4500 zł (adaptacja LEDów 4500, lasery 9000 zł). Jechałem w dzień, a testowany samochód miał tylko adaptacyjne LEDy.

 

Jak jest z start/stop?

Pytam bo u mnie w F31 (320d) trzęsie się samochód przy starcie, co mnie okropnie irytuje. Z resztą generalnie nie jestem fanem start/stop.

Jest bardziej delikatnie w G20?

Wiem, że Ty masz E90 więc nie jesteś w stanie porównać 1:1 ale może ktoś kto śmiga na co dzień F30 i korzysta z start/stop się wypowie. :wink:

 

Wszystko dobrze. Silnik załącza się natychmiastowo po puszczeniu hamulca, żadnych drgań nie odnotowałem, w mojej benzynowej E90 chyba nawet tak gładko nie odpala ze start/stop, choć i tu jest dobrze. W F32 (440i) też się załączał i wrażenie było identyczne - wszystko poprawnie, żadnych zastrzeżeń.

 

Ten samochód jsk i f30 bez m paka wygląda jak Ogorek, tragicznie....

Dla mnie stały m zawias to podstawa...

Jak ktoc oczekuje komfortu to polecam serię 5,7, ska z pneumatyka...

 

Po przemyśleniach stwierdzam, że skoro mi to nie przeszkadzało (jestem przyzwyczajony do dość sztywnej E90), a zyskujemy na wyglądzie...to może i warto. Trzeba by było sprawdzić co daje zawieszenie adaptacyjne. Generalnie we wszystkich testach zawieszenie sportowe M było hejtowane, że twarde, że się nie da jeździć, a jak mówię: moje wrażenia były zgoła odmienne. Jak dla mnie było w porządku, a konsekwencją tych sportowych nastawów było genialne prowadzenie się auta.

 

No właśnie też się zastanawiam bo opinia wydaje mi się na zasadzie "dla mnie nie mają sensu bo trzeba za nie płacić dodatkowo/ więcej", a z tego co czytam to jednak jest różnica in plus na korzyść laserów, dla mnie dobre światła to podstawa i kiedy przy konfiguracji F31 przez nieuwagę zamówiłem full ledy zamiast adaptacyjnych nie byłem zadowolony. Niestety zreflektowałem się za późno i wtedy nie mogłem już zmienić tej opcji, wracając do meritum poza rzekomym ogólnie pojętym lepszym świeceniem, w laserach moim zdaniem mamy jedyny akceptowalny kształt świateł do jazdy dziennej w G20, w ledach wygląda to po prostu słabo, dwie kreski pod światłami, co to ma być ? W nijaki sposób nie przypomina to nawet zmienionej formy" angel eyes" z f30 , w laserach natomiast ten kształt ma już jakiś charakter https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1569980 .

A przypomnę że rozmawiamy o nowym kształcie nadwozia auta, który dla wielu ma znaczenie ze względu na swój wygląd i atrakcyjność, której istotnym elementem są m.in ładnie wyglądające światła do jazdy dziennej, ja bynajmniej tak to widzę, jak konfiguruję auto to całość musi jako tako ze sobą współgrać.

 

Słusznie zwróciłeś uwagę, że wielką zaletą laserów jest fenomenalny wygląd świateł do jazdy dziennej i to chyba tylko za to warto dopłacić, bo na auto patrzy się jednak dość często. BMW prawdopodobnie specjalnie rozróżniło te światła, by zachęcić klientów do dopłaty do wyższej opcji. Pytanie jest jednak takie: czy ten wygląd jest warty dodatkowych 4500 zł? Pewnie tak. Dodatkowo mamy lepszy zasięg w nocy (jeśli już jeździmy), ale z tego co mówił sprzedawca, to nie jest tak, że one zawsze świecą tak daleko, lasery świecą z pełną mocą tylko w określonych warunkach, dlatego też miałem wątpliwości co do korzyści z zakupu takiej opcji.


Generalnie tak konfigurując auto jak my tu mówimy, nie da się nie dobić do 280-300k PLN (choć ja zaznaczyłem szyberdach, co dla mnie bardzo ważne, ale nie zaznaczyłem np. elektrycznych foteli, grzanej kierownicy, grzanej tylnej kanapy, szpery i pewnie paru innych). Rata leasingowa sięga wówczas 3100-3200 zł na miesiąc (zakładam leasing na 5 lat). O leasingu nie mam jednak większego pojęcia, także ciężko mi stwierdzić jaka forma finansowania auta jest najkorzystniejsza, zapewne coś z możliwością pomniejszenia podatku / na firmę.


 



To jest bardzo obiecujace co piszesz. Choć to ze auto jest stabilne to tak sie spodziewałem.

Jak maglownica? Czy na granicy przyczepności przenosi informacje z drogi?

Czy jeździłeś moze G30 - jak byś sie odniósł?

Czy kierownica jest sztywna w pozycji zero stopni - tzn jest opór?

Czy E90 masz na Mpakietowym zawieszeniu czy zwykłym?

 

Auto jest stabilne, ale faktyczną stabilność określa się podczas jazdy z prędkością tak chociaż 100 km/h+, czego ostatecznie nie udało mi się sprawdzić, ponieważ w trakcie dojazdy na obwodnicę sprzedawca sprawdzał natężenie ruchu w nawigacji samochodu i pokazała ona zator. Potem sprawdził na telefonie i rzeczywiście, był jakiś wypadek, dachowanie czy coś, zatem pojechaliśmy inną drogą, generalnie przez miasto. Poprzednio miałem kompakta E36 i tam przy wyższych prędkościach ja się nie czułem pewnie, gdzie z kolei E90 przy prędkościach 160-180 leci jak po szynach, równo, stabilnie.


Nie jestem w stanie powiedzieć o granicy przyczepności, bo aż tak szybko po zakrętach autem nie jechałem z oczywistych względów, natomiast w trakcie tego jednego szybszego łuku wszystko było w porządku.


Tak, jeździłem G30 540i xDrive z dodatkami M-Performance. Byłem strasznie nahajpowany na G30 i przeżyłem trochę rozczarowania, szczerze to nie odczułem znacząco większego komfortu od naprawdę rasowej 440i, która stała na chyba 20" felgach. Było trochę wygodniej i trochę ciszej, za to gabaryty auta naprawdę było czuć - to nie jest samochód na miasto. Prowadzenie było dobre, ale w F32 to było wyraźnie lepsze. W G20 jest co najmniej tak dobre jak w F32. Z jednej strony lekkość, z drugiej odpowiedni opór, natychmiastowa reakcja na ruchy kierownicą, ja tam byłem zachwycony.


Nie wiem czy dobrze rozumiem z tą sztywnością kierownicy w pozycji zero stopni, nie puszczałem jej celem sprawdzenia czy sama się utrzyma, ale jeśli E90 potrafi jeździć w miarę prosto, to G20 zapewne też. Na pewno żadnego luźnego odbijania nie było, ale jednak przez cały czas trzymałem kierownicę obiema rękoma, toteż ciężko powiedzieć.


Moja E90 ma zwykłe zawieszenie, acz naprawdę jeździ jak po szynach, choć jak wejdziesz w zakręt naprawdę ostro, no to wtedy już jest body roll, ale do takich typowych szybkich manewrów przy wymijaniu aut na mieście i jazdy po łukach to jest okej.


 

Tak to jest z tymi skrzyniami w BMW - jak są nowe jest super a po jakimś przebiegu zaczynaja poszarpywać, lub lagować.

Natomiast osoba co długo jezdzi danym BMW przyzwyczaja sie do tego i podswiadomie załącza gaz raz później, raz stopniowo aby jeździło sie płynnie.

Skasowanie adaptacji raz na jakiś czas zmniejsza te problemy.

Choc po przebiego 5600, powinna chodzi super płynnie w kazdych warunkach.

 

Raczej nic złego tu się nie działo, jednak ciężko jest zrzucić z 2 na 1 tak by nie było to w jakikolwiek sposób odczuwalne, to są już bardzo krótkie przełożenia. Chodziła bardzo płynnie, nie mam zastrzeżeń.

Zapytałem się jak można mieć podgląd na którym biegu się teraz jedzie, ale w zwykłym trybie chyba nie jest to możliwe, więc przestawił dźwignię w lewo (tryb Sport) i po chwili zamiast D zobaczyłem na wyświetlaczu S4, potem S5. Wyraźnie było widać, że skrzynia trzyma wyższe obroty.

 


Jezeli jesteś audiofilem a róznica bedzie taka jak w F30 to usłyszysz róznicę natychmiast.

Jak ktos słucha bum bum cyk cyk róznica jest mniejsza.

H/K u mnie w f31 gra naprawde super jak na auto, natomiast w KIA Stinger tez jest H/K i jest sporo gorzej.

 

Mam nadzieję, że jest tam equalizer, mam swoje ulubione ustawienia, podkręcam dźwięki wysokotonowe, te basowe troszkę ciszej. Tyle co udało mi się posłuchać w demo car w salonie to wszystko poprawnie, zresztą słychać na załączonym przeze mnie filmie dwie strony wcześniej.

 

Dokładnie. Jak będziesz słuchał radia i Spotify lub Deezera po Bluetooth to nie ma sensu dopłacać. Jak zgrasz płyty CD na dysk wewnętrzny lub podłączysz tel po USB to różnica jest ogromna. Bzdury Ci też powiedział sprzedawca z FLACami, To są pliki, których jeśli chcesz usłyszeć różnicę, to musisz mieć dobry sprzęt w domu (ponad 20 tys. pln), a nie H/K za 3 tys. w samochodzie, gdzie masz sporo szumów (z zewnątrz i wewnątrz).

 

Ja akurat mam HTC One M8, to jeden z lepiej grających telefonów (a przynajmniej był w 2014, ale nadal nie widzę wiele lepszych od niego). Próbowałem załatwić sobie jakiś kabel do E90 by przez AUX posłuchać, ale jest pełno zakłóceń, więc już 9ty rok katuję transmitter fm :D Co muszę mieć by usłyszeć FLACa? Mam Sennki HD518, FLACi mają dla mnie odrobinę różnicy. Niestety, nie mam żadnego DACa. Dźwięk z laptopa jest okej, ale nic szczególnego. Mój telefon podaje wyraźnie mocniej, acz słuchanie staje się też wówczas szybciej męczące dla uszu, gdzie normalnie mogę słuchać dość długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz rozwinąć? Jechałeś w nocy za miastem? Może na autostradzie?

 

Źle się wyraziłem. Miało być: jest niewarte, o ile nie jeździsz naprawdę dużo w nocy, inaczej nie skorzystasz z tego wiele, a jednak dopłata do laserów względem adaptacji LEDów to jest +4500 zł (adaptacja LEDów 4500, lasery 9000 zł). Jechałem w dzień, a testowany samochód miał tylko adaptacyjne LEDy.

 

Ja uważam, ze to jedyne światła, które wyglądają dobrze w G20 i jest to celowy zabieg księgowych z Monachium. Co do zasięgu to oczywiste, że przydaje się to za miastem. Niestety to mogą sprawdzić tylko właściciele lub ci, którym uda się pożyczyć demo na wieczór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do osób, które już jeździły: czy jest dezaktywacja start/stop jak w f30 czy system działa na stałe ?

 

Można, między trybami pamięta. Po zgaszeniu auta nie sprawdziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już od trzech dni moją trójeczkę docieram ;)

Gratulacje! Fajna dupka! :wink: Niech jeździ bezawaryjnie!

Uchyl rąbka jako pierwszy posiadacz G20 na forum. :wink:

Może jakiś temat założysz, coś więcej o wyposażeniu napiszesz, kilka fotek wrzucisz. :wink:

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo gratulacje auta :) Opisz konfigurację co tam wziąłeś. Udało się wytargować jakiś rabat, żeby ten leasing był znośny? :)

Dzięki ;)


O konfiguracji napiszę w sposób ogólny:

320D RWD

Sportowy automat

Pełen m-pakiet, również z zawieszeniem sportowym

Dodatkowo hamulce m-pakiet

Kolor metalik, a nie zwykły

Bmw live cockpit professional

Park assistant plus

Head up

Skóra

Elektryka foteli z pamięciami

Elektryczna klapa

Inne listwy /dekory wnętrza

Audio HiFi

Bezprzewodowa indukcyjna ładowarka

Podparcie lędźwiowe

Podgrzewanie foteli

Elektrycznie składane lusterka


Leasing był jak najbardziej znośny, bo auto zamówiłem 9 listopada ;). 5 miesięcy sobie poczekałem ale w końcu jest i konfiguracja jak najbardziej trafiona ;)


O rabacie nie będę pisał żeby nie psuć humoru kolegom, którzy też zamówili :D

Rewelacji nie było. Rok temu dostaliśmy trochę więcej na G31 525D ale i tak wyszło dobrze ;)

Panowie jaka data odbioru? Ja już od trzech dni moją trójeczkę docieram ;)

A jaką miałeś datę produkcji, że nie dotknęła cię akcja serwisowa?

Pisząc o akcji serwisowej masz na myśli to, że dealerzy nie dostali kodów do nawigacji?

U mnie wszystko działa łącznie z nawi :D

Ja już od trzech dni moją trójeczkę docieram ;)

Gratulacje! Fajna dupka! :wink: Niech jeździ bezawaryjnie!

Uchyl rąbka jako pierwszy posiadacz G20 na forum. :wink:

Może jakiś temat założysz, coś więcej o wyposażeniu napiszesz, kilka fotek wrzucisz. :wink:

Dziękuję bardzo!

Myślę, że nawet jako jeden z pierwszych w Polsce odebrałem g20, a może pierwszy?

Narazie na drodze widziałem tylko jedno g20, oklejone demo dealera :D

Właśnie.

Co cię skłoniło do 320d zamiast 330i?

Przede wszystkim ekonomia oraz zasięg na baku ale są też inne względy.

Nie uśmiecha mi się żeby auto paliło 12 litrów i więcej. Oczywiście pisze o spalaniu w mieście, lub krótkie dynamiczne przejazdy drogą szybkiego ruchu.

Wracając od dealera autostradą bez tempomatu miałem spalanie 4,6l...

Teraz jeżdżąc po mieście i drogą ekspresową mam 6,5l, Aktualna przewidywana wartość do przejechania na baku wychodzi ponad 900km i to jeżdżąc dużo po mieście... Nie zapominajmy, że trójka ma mniejszy bak niż piątka ;)


Jestem bardzo ciekawy ile będę przejeżdżał na baku. Nie mogę się doczekać aby to sprawdzić.

Po okresie docierania spalanie jeszcze spadnie.



A teraz mówiąc inaczej:

Przesiadłem się z BMW E61 535D polift, czyli 286koni i 580Nm, więc myślę, że przesiadka ciekawa. 535D mam do sprzedania, może jest chętny? :D

Dlatego ucieszyłem się, że G20 sporo urosło.


Przyspieszenie do setki mojego 535D to 6,4s i to jest wartość katalogowa.

Nowe 320D ma 6,8s do setki. I to zdecydowanie mnie zachęciło, a jak już dowiedziałem się, że ten silnik będzie miał ten sam system doładowania co moje 535D, czyli sekwencyjne twin turbo to już w ogóle. Dzięki temu jest bardzo dobra „linearność” gazu i nie ma efektu turbodziury. Diesle ma też lepszy moment z dołu obrotów, więc jeżdżąc w mieście subiektywne wrażenia mocy będą lepsze niż w benzynie. Po prostu nie trzeba ciągnąć do wysokich obrotów jak w benzynie.


Teraz jeżdżę muskając gaz, bo docieram ale wrażenia jak najbardziej pozytywne i już wiem, że auto będzie ładnie jeździło po dotarciu :D



Auto jest bardzo ładne, robi wrażenie, zapewne zależy to od konfiguracji ;) BMW jest bardzo sztywne tak jak powinno być w BMW. Jeździ jak po szynach, nie przechyla się w żadnym stopniu na zakrętach. Reakcja na ruchy kierownicą jest natychmiastowa - auto zdecydowanie nastawione na dawanie radości z jazdy.

Przez to jak się prowadzi i jak dobrze czuć ten samochód to będzie można sobie nim na dużo pozwolić.


Oczywiście jest druga strona medalu tego jak sztywne jest to auto.

Na normalnej drodze w mieście, która jest nierówna, czyli na drodze, których jest większość poza autostradami auto dość komfortowo przechodzi przez nierówności.

Jednak na mało uczęszczanych bardzo dziurawych, połatanych drogach już komfortu nie ma.

Coś za coś. Tak dziurawych dróg dużo nie ma, więc to odczujemy sporadycznie.


Jednak to jak to auto prowadzi się na codzień, na drogach szybkiego ruchu wynagradza wszystko. W G20 po prostu czuć drogę, a to jak się zachowuje w zakrętach imponuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Gratulacje, czekamy na foty :D

Co do konieczności kręcenia benzyny wysoko, żeby jechała, nie mogę sie zgodzić. Nowe 30i ma 400 niutów. Co prawda tym nie ježdziłem, ale jeździłem nowymi 2.0t konkurencji i bardzo sprawnie jadą z dołu. Myślè, źe między 20d a 30i nie będzie zauważalnej różnicy do 3k rpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś jeździłem g20 330i .

W porównaniu do f30 328i (które niedawno sprzedałem) auto prowadzi się dużo lepiej.

Spasowanie elementów i wykończenie wnętrza również na duży plus w g20.

Kierownica moze troszkę za gruba ale to szczegół.

Jedynie zamykanie drzwi sprawiało trochę problemów -trzeba było użyć więcej siły aby się domknęły .

W ASO powiedzieli ,ze już mieli dwóch klientów którzy zgłaszali im ten problem ale póki co chyba za dużo w tym temacie nie zrobili .

Zastanawiam się właśnie czy czekać na 340i dopłacając podejrzewam pewnie min 50tys extra .

330i przyspiesza całkiem sprawnie ,dołoży się program i myśle ,ze będzie git :mrgreen:

Z ciekawostek egzemplarz którym jeździłem miał koło zapasowe w bagażniku ,którego wielkość przez to zmalała drastycznie :shock:


9361825f2f3a4d6d.jpg


c83049f74e2410d8.jpg


bc52a8ecbede792c.jpg

Edytowane przez Loop
89fd7c4724419b3am.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nowe 320d, przy 2 turbinach, obstawiam bedzie mozna chipowac w okolice 250-260HP i 550Nm bezproblemowo (potencjal niewiele gorszy od F30 325d z silnikiem z serii B47).


A wtedy bedzie robil 0-100 w okolicach 5,7-5,8s?


A jezeli sie okaze ze to ten sam silnik co w F30 325d 224HP tylko zdlawiony to beda wychodzily wyniki 280-290HP i pod 600Nm a wtedy 0-100 bedzie w okolicach 5,5s.


320d biorac pod uwage ekonomie (akcyza, spalanie) moze sie okazac calkiem niezly value no i ciezko bedzie mowic ze auto robiace 5,5-6s do setki "nie jedzie" :D

"Sprzedaż najdroższych modeli BMW pikuje do góry" - słonik40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś jeździłem g20 330i .

 

Ależ piękna fura! Jak się prezentuje Portimao Blue na żywo? Masz porównanie do jakiejkolwiek 320d jak to jedzie, czy faktycznie jest aż takie uderzenie na naciśnięcie pedału gazu? Biorąc pod uwagę takie parametry to aż strach pomyśleć co to będzie po zrobieniu programu, choć już seryjne auto będzie naprawdę szybkie. Czy dźwięk silnika jest rzeczywiście tak dobry jak obiecują?


W G20 powiem szczerze nie jestem przekonany co do wzorów felg. Brakuje mi czegoś w stylu gun-metal grey jak na fotach poniżej i w tym stylu.


W ogóle w konfiguratorze jak się wybiera M-Pakiet i się rozwinie jego opcje, to jest dostępny jeszcze jeden kolor, z palety individual, najdroższy ze wszystkich (jakoś 8200 zł dopłaty) - Tanzanite Blue. Poniżej foto jak to wygląda:


Tanzanite-Blue-Metallic-BMW-F80-M3-By-European-Auto-Source-1.jpg

Tanzanite-Blue-Metallic-BMW-F80-M3-By-European-Auto-Source-7-750x500.jpg

35351701494_a4afa1c671_o.jpg

http://csgallery.info/gallery/albums/userpics/10002/m4_pdi2.jpg

tanzanite.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Portimao Blue bardzo ładny na żywo ale myśle ze ten tanzanit będzie robił lepsza robotę :wink:

Osiągi lepsze niż w seryjnej 328i ,w swojej f30 miałem ponad 300 koni wiec tu trochę szybsze było,ale tak jak pisze program się zrobi i będzie gitara :mrgreen:

320d nie jeździłem ale myśle ze nie ma co porównywać .

Dźwięk silnika dużo dużo lepszy ńiz w f30 ,w dodatku przy redukcji w dół skrzynia na trybie sport robi między-gaz.

Felgi całe szczęście można sobie dowolnie wymieniać w późniejszym terminie :D

89fd7c4724419b3am.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dźwięk silnika dużo dużo lepszy ńiz w f30 ,w dodatku przy redukcji w dół skrzynia na trybie sport robi między-gaz.

Felgi całe szczęście można sobie dowolnie wymieniać w późniejszym terminie :D

 

Bez przesady.

Jak w 4 garowym silniku czy dieslu może być ładny dźwięk? Zapewne mocniej wyciszony i dodane jest prykanie z głośników/wydechu.

Chyba zapomnieliśmy o zasadzie tylko R6. :o


340i bedzie droższe od 330i ok 15k dolarów x 3,8 ~ 60K zł czyli zapewne wyjdzie 70k

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się ,że w R6 jest lepszy dźwięk ,ale dopłata 100 tys do NOWEJ 340i jest niestety bardzo duża. Ja się cały czas zastanawiam czy warto.

Założenie dobrego układu wydechowego na pewno sporo pomoże.W F30 328i miałem M-Performance i tragedii nie było :)

Tak jak pisałem w porównaniu do seryjnej (bez lepszego wydechu) F30 328/330 dźwięk jest dużo lepszy i nie mówię tu o dźwięku z głośników.

Ale oczywiście każdy decyduje za siebie i nie będe nikogo do niczego przekonywał :mrgreen:

Poniżej zdjęcie 330 i nie wiem czy to potrimao czy tanzanit.


cd9efad3a1ff57e6.jpg

89fd7c4724419b3am.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle w konfiguratorze jak się wybiera M-Pakiet i się rozwinie jego opcje, to jest dostępny jeszcze jeden kolor, z palety individual, najdroższy ze wszystkich (jakoś 8200 zł dopłaty) - Tanzanite Blue. Poniżej foto jak to wygląda:

 

Ten Tanzanite fajnie wygląda na czystym aucie, szczególnie po projekcie i jakiejś powłoce, ale trochę przybrudzony już nie do końca, szczerze kiedy wybierałem moje auto mogłem takiego wziąć z placu, był z białymi/jasnymi skórami w środku i obszyciem deski, pomimo tego że wcześniej nie brałem go po uwagę to połączenie zrobiło wrażenie, dodatkowo była to opcja wszystkomająca. No ale jak przyjechałem do dilera przejechałem się nim, potem była następna wizyta auto przybrudzone no i zrezygnowałem, podobnie z Estorila który na samym końcu był jedyną opcją dla białego, odpuściłem go m.in też ze wzgl na jasne skóry i ich utrzymanie które w obu tych autach były jak dla mnie jedynym sensownym wyborem. Teraz w sumie żałuję bo jak będę kupował następne auto to najprawdopodobniej będzie to taka zieleń jak w alpinie z właśnie jasnymi skórami http://www.automototube.net/2014-bmw-3-series-alpina-b3-bi-turbo-walkaround-video-pictures.html .

Natomiast w G20 Sunset Orange jest moim zdaniem niezły, pewnie fajnie komponuje z czarnymi dodatkami na zewnątrz, a w środku albo czerń, albo jakiś ciemny brąz :? , ciężko powiedzieć

 

Domyślam się ,że w R6 jest lepszy dźwięk ,ale dopłata 100 tys do NOWEJ 340i jest niestety bardzo duża. Ja się cały czas zastanawiam czy warto.Założenie dobrego układu wydechowego na pewno sporo pomoże.W F30 328i miałem M-Performance i tragedii nie było :)Tak jak pisałem w porównaniu do seryjnej (bez lepszego wydechu) F30 328/330 dźwięk jest dużo lepszy i nie mówię tu o dźwięku z głośników.Ale oczywiście każdy decyduje za siebie i nie będe nikogo do niczego przekonywał :mrgreen: Poniżej zdjęcie 330 i nie wiem czy to potrimao czy tanzanit.

 

Moim zdaniem to kwestia zasobności portfela albo zdrowego rozsądku i sposobu użytkowania auta, jak nie chcesz śmigać po torze na jakichś "track day'ach" to 330i powinna spokojnie dać radę, zwłaszcza jak zmienisz wydech i zrobisz program, bo nawet na tor pomimo że dokonasz pobieżnych zmian w zawiasie czy zrobisz inne mody to jednak moim zdaniem nie jest to auto na tor, ot szybki familowóz. Podobnie jak mój klekot co z tego że jest trochę mocy i po modach na prostej jako tako pójdzie jak jest to kawał ciężkiej krowy i na tor chyba tylko M-ka. A sam dźwięk czy ok 100tyś więcej i trochę lepsze odpychanie jest warte tych pieniędzy, pewnie jak ktoś ma miliony do wydania to się nad tym nie zastanawia ale nawet ktoś z ustabilizowaną sytuacją i sporymi oszczędnościami ( jak na nasze realia), będzie się zastanawiał czy warto, bo ile z tego potencjału 340i wykorzystamy na drogach publicznych.

p44ahXld_o.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.