Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kurcze ja mam inne odczucia. W comfort kierownica chodzi jak w sony playstation z forcefedbackiem - bardzo lekko czyli tak lekko jak dla jakiejś blondynki.

... Na sport jest o klase lepiej, ale na śroku nadal jest za mały opór ( przy predkosciach do 120km/h) - oczywiscie jak dla mnie.

 

Chyba dawno nie jeździłeś autami niższej klasy w którcyh jest o wiele lżej. Może wyciągnij bezpiecznik od wspomagania? :wink:


A tak serio to myślę, że dla większości ludzi jest OK i dlatego tak to skalibrowali. BMW chcę sprzedać jak najwięcej aut, więc mierzą w jak największą publikę, patrz np styl G20 w gustach bardziej Azji niż Zachodu.

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

 

Myślę że nawet bardzo ciekawe, świadczące oczywiście o tym że nowa M-ka będzie niezłym pociskiem( czytałem że 480 HP- 3.5 do 100 i 6.7 do 160 + 4x4), ale nie może być inaczej w obliczu konkurencji która też poszła dosyć do przodu w sensie osiągów. Co oczywiście nie znaczy że mapowane 340i nie będzie blisko osiągów m-ki, celowo nie wspominam o przysłowiowej " radości z jazdy" bo ta moim zdaniem jest subiektywna i ściśle zależna od osobistych preferencji i celu użytkowania takiego auta. Tak na marginesie fajne są te porównania Mata z C.W, musi mieć dobry układ z bmw bo bardzo często dostaje auto do jakichkolwiek testów na długo przed wieloma innymi. Na sam koniec osobiście zastanawiam się nad osiągami nowego topowego klekota skoro ponoć zmieniają go z 335d na M340d to oczekiwałbym osiągów bliskich 340i , skoro M550d po chipie robi takie rzeczy

to taki M340d nie powinien wiele ustępować nie mówię temu z filmiku ale chociażby serii . Kwestia tego ile turbo/ kompres tam wsadzą i czy nie pójdą na łatwiznę bo jak czytam to może być tylko o 13 kuni więcej niż obecne 335d, jeśli tak to w moim wypadku zakup nie byłby chyba wartym zachodu, zwłaszcza po podniesieniu mocy które planuję na wiosnę. Edytowane przez rabbit72
p44ahXld_o.jpg
Opublikowano (edytowane)
Aż strach pomyśleć co będzie jeśli BMW opracuje do tego modelu MPPK :D . Osiągi na poziomie M5;) Edytowane przez rkmi09
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano

Stawiam, że 320i z manualem będzie tańsze od 330i o około 20 tysięcy i o 10 z przekładnią automatyczną.

Niby silniki są te same, ale z tego co się orientuję to chiptuning 320i daje około 230-240 koni, a 330i 300-310. Nie wiem, skąd różnica. Ktoś z was wie więcej na ten temat? Dla mnie seryjne 320i jest trochę za słabe, a nie chcę ryzykować utraty gwarancji chiptuningiem i pewnie będę konfigurowal w marcu u brokera 330i.

Opublikowano
W Niemczech różnica między 320i a 330i wynosi 3800 Euro.
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Tym czasem w okolicach Tarnowa:


czuEogZ.jpg


OccYGrB.jpg

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Dobre pytanie :shock: fotki świeżo od kolegi który był na „mopie” przy A4. Ucięte bo wysłał mi je na snapie :roll:
Opublikowano
No wreszcie coś się dzieje. Ciekawe czy będzie można zobaczyć w salonie lub się przejechać przed marcem. Bardzo na to liczę, bo G20 zamówiłem w listopadzie, a odbiór mam w połowie/pod koniec marca, czyli 5 miesięcy czekania...
Opublikowano
No wreszcie coś się dzieje. Ciekawe czy będzie można zobaczyć w salonie lub się przejechać przed marcem. Bardzo na to liczę, bo G20 zamówiłem w listopadzie, a odbiór mam w połowie/pod koniec marca, czyli 5 miesięcy czekania...

 

Jak zamówiłeś to i tak już po ptakach ;-)

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano
Ciekawe dlaczego 1 ma zderzak z wersji US?

 

Może pod te nowe polskie małe tablice? :mrgreen: :mrgreen:

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Ciekawe dlaczego 1 ma zderzak z wersji US?

 

Może pod te nowe polskie małe tablice? :mrgreen: :mrgreen:

Jak się dobrze przypatrzysz to ta na górze też ma taki pasek. Może to folia ochronna?

***** ***
Opublikowano
Filmik omawiany kilka postów wcześniej
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano

Jest to mój pierwszy post na forum, a więc przede wszystkim witam wszystkich członków forum :)


Ja swoje BMW 330i G20 zamówiłem w ubiegłym roku i dzisiaj dostałem potwierdzone od dealera, że auto ma wyznaczoną datę produkcji na 6 lutego 2019 r. tj. zakończenia produkcji - aktualnie jest lakierowane :)


Polska premiera auta zaplanowana jest na 9 marca br. i niestety wcześniej nie będą możliwe jazdy próbne G20.

Analogicznie jak w przypadku premiery X5 - praktycznie do samego końca auta, które zostały zaprezentowane na salonie w dniu premiery były "zamaskowane" tzn. oklejone kamuflażem.

Opublikowano

Witam wszystkich, to mój pierwszy post. pozdrawiam forumowiczów. :) .


Dzisiaj byłem w salonie Bawaria Motors w Warszawie porozmawiać o nowym G20.


Bmw 320i jest już dostępne w wewnętrznym konfiguratorze salonu. Cena bazowa na G20 320i Sedan (5H71) to 156200 zł brutto. Jest to wersja z manualną skrzynią biegów, której niestety nie można jeszcze zamawiać :mad2: . Dostępny w konfiguratorze jest tylko automat.

Na stronie http://www.bmw.pl oczywiście bez zmian. modelu 320i próżno tam szukać


Auta na placu i do jazd mają być dostępne dopiero w kwietniu a nie w marcu. Pracownicy salonu będą mieć szkolenie z tego modelu w lutym. -Takie informacje uzyskałem w salonie.

W praktyce termin maecowy jest nierzeczywisty. Mam nadziej, że sprzedawca się mylił... A auta w salonie i na placu do jazd będą już w marcu.



Proponowany rabat to 5% od ceny cennikowej.



Osobiście jestem zainteresowany 320i w manualu. Celuję w 150 tysięcy złotych po rabatach, aby zmieścić się w nowym limicie. Fajnie pomarzyć o 330i albo 340i w automacie, ale nawet przy wynajmie czy leasingu, znacząco przekraczałbym limit 150k zł i własny budżet :oops:


Jeszcze raz pozdrawiam wszystkich :D

Opublikowano

1.Limit to 150 tys netto + 50% nieodliczonego vat więc się bez problemu zmieścisz

2.Jaka cena za 320i z automatem?

3.320i to silnik 2.0?

***** ***
Opublikowano
1.Limit to 150 tys netto + 50% nieodliczonego vat więc się bez problemu zmieścisz

 

Pewny jesteś?

 

Każdy, kto obecnie zamierza wziąć w leasing lub nająć auto kosztujące maksymalnie 134529 zł netto (165470 zł brutto) nie musi obawiać się nowych przepisów (oczywiście w zakresie samego leasingu, bo pozostałe wydatki typu paliwo, serwis, opony zostaną objęte 75-procentowym limitem). Jeśli samochód nie będzie droższy, to cały czynsz inicjalny i raty – tak jak do końca 2018 r. – będą w całości kosztem uzyskania przychodu.


Skąd taka kwota, skoro w ustawie podane jest 150 tys. zł? Otóż trzeba pamiętać o możliwości odliczenia 50% VAT, zatem na limit 150 tys. zł składa się cena netto samochodu oraz nieodliczona część VAT. To właśnie cena 134529 zł + nieodliczona połowa VAT od tej kwoty daje łącznie 150 tys. zł kosztów podatkowych.


Oczywiście dotyczy to podatników VAT użytkujących samochód w sposób mieszany (firmowy i prywatny). Dla nievatowców próg zostanie osiągnięty przez auto kosztujące 150 tys. zł brutto. Natomiast dla vatowców, którzy użytkują samochód wyłączenie w celach służbowych i którzy odliczają 100% VAT, progiem zaliczenia w koszty będzie kwota 150 tys. zł netto.

 

https://www.fmleasing.pl/aktualnosci/wrocili-z-pomyslem-ograniczenia-do-50-kosztow-samochodow-firmowych-a-dodatkowo-biora-sie-za-leasing-drozszych-aut

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.