Skocz do zawartości

Nowe BMW 3 G20 - zdjęcia, filmy, opinie


felixo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

5% rabatu to żaden rabat, ale mam nadzieję, że dali taki mały z uwagi na podstawową wersję. Co gorsza dalej cisza w temacie xdrive w silnikach benzynowych.

 

Trochę śmiesznie to wygląda, wchodzi nowy model jeszcze się nie pojawił na drogach a już przedstawiciele producenta dają rabat 5%, a jego podstawą jest fakt że ktoś pyta o rabat :shock: . Czyli wychodzi na to że ceny są od razu tak zawyżone że rabat 5-8% dostaje się obligatoryjnie, ja rozumiem rabat z tytułu wpłaty całości gotówka/przelewem itd ale leasing, kredyt. Nie zrozumcie mnie źle bo nie mam absolutnie nic do preferujących leasing czy raty, zwracam tylko uwagę na śmieszność całej tej sytuacji i spryt producenta.

Wygląda to tak że jeśli nie masz w sobie choćby trochę odwagi, nie mówię sprytu czy natury"handlowca" to golą cie jak frajera cenami z kosmosu, natomiast gdy trochę popytasz płacisz mniej, tzn nie zawsze adekwatnie do jakości produktu, no ale cieszysz się z wyimaginowanego rabatu, który de facto jest celowo skalkulowaną nadwyżką, tak na marginesie wydaje mi się że od 10-12% + zaczynają się rzeczywiste rabaty.

p44ahXld_o.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rabat praktycznie na wszystko o ile nie jest to wchodzący model jest do uzyskania 20%+ co przy kwotach zakupu oznacza nawet 50 do 100tyś to sporo mówi o marży.

 

No niestety, ja rozumiem rabat dla "stałego klienta" czy od ilości sztuk ale rabat renomowanego produktu który właśnie wchodzi na rynek rzędu 5-8% dla każdego mówi nam wiele o marży, moim zdaniem producenci szczególnie aut premium czy luksusowych z naciskiem na "wielką" niemiecką trójkę odlatują z cenami.

Oczywiście nie chcemy to nie kupujemy, tu nie chodzi też o sam wydatek tylko po głębszym przemyśleniu bez przypalania się zasadność takiego zakupu pobudza człowieka do myślenia.

p44ahXld_o.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można złożyć zapytanie o ofertę do wielu salonów w Polsce i wybrać ten, który zaproponuje najkorzystniejszą ofertę. W ten sposób została zakupiona moja E90, fakt że używana 2-letnia (choć znikomy przebieg, auto demo), ale ceny np. u Zdunka za ten model tylko że E91 oscylowały w okolicach 120k pod koniec 2011 roku, gdzie Olszowiec sedana E90 miał za 79k (gdzie jak auto było oglądane to było jeszcze za 89k).


Jeżeli 320i jest po 156,200 zl, a 330i w DE jest po €3,900 więcej, to u nas 330i będzie pewnie w okolicach 172,900 zł, a 330e jeszcze kolejne 5-7 tysięcy w górę, więc blisko 180,000 zł. Ciekawe czy do 330e również można zamówić szperę, bo do 330i już tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Rabat 20%+ dla każdego to bajki, osiągalne tylko kiedy w danym roku kupujesz kolejny samochód lub poprzez brokera. Mam na myśli auto do konfiguracji a nie z placu/demo itp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem w piatek w salonie bmw w lublinie. Podobno jest szansa ze nowa 3 bedzie w tym miesiacu w salonie. Konfigurowalem g20 w silniku 320i. Powiem wam ze w porownaniu do audi a5 tragedii nie ma.

3 wyszla jakies 193tys (bez rabatu) z modelem m sport bez wiekszych dodatkow. Jesli chodzi o rabat Pan zapewnial ze cos wymyslimy. Obstawiam ze bedzie to 6-8% max.

audi a5 bo tez jestem zainteresowany tym samochodem wyszla z rabatem 197tys(bez rabatu 222tys) w silniku 40tfsi z sline i extetriorem rowniez bez wiekszych dodatkow.

Jestem bardzo ciekawy jaka bedzie 3 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rabat 20%+ dla każdego to bajki, osiągalne tylko kiedy w danym roku kupujesz kolejny samochód lub poprzez brokera. Mam na myśli auto do konfiguracji a nie z placu/demo itp.

 

Dokładnie, choć w wypadku kilkuletniej obecności modelu na rynku jest to osiągalne, oczywiście z G20 mamy inną sytuację, ja tak kupiłem/konfigurowałem moje auto i to z nawet większym rabatem, nie miej jednak trochę mi zleciało żeby zamierzony cel osiągnąć, kilka miesięcy i kontakt z 60-70% dilerami w UK.

Oczywiście nie ma co porównywać tych dwóch rynków bo tam jednak jest łatwiej o rabat, o modelach z placu czy o takich których premiera była jakiś czas temu nawet nie wspominam.

 

audi a5 bo tez jestem zainteresowany tym samochodem wyszla z rabatem 197tys(bez rabatu 222tys) w silniku 40tfsi z sline i extetriorem

 

Gdy w grę wchodzi gotówka czy jakieś finansowanie przez bank można pewnie taniej sprowadzić lhd z wysp, z Audi Tax Free Sales- ja tak kiedyś kupowałem- Nowa A5 SB 2.0 tfsi z pakietami S-line wyszła mnie ok 26% taniej(rok po premierze, wliczając ewentualny przywóz i inne koszty), w stosunku do polskiego cennika, tylko jaka tam jest teraz sytuacja w związku z brexitem tego nie wiem.


P.S

Gwoli sprostowania rabat na A5 dostałem 10%(2-gi zakup u nich), natomiast wychodziło to ok 26% mniej w stosunku do polskiego cennika więc nie był to rabat bezpośrednio od sprzedawcy, natomiast na F31 wywalczyłem już bezpośrednio ok 24%( tu ok -46% do cennika PL).

Edytowane przez rabbit72
p44ahXld_o.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak ktoś potrafi negocjować wynegocjuje 20% trzeba zrobic challange na zasadzie przedstawienia oferty jednego sprzedawcy drugiemu dodatkowo słownie podkoloryzować i będzie. No i oczywiście kilku sprzedawców włączyć w tą grę. Jak ktoś po prostu pójdzie do najbliższego dilera to oczywiście nie dostanie takiej oferty ale teraz cały handel opiera się na negocjacji przebijaniu ofert do granic możliwości takie chore czasy. Dla mnie również tak duże widełki marży i rabatu to przesada a przede wszystkim klient nie powinien o tym wiedzieć ale to wynik chorej konkurencji między salonami. Są dilerzey z zasadami i tacy którzy sprzedali by własne majtki byle sprzedac i zarobić grosiki. Taką manianę odwala Bawaria motors na rynku części zamiennych dają z marszu rabaty na części byle Januszowi bo ma e30 lub m3 e46 dostaje na konesera rabat takiej wielkości jak sklep bioràcy od nich części za 50tyś miesięcznie. Tam praktycznie każdy jest w stanie uzyskać max rabat na części. Pewnie z autami jest tak samo.

Przykładowo Mercedes daje rabat na części tylko dla serwisów i warsztatów pod warunkiem nie handlowania na rynku zewnętrznym nie można przebijać się ofertami detal to detal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Wiem ze warto wysłać konfig do wszystkich salonów itp ale mimo wszystko uważam ze 20% na świeży model nie mając rabatu flotowego jest skrajnie mało realny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pisalem że nie mówię o nowym modelu a na pewno nie w przed sprzedaży chodzi o normalną ofertę na aktualne modele tu 20% to norma a czasami udaje się i 30% przeliczając to na pieniążki jest to już bardzo duża kwota.

Na g20 póki co będą to okolice 5% przy jednym aucie a jakiś grupowy zakup pewnie koło 10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auta na placu i do jazd mają być dostępne dopiero w kwietniu a nie w marcu. Pracownicy salonu będą mieć szkolenie z tego modelu w lutym. -Takie informacje uzyskałem w salonie.

W praktyce termin maecowy jest nierzeczywisty. Mam nadziej, że sprzedawca się mylił... A auta w salonie i na placu do jazd będą już w marcu.

 

Auta niektóre już zjeżdżają do salonów, ale przed 9 marca (oficjalna Polska premiera w salonach) nie będą one nigdzie widoczne, ani nie będą mogły być wydawane klientom :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konfigurator na stronie BMW jest dość nieprecyzyjny.


1. Przede wszystkim podczas konfiguracji brakuje opisów poszczególnych funkcji ze szczegółowym wyjaśnieniem - choć kiedyś takowe opisy się znajdowały.

2. Polecam ściągnąć sobie ze strony cennik BMW 3 G20 i tam są szczegółowo opisane wszystkie elementym możliwe do konifguracji.


Dla przykładu: w cenniku znajduję się "BMW Individual Shadow Line o rozszerzonym zakresie" (czarna obramówka grilla + czarne wydechy), natomiast w konfiguratorze na stronie tego nie ma.


Cennik: https://www.bmw.pl/content/dam/bmw/marketPL/bmw_pl/topics/pricelists-brochures/pricelists/Cennik_3_Limuzyna_11_2018.pdf.asset.1542385721419.pdf


Konfigurator na niemieckiej stronie jest bardziej precyzyjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My mając umowę na zakup 6 BMW (różne modele), dostaliśmy 12% na G20. Gdyby ktoś był zainteresowany, mogę podesłać pdfa z wyceną.

 

Powiedz czy ten rabat to na ubogą czy raczej bogatą wersję? Wyceniałem końcem zeszłego roku X3 i chcieli dać trochę więcej (choć nie od razu), ale wersja była mocno doposażona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
My mając umowę na zakup 6 BMW (różne modele), dostaliśmy 12% na G20. Gdyby ktoś był zainteresowany, mogę podesłać pdfa z wyceną.

 

Cześć, gdzie Ci się udało wynegocjować 12%?

Dzięki

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.