Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobry wieczór,

Zastanawiam się nad zakupem bimmertool, ale pytanie brzmi:

Czy ta aplikacja zadziała z Vgate Icar 3?

Opublikowano
Czy program do wypalania jest tak napisany, ze robi sobie "częsciowe wypalania"? Chodzi o to, ze czasem mam tak, ze po 120km od ostatniego wypalania i powyżej 80% zapelnienia włącza mi się wypalanie i kończy czasem na 30 %, ale licznik się nie zeruje, warunki nadal spełnione ( predkość, paliwo), znowu dojdzie do 80 i przy ok 250 znowu wypalanie i podobnie. Dzieje się to nie zawsze, czasem miałem tak, że to pierwsze wypalenie czyliscilo do zera licznik się kasowal i po minucie juz było znowu 30 procent. A ostanio mam najechane 350 km na liczniku ostatniego wypalania i wypalal się trzy razy... Jak to działa? Filtr mam oryginalny, 40 tysięcy temu wymieniony, cisnienia wsteczne wzorowe. Czasem jest też tak, że wypala go do ostatnich procentów 5% 4 3 2, a czasem już przy 15% zeruje licznik daje 0% zapełnienia i w paru minut znowu jest 30%...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wypalanie, nawet w idealnych warunkach, nie może być dłuższe niż 20 minut. Dlatego czasem nie dopali do końca.
3A0jS9b.png
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Odpowiem odnośnie moich błędów z poprzedniej strony.

4BB5, 4BC6, 4BA1, zacząłem od wymiany przepływki. Po wymianie wszystkie błędy zniknęły.

Zostały te odnośnie DPFa. Od razu polepszyło sie wypalanie - pod koniec sadza zeszła do 0,4g.

Mam nadzieję że po adaptacji jako nowy dpf wszystko wróci do normy :)

Opublikowano
Już pisałem na support, ale nie udało się rozwiązać problemu. W dalszym ciągu mam problem z funkcją akumulator- auto f31 lci silnik b47. Interfejs Vgate vLinker BM. Nie łączy się z tą opcja. Jakieś rozwiązanie?
Opublikowano

Sądziłem że problem już nie występuje bo niedawno wykonywałem testy na aucie z takim silnikiem opcja Akumulator działała prawidłowo.

Zaznacz w ustawieniach 'logowanie komunikacji', następnie uruchom aplikację ponownie, połącz i spróbuj wejść w Akumulator.

Następnie Menu > zgłoś problem a ja przejrzę wówczas logi aplikacji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Paweł, od jakiegoś czasu nie ma w aplikacji temperatury spalin (kiedyś była). DDE7. Czy jest możliwość aby ją przywrócić?
3A0jS9b.png
  • Moderatorzy
Opublikowano
Sądziłem że problem już nie występuje bo niedawno wykonywałem testy na aucie z takim silnikiem opcja Akumulator działała prawidłowo.

Zaznacz w ustawieniach 'logowanie komunikacji', następnie uruchom aplikację ponownie, połącz i spróbuj wejść w Akumulator.

Następnie Menu > zgłoś problem a ja przejrzę wówczas logi aplikacji.

Ja również mam b47 f31lci i przynajmniej kilka dni temu odczyty z akumulatora działały. Jutro sprawdzę jeszcze raz.


@aben b47 edc17 to dde7? u mnie jest "temp. spalin (bank1)"

spacer.png

Opublikowano

Ja również mam b47 f31lci i przynajmniej kilka dni temu odczyty z akumulatora działały. Jutro sprawdzę jeszcze raz.

 

 

Ogarnięte.

Zmieniłem na wyborze auta, aby wykrył automatycznie, wcześniej był wybrany slink b47 (ale było do wyboru dwa rodzaje, być może poprzednio wybrałem zly) . I obecnie wykrywa akumulator. 


Pozdrawiam 


Michał 

Opublikowano

Witam. Czy już mieliście okazję korzystać z aplikacji ustawienia nastawnika turbiny.Gdy próbuję zmienić wartości po zapisaniu .Wracają powrotem do wcześniejszego ustawienia.

Silnik 320d m47.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie działa Ci chwilowe wymuszanie wartości czy masz na myśli wpisanie na stałe jakiejś wartości (bo tak to nie będzie działać :) )?

spacer.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w live data nie pokazuje się zielony ptaszek w czasie wypalani DPF. jak wejde w dpf to jest informacja, ze iles tam km temu dpf sie wypalil, ale na pewno nie bylo zielonego ptaszka w live, a jest wlaczony caly czas.
Opublikowano
Panowie, wymieniłem dpf na zamiennik firmy JMJ, zastosowałem uszczelkę a i tak mam jakiś przedmuch, spod maski i na postoju przy włączonym nadmuchu czuć smród spalin. Ktoś coś może poradzić?
Opublikowano

NIeee :)albo coś nie mogę znaleźć. Zmiana danych jest w w ECM - a tego tu nie ma.

Chyba że opis: silnik jest jako ECM???

Wchodzę w funkcje serwisowe i silnik? i dalej bedzie ustawienie /reset dpf?

Za 2 h sprawdzę, ale jak ktoś może szybko wyjaśnić będę wdzięczny

Opublikowano
Czy ktos z n47 i n57 moglby podenrzec po odpaleniu jakie ma cisnienie wstepne i wydajnosc pompy w baku. (Cisniwnie paliwa niskie i wydajnosc pompy wstepnej) na biegu jalowym. Dzieki
Opublikowano

Czy w apce jest możliwość podejrzenia ciśnienia przed turbo dla e91 silnik n47 ?

Ręce mi już opadają, padł mi czujnik, kupiłem Febi, głupiał od początku pokazując losowe wartości. Kupiłem z demontażu, działał ok, ale też po nagrzaniu silnika zmieniał wartość i o ile na zimnym pokazywał 0 przed uruchomieniem silnika to po zgaszeniu już potrafił pokazywać 11hPa. Wkurzyłem się i kupiłem nowy, oryginalny BMW. NA początku ok, faktycznie miał wartość inną przed uruchomieniem od wartości ciśnienia atmosferycznego, ale różnice były w okolicach 5hPa. Dziś rano wsiadłem do auta, ciśnienie atmosferyczne 1005 hPa a czujnik ciśnienia spalić (przed dpf) pokazuje 996 hPa. Czy w tych wyliczeniach bierze udział inny czujnik? Możliwe, że to problem z wiązka, stykami, że takie głupoty pokazuje?

Opublikowano
Przecież dobrze pokazuje 996hPa to normalne ciśnienie chyba, że mieszkach w Alpach. W BimmerLink da się podejrzeć ciśnienie z obu czujników ciśnienia i na postoju pokazują podobne wartości. Musisz poszukać Absolute pressure in front of the turbine czy coś podobnego w bimmer tool.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.