Skocz do zawartości

jaki zderzak i jakie lampy??lekki tuning?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mialem kolizje sawoim autkiem i teraz zastanawima sie czy przy okazji stluczki czegos w niej nie zmienic.mianowice prosze o wypowiedz odnosnie mojego wybory jak narazie.zderzak http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=113988684 i lampyhttp://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=111727748 ,te lub http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=113140525.nie wiem jaka jest w nich roznica wiec prosze o pomoc.czy ten zdrezak bedzie idealnie pasowal do moich mocowan i czesci blacharskich??i czy lampy tak samo??
Opublikowano
prawdę mówiąc to ten zderzak to jest jedno wielkie nieporozumienie, czy nie lepiej dolozyc ze 300 złotych i kupić zderzak od m3?? Po co kaleczyć auto takim zderzakiem
Opublikowano
kumpel ma taki zderzak - tragedia. Po zimie lakier zaczal odpadac juz nie mowie co sie stalo jak zahaczyl nim leciutko o bryle lodu... :/
Opublikowano
,,Sir_Ice'' ze mu odpadła farba to jest wina lakiernika ktory kład farbe a nie wina zderzaka

 

lakiernik, zapewniam cie, byl pierwsza klasa.

A lakier odpada bo ten badziew z ktorego zrobiony jest zderzak odksztalca sie pod wplywem zmian temperatury.

Jeszcze raz to powiem. - TRAGEDIA.

Opublikowano

DOBRA RADA: Jak założysz taki zderzak lub podobny zderzak w tym stylu, tego gatunku, takiego typu, dobrowolnie opóść to forum.

 

Nie powinieneś nawet w najgorszych snach pomyśleć o czymś takim.

 

Pozdrawiam serdecznie

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano

Witam

 

Zderzak oblesny! A lampy poniewaz skopales linki nie chce mi sie edytowac i ogladac ale podejrzewam, ze tez nie za bardzo. Sam chcialem kiedys zalozyc ringi ale ostatnio widzialem fotki e36 na ringach i nie widzi mi sie to. Postanowilem, ze jesli jakies zmiany to oryginaly jedynie, ewentualnie cos od uznanych tunerow (marzy mi sie ospojlerowanie alpina b8 - ma ktos takie ;) ? )

 

AlexMastah -podeslij na PW. Chetnie oblookam.

 

pzdr

maciejkiner

http://www.oneclick.pl/bmw/bmw_baner.jpg
Opublikowano

Jezu słodki, co za badziew...... :jawdrop: (mnie się chciało edytować linki......) - ukrzywdzanie auta takim czymś to nawet nie jest WT, to jest barbarzyństwo.... Zlituj się dobry człowieku..

Pozdr

To jest wszystko prosto z głowy, prosto z głowy do wieczności, płynie strumień kolorowy, niesprawdzonych wiadomości....
Opublikowano
ja tez ogladnolem wszystkie te rzeczy dla mnie i te lampy i ten zderzak to wielki badziew i naprawde trezba nie lubiec BMW albo wogole nie miec guztu zeby cos akiego zalozyc i tak oszpecic samochod.... :duh: :duh: :duh: :mad2: :mad2: :mad2:
moje modele
Opublikowano

Jezeli koniecznie chcesz inny zderzak w swoim e36 to pomysl o zderzakach wykonanych z innego materialu niz laminat :mad2: . Najlepsze beda zderzaki wykonane z ABS lub Poly.

Firmy tuningowe Hamann, Rieger, ACSchnitzer wykonuja swoje elementy wlasnie z tego typu tworzyw sztucznych. Wszelkie laminatowe podroby nadaja sie do kosza. :nienie:

Opublikowano

 

Nie wiem skąd takie podejście, może nie widziałeś nigdy dobrze zrobionego elementu z włókna szklanego? W takim razie aramid (kevlar) i włókno węglowe też odpada (Koenigsegg nadaje się do kosza), bo to ta sama technologia produkcji... :lol:

 

Mam swoje zdanie na ten temat i to wszystko. Nie musisz sie z nim absolutnie zgadzac.

Wlokno szklane nadaje sie do produkcji przyczepy kampingowej, dachu przystanku autobusowego ale nie do produkcji zderzakow czy innych elementow nadwozia samochodu. Produkty z wlokna szklanego sa z reguly nedznymi kopiami oryginalnych produktow. Kiepsko pasuja do reszty nadwozia, waza kilka razy wiecej niz oryginaly, nie sa odporne na pekniecia nie wspominajac o zerowej odpornosci na odpryski lakieru.

 

Jezeli chodzi o wlokna weglowe lub ewentualnie kevlar o ktorym pisales nadaja sie jak najbardziej i sa stosowane w wielu samochodach.

Technologia produkcji nie ma nic do tego. Licza sie wykorzystane do tego celu materialy. Fiberglass to nie to samo co carbonfiber :norty: Co z tego ze produkcja elementow wyglada podobnie, wystarczy wziasc do reki i porownac sama mase, nie wspominajac o wytrzymalosci.

Pytanie kogo stac na zderzak, maske, czy inne elementy wykonane z wlokna weglowego. Przykladem moga byc produkty firmy Vorsteiner. Nagle moze sie okazac ze dwa zderzaki w E36 wiecej wartaja niz cala reszta samochodu. :duh:

Opublikowano
AlexMastah w pełni się z tobą zgadzam. Kiedys tez byłem sceptyczny do tych laminatów ale pewnego dnia musiałem kupic zderzak bo mój został zmasakrowany a ze wtedy nie byłem przy kasie to padło na zderzaczek z laminatu a kupiłem go na allegro. Wymagał paru godzin roboty papierem sciernym ale efekt teraz powala na kolana. I nikt mi nie powie ze jest to nie trwałe. Odpowiedni zabezpieczone i przykrecone napewno sie nie połamie. Wiez to sta ze widział juz ten zderzak nie jedną zime a aby dojechac do asfaltu musze się kulac polną drogą od siebie i niekt mi drogi nie odsnieza. Odpryski lakieru? Bujda... Lakiernik robote spjeprzyl z oszczedności bo trafi na goscia co BMW jezdzi wiec czemu go nie skasowac. Mi to dopracował brat i naprawde nie załuje. Teraz juz nawet progi mam z laminatu a mysle juz nad maską i błotnikami. Jak ktos potrafi to zrobi to perfekcyjnie to napeno nie pozałuje a mało tego nikt mi nie powie ze laminat jest ciezszy od oryginału. Załozyłem z laminatu kompletne ospojlerowanie Mtechnic wzór e36.
Opublikowano

 

To wiele tłumaczy - po prostu miałeś pecha, że trafiłeś na taki wyrób.

 

Nie trafilem na taki wyrob. Staralem sie trzymac od fiberglass-u jak najdalej przy instalacji zderzakow do e46.

Mialem okazje instalowac fiberglass-owy produkt firmy VeilSide do ProbeGT i wiem jak wyglada jego pozniejsza eksploatacja. Powtarzam moje prywatne zdanie: fiberglass tylko i wylacznie nadaje sie do produkcji przyczepy kempingowej. Zalete ma chyba taka ze kazdy w garazu przy uzyciu prostych narzedzi jest w stanie wykonac cos co pozniej znajdzie sie w galerii jimmy540i.com.

Gdybym mial wybierac pomiedzy najlepszym i najladniejszym zderzakiem wykonanym z fiberglass-u a oryginalnym wykonanym z abs-u albo poly wybralbym bez najmniejszego zastanowienia druga opcje.

Gdyby fiberglass byl tak dobrym materialem bylby wykorzystywany na szeroka skale przy budowie naszych BMW. Rowniez profesjonalni tunerzy uzywali by tego materialu przy produkcji swoich wlasnych elementow nadwozia.

 

IMHO nie ma sensu rozwodzic sie nad tym tematem dlatego ze kazdy i tak pozostanie przy swoim zdaniu. Kolega Fokus wybierze to co dla niego bedzie najbardziej odpowiednie, a za rok zapytamy jak bardzo zadowolony jest z produktu ktory wybral. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.