Skocz do zawartości

maciejkiner

Zarejestrowani
  • Postów

    119
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Poznan

Osiągnięcia maciejkiner

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam Ogolnie nie popieram takich rzeczy, ale m5 i to na torze to zupelnie inna historia... :jawdrop: :modlitwa: Szacunek pzdr maciejkiner
  2. Witam Ja leje zawsze (no moze 95% przypadkow) na statoilu. Zazwyczaj Pb95, ale czasem zdazy mi sie 98 (jak sie tam ona u nich nazywa to nie wiem). I szczerze powiem, ze zauwazylem ze na 98 spala troche mniej (z osiagami to nie czuc roznicy). Mowie o spalaniu w trasie, bo na miescie to ciezko ocenic. pzdr maciejkiner
  3. Witam A mi w ogole wyglada, ze na zdjeciach sa dwa rozne auta. Moze sie myle, ale grill jakby inny (chrom i czarny), spryskiwacze swiatel, a nawet zderzak w jednej wyglada ze jest matowy a w drugiej chrom... Ale zdjecia niskiej jakosci wiec moge sie mylic :mad2: pzdr maciejkiner
  4. Witam A czy zmieniajac na m43 nie bede musial zmienic skrzyni biegow (automat) i innych elementow? Co dokladnie musze zmienic i jaki jest tego koszt (pi razy drzwi czyli orientacyjny :) ). Kornelio: ja wiem jakie sa roznice miedzy cenami allegro a sklepowe (jak kupowalem statyw do aparatu to dalem za niego 70 zl - identyczny w sklepie foto kosztowal prawie 300!!!!). Te, ktore ja podaje za 50 tez sa z allegro. I roznica w cenie nie wynika pewnie tylko z marzy sprzedawcy ale z tego czegos nieuchwytnego. Jakosci ;) A z tym zawsze wychodze z zalozenia, ze jestem za biedny, zeby oszczedzac, dlatego chcialbym cos wiedziec na temat towaru ktory kupuje. pzdr maciejkiner
  5. Witam Z tym co jest na allegro to jestem na bierzaco. Te za 33 widzialem (kiedy byly nawet za 29 jakies), ale na forum pisali o Febi, a takich nie znalazlem. Znalazlem jedynie AJUSA za ok 50 zl, ktorych sprzedawca twierdzi, ze sa identyczne jak Febi. Ale jak juz mam wydawac niemale pieniadze, to wole zaplacic za cos, co mi dlugo wytrzyma, a nie jestem pewny tych za 33 (moze ktos sie wypowie na temat firm TRW lub MOTIVE) pzdr maciejkiner
  6. Witam Kornelio: znajdz mi popychacze za 33 zl/sztuk (dobrej frmy) to biore od razu. Ja jak szukalem to ceny wyszly mniej wiecej takie jak podal Kyokushin: Czyli w sumie 1200 do tego olej 150 (polecany przez niektorych Valvoline 5w40 fullsyntetyc) i filtr ok 20 zl (no moze 15, ale juz sie o te 5 zl nie spierajmy przy tych kwotach). Do tego robocizna wiec no moze nie 1700 ale 1500 wyjdzie :( I nadal nie wiem czy ktos zna/poleca jakis warsztat w Poznaniu do tego... pzdr maciejkiner
  7. Witam Dzieki, opis bardzo fajny, tylko, ze ja sam nie zabiore sie za robocizne i musze to komus zlecic (jakis serwis). Dlatego szukam jakiegos z Poznania i probuje dowiedziec sie o koszta takiej przygody. Wiem juz ze czesci to ok 1200,1300 zl + robocizna + nowy olej, czyli pewnie kolo 1700 (albo moze jeszcze wiecej :cry2: ). Bo sam nie zaryzykuje naprawy, chyba, ze znajde kogos bardziej doswiadczonego, komu bede "asystowal" przy silniku i piwku ;) pzdr maciejkiner
  8. Witam Kontaktowalem sie z jednym ze sprzedawcow z allegro, ktory handluje czesciami FEBI, ale powiedzial, ze ma tylko AJUSA (po ok 50 zl/szt). Twierdzi, ze sa lepsze niz FEBI. Wiecie cos na ich temat? I co z cena? Dobra, czy za drogo? pzdr maciejkiner
  9. Witam Z tego co wiem to trzeba zewrzec jakies dwa piny we wtyczce (ale to przy e36). Poszukaj na forum ("kasowanie inspekcji"). Pewnie gdzies cos jest. A tak w ogole to lepiej sie tym zajac bo moze sie okazac, ze stary olej lub cos innego spowoduje wieksze koszta niz inspekcja :nienie: pzdr maciejkiner
  10. Witam Chodzi o to, ze wedlug komputera powinienes stawis sie na "inspekcje". Po jej wykonaniu specjalista powinien skasowac (zresetowac) komputer i zacznie on na nowo liczyc km do nastepnej inspekcji :) pzdr maciejkiner
  11. Witam O wtyczkach Ci nie powiem, ale ten przycisk z glosniczkami jak go nazywasz to wlacznik/wylacznik oryginalnego zestawu HiFi harman/kardon. Ja mam przyciski tylko od podgrzewania siedzen i zapalaja sie jak je nacisne. pzdr maciejkiner
  12. Witam Czepiasz sie ;) Ja nie mam wyksztalcenia muzycznego i tyk, tyk, tyk a cyk, cyk ,cyk to (prawie) jeden pies. Wiem, ze to popychacze i reszta ekipy :) I u mnie nie tylko na jalowym, ale jak gaz trzymam tez (zreszta mam automat). Jakbym mial dyktafon to bym nagral ;) pzdr maciejkiner
  13. Witam U mnie klekotanie objawia sie tym, ze podczas odpalania klekocze jak stary diesel. W trakcie jazdy czasem (coraz czesciej) slychac jednostajne tyk, tyk, tyk, tyk (czestotliwosc zalezna od RPM). Wiec tak sobie mysle, ze juz na niego pora. Ale mocy nie traci ani nic wiec moze mozna z tym jezdzic, nie wiem, a jedyne efekty to (nie)estetyczne dzwieki ;) pzdr maciejkiner
  14. Witam Moje m40 zaczelo juz zbyt mocno klekotac i pora juz chyba zmienic popychacze (+ cala reszte). Przegladalem forum, ale na wszystkie pytania nie znalazlem odpowiedzi, wiec zbiore moje watpliwosci i zadam kilka pytan: 1) Ile beda kosztowac podzespoly (ile popychacze, ile walek jesli bedzie do robienia, dzwigienki i jakich firm polecacie) 2) Ile moze kosztowac robocizna. Czy polecacie moze jakis warsztat z Poznania lub okolic? 3) Zbliza mi sie oil service i nie wiem czy warto go robic zanim zrobie popychacze - czy po ich zmianie musze zmieniac olej? To chyba wszystko. Jak mi sie cos przypomni to zadam kolejne pytania :) pzdr maciejkiner
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.