Skocz do zawartości

Wymiana baterii w kluczyku.


MarcinFR

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Miałem podobny problem. Myślałem, że uszkodzeniu uległa bateryjka/akumulatorek-nawet rozpołowiłem kluczyk, żeby zajrzeć do środka. Okazało się, że potrzebne jest ponowne zakodowanie kluczyka. Powodem rozkodowania była wymiana przedniej szyby-wiąże się z tym odłączenie modułu który znajduje się w lusterku. Jak zakodować kluczyk znajdziesz na pewno na forum. Powodzenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik jest w lusterku? Ja przyznam szczerze też wymieniałem przednią szybę. Zdjąłem lusterko i czujnik z szyby. Jeździłem i otwierałem samochód bez problemu...

 

 

 

U mnie też po wymianie szyby chodziło jeszcze przez jakiś czas ale potem nawaliło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też już zdążyłem go rozpołowić :duh: próbowałeś może dostać taką baterie/akumulatorek ?

Byłem dziś w czterech miejscach i o tym symbolu nigdy nie mieli baterii...

Dzięki za pomoc.

 

Tej baterii/akumulatorka niewymienia się, jeżeli masz kluczyk bez obslugowy czyli bez żadnych śróbek ktore umożliwiają zajrzenie do srodka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tych kluczykach podobno dosyć często siadały nadajniki ( to jest do naprawy) co do baterji , słyszałem że jest to akumulatorek , który ładuje się jak jest w stacyjce , lecz jeśli się mylę , to proszę o sprostowanie .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ale skoro też zdążyłeś go rozpołowić to byłem ciekawy czy próbowałeś dostać taką baterie ?

Jutro spróbuje go zakodować bo samochód mam na serwisie i miło by było żeby to tylko kodowanie...

 

 

Rozpołowiłem go nie z powodu chęci zmiany baterii tylko po to żeby zajrzec do środka :roll: . Poczytałem trochę na forum i przekonali mnie że kluczyk się laduje sam ze stacyjki. Miałem na początku troche wątpliwości bo grot kluczyka nie styka się w żaden sposób z baterią/akumulatorkiem, ale ktoś mnie znowu uświadomił że ładuje się przez indukcję elektryczną czy coś w tym stylu. W każdym bądź razie baterii/akumulatorka nie wymienia się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim odpadł od płytki microswitch, a też myślałem że coś z akumulatorkiem może:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=116722.

 

A jak aku się rozładuje (zwłaszcza w nieużywanym, zapasowym kluczyku) to z tego co pamiętam, potrzeba ok. 30h żeby go w pełni naładować - oczywiście nie trzeba tego robić za jednym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się pod temat:

Czy kodowanie nowego kluczyka w ASO (koszt 100zł) to jest to sama czynność co programowanie go naciskając odpowiednie klawisze :?: (np. po wymianie baterii)

 

 

Jeżeli chodzi ci o zakodowanie klucza w celu otwierania i zamykania zdalnie auta (w touringu szyba w tylniej klapie ) to raczej tak. Chyba , że chodzi tobie o kodowanie immobilajzera, ale ten z tego co wiem nie może się rozkodować pzry wymianie baterii. Wiedzmy, że ASO lubi nas kroić czasami za nic mimo, że dużo części w serwisie kupimy taniej niż ich zamienniki to muszą oni na czymś extra zarobić. Kodowanie kluczyka może być właśnie tą czynnością.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3876179bd67ea5de.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
Ja też już zdążyłem go rozpołowić :duh: próbowałeś może dostać taką baterie/akumulatorek ?

Byłem dziś w czterech miejscach i o tym symbolu nigdy nie mieli baterii...

Dzięki za pomoc.

 

wygląda, że jednak da się wymienić akumulator w kluczyku:

http://allegro.pl/item894525936_bmw_nowy_akumulator_kluczyka_eml_3_6v_lir_2025.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego wez najpier miernik i sprawdz styki czy jest napiecie jezeli klucz jest uzywany na codzień i nie ma napiecia tzn. musisz wymienic akumulator i tyle, mozliwe ze którys z mikro swiczów jest padniety, nie musi być odlutowany zeby nie dzialal. wez jedz do magika od kluczy niech sprawdzi czy kazdzy guzik nadaje fale.

ja mialem zepsuty srodkowy guzik a reszta chodzila, ale bez srodkowego loga bmw nie moglem zakodowac pilota.

Wczesniej chodzil twój klucz? jakies objawy awarii znasz?

Pozdro

 

A propo tego akumulatora, napewno nie jest on oryginalny, skoro akumulatora sie nie wymienia to tak jest, nie po to robili by nie otwieralny kluczyk,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
U mnie to był akumulatorek , skorzystałem z usług tego gościa z aukcji kupiłem akumulatorek który on i założył i przy okazji zakodował mi kluczyk, cała przyjemność kosztowała mnie 100zł. Ważne żeby sprawdził napięcie jeżeli ktoś by go chciał zamówić bo u mnie dopiero drugi akumulatorek zadziałał , pierwszy był padnięty...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też już zdążyłem go rozpołowić :duh: próbowałeś może dostać taką baterie/akumulatorek ?

Byłem dziś w czterech miejscach i o tym symbolu nigdy nie mieli baterii...

Dzięki za pomoc.

 

wygląda, że jednak da się wymienić akumulator w kluczyku:

http://allegro.pl/item894525936_bmw_nowy_akumulator_kluczyka_eml_3_6v_lir_2025.html

 

 

niby tak ale cena troszkę przesadzona

chyba ze z wymianą i kodowaniem to OK

 

to samo co w aukcji

 

http://batimex.pl/towar.php?idtowaru=1872&wfraza=2025&wfrazat=2025&menu=358&menu2=413

 

http://www.conrad.pl/glowna.php?art=252265

 

w drugim linku są dane producenta jakiegoś z azji w PDFie

co dziwnego podawana żywotność 500 cykli

coś mało nie sądzicie?

Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

500 cykli bez doładowywania ("Żywotnośc powyżej 500 cykli przy rozładowywwaniu prądem 0,2C.") , tak jak w aparacie fotograficznym, pstrykasz zdjęcia dopóki bateria Ci nie padnie, potem trzeba naładować i dalej pstrykać, chyba że doładowujesz zanim padnie bateria - tu np. używając w stacyjce kluczyka.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem. Myślałem, że uszkodzeniu uległa bateryjka/akumulatorek-nawet rozpołowiłem kluczyk, żeby zajrzeć do środka. Okazało się, że potrzebne jest ponowne zakodowanie kluczyka. Powodem rozkodowania była wymiana przedniej szyby-wiąże się z tym odłączenie modułu który znajduje się w lusterku. Jak zakodować kluczyk znajdziesz na pewno na forum. Powodzenia.

 

A od kiedy to w Touringu antenę pilota masz w lusterku :)

Masz jakieś kable idące z lusterka ? :) Oczywiście zakładając że nie posiadasz innych bajerów typu fotochrom kompas etc...

Antena jest zintegrowana w tylną szybę. Tylko cabrio z wiadomej przyczyny mają ją w lusterku wew.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też już zdążyłem go rozpołowić :duh: próbowałeś może dostać taką baterie/akumulatorek ?

Byłem dziś w czterech miejscach i o tym symbolu nigdy nie mieli baterii...

Dzięki za pomoc.

 

Tu jest akumulatorek z kluczka, który według BMW nie powinno się rozbierać :wink:

http://batimex.pl/pl/towar.php?idtowaru=2416&idzastosowanianad=393

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam. Ostatnio udał mi się wreszcie reanimować mój drugi kluczyk. Wymieniłem baterię przejechałem 300km, aby ją naładować. Przeprowadziłem procedurę kodowania klucza i lipa. Kluczyk reaguje, czyli otwiera i zamyka auto tylko, kiedy użyję go w stacyjce (odpalę auto). Wystarczy, że poleży kilkadziesiąt minut i umiera. Totalnie nie reaguje na kliknięcia, czasami pomaga, ale rzadko jak nim troszkę postukam np. o spodnie, lecz wydaje mi się, że może to być zwykły zbieg okoliczności.

Panowie macie może pojęcie, co jeszcze muszę sprawdzić albo, co zrobić, aby wreszcie ten drugi kluczyk zaczął działać? Kluczyk o którym pisze to jest już wersja nierozbieralna (tak twierdzi ASO BMW) :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze zrozumiałem wymieniałeś baterię w tym nierozbieralnym kluczyku ?????

tam jest jakiś akumulatorek ponieważ ten kluczyk ładuję się podczas gdy jest w stacyjce !!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.