Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Wymieniłem wczoraj olej w moim aucie i mam teraz problem.

Jak skasować inspekcję w BMW 320i 92'

 

Dziekuję za odpowiedz.

 

Pozdrawaim

Opublikowano
Przy wyłączonej stacyjce zmostkuj cienkim przewodem piny 7 i 19 a następnie włącz zapłon. Powinny zapalić się wszystkie lampki. Ja tak robiłem parę dni temu. Jeżeli to ci nie pomoże to pin 7 połącz z masą (np. do śruby przy amortyzatorach) i włącz zapłon.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ja kasuje inspekcję jak opisał to atlantic5 z ta różnicą, że przy włączonej stacyjce. Zwierasz na kilkanaście sekund i jest ok
Opublikowano

ja też miałem problemy ze skasowaniem ale to pewnie wina stykania kabelika wewnątrz wtyczki (otworów)

 

przeczyść dokładnie otworki w gnieździe i połącz 7 i 19 po czym zapodaj zapłon i poczekaj,

 

ja czekałem i czekałem wnerwiłem się i przy załączonym zapłonie wyciągnołem drucik i zadziałało :? czasem trzeba cierpliwości

Opublikowano

mkowal napisał:

 

"Wymieniłem wczoraj olej w moim aucie i mam teraz problem.

Jak skasować inspekcję w BMW 320i 92' "

 

A co ma wspólnego inspekcja z olejem?

Nie myl INSPECTION z OIL SERVICE bo to dwie różne sprawy, a przy ich kasowaniu stosuje się różny czas zwierania pinów, jeśli nie masz urządzenia. Dla bezpieczeństwa, gdybyś pomylił piny, włącz szeregowo żarówkę od postojówek.

Opublikowano
jeszcze jedno mnie ciekawi, czy po wykasowaniu oil inspection i service ma dalej swieciś ten malutki zegarek pomiędzy tymi napisami czy nie :?:
Opublikowano
Do wszystkich szanownych kolegow, uzytkownikow BMW - posluchajcie roznych rad i mojej tez: kupcie sobie na allegro taki drobiazg - kosc - do kasowania inspekcji i nie bedziecie miec problemow zadnych. Koszt niewielki bo od 25 zl. a bardzo przydatne - tak jak opony zimowki. Goraco polecam urzadzenie estetyczne w pudeleczku i nie zniszczy kompa. Pozdrawiam.
Opublikowano

Dzisiaj po wielu zabiegach udało się w końcu skasować inspekcję. Przypomnę że próbowałem wielu metod i w końcu udało się :mrgreen:

 

U mnie wyglądało to tak:

 

Zapaliłem auto, następnie kabelek do pinu nr.7 potem do masy do akumulatora, kiedy na zegarku mineło 12 sek. odłączyłem najpierw masę potem pin 7 i zgasiłem auto. Po ponownym przekręceniu kluczyka zostały same zielone cegiełki :dance:

 

Na moim przykładzie ta metoda okazała sie skuteczna.

 

Powodzenia

http://img228.imageshack.us/img228/3276/tn1ir4.jpg


diamentschwartz metalic

Opublikowano
Dzisiaj po wielu zabiegach udało się w końcu skasować inspekcję. Przypomnę że próbowałem wielu metod i w końcu udało się :mrgreen:

 

U mnie wyglądało to tak:

 

Zapaliłem auto, następnie kabelek do pinu nr.7 potem do masy do akumulatora, kiedy na zegarku mineło 12 sek. odłączyłem najpierw masę potem pin 7 i zgasiłem auto. Po ponownym przekręceniu kluczyka zostały same zielone cegiełki :dance:

 

Na moim przykładzie ta metoda okazała sie skuteczna.

 

Powodzenia

 

to niepokojące co piszesz bo po 12 sek to powinin zgasnąć INSPECTOIN a nie OILSERWIS

na OIL.. jest 3 sekundy, niepotrzebnie odpalasz silnik, może podczas kasowania krawat w wiatrk wciągnąc :norty: i trup gotowy

 

widze że część z was podchodzi do tego jak do jakiejś magii, koski, komputerki, ja wiem i LAPTOPEM mozna to zgasić,

ale po co? skoro robi się to nie żadnym tam drucikiem (bo to druciarstwo) ale zwykłym próbnikiem napięcia.

jak to wygląda, otwierasz maskę i wkładasz jakieś druty w gniazdo DIAGNOSTYCZNE :mad2:

 

Trzeba podejść do tego po inżyniersku, z fantazją, musisz wiedzieć co robisz.

maska w góre, zapłon włączony

zwykły próbnik napięcia z żaróweczką 12V i krokodylkiem na masie w dłoni, krokodylek podpinasz pod mase (gdziekolwiek aby stabilnie)

Pin nr7 dotykasz i trzymasz 3sek (styk musi być pewny) - gaśnie OILSERWIS zapalają się zielone diody

odczekujesz min 10sek

Pin nr7 dotykasz i trzymasz 12sek (styk musi być pewny) - gaśnie INSPECTION

 

i jak tak bedziecie to robić to swobodnie można OILSERWIS gasić w marcu a INSPECTION w lipcu - i nie będzie "że sie razem wygasiły"

 

jakieś pytania??

e61 530dA >> spacer.png

 

Opublikowano
Niezły numer! Wczoraj cw ciągu dnia czytałem o kasowaniu inspekcji i żeby było śmiesznie wieczorem gdy wracałem od kumpla, wsiadam do auta, przekręcam kluczyk i co widzę? OILSERVICE i czerwona kosteczka świecą się na zegarach. Na świeżo więc, pożyczyłem od kumpla kawałek kabelka żaróweczkę (okręciłem ją tym kabelkiem), i połączyłem na włączonym zapłonie PIN 7 z 19, policzyłem do 12 i po rozpięciu sprawdziłem co mam na zegarach. OILSERVICE zniknęło, świeci się wszystko na zielono. Miałem trochę stracha, dużo pisaliście o późniejszych problemach z zegarami ale udało się. Wszystko gra.
Opublikowano
A ja nie moge skasowac niczego. Zwieram multimetrem (albo drutem, zadnej roznicy) 7 i 19, przekrecam stacyjke, wskaznik pokazuje 12V i...nic nie gasnie. Jak zwieram dopiero po zalaczeniu stacyjki tez nic nie gasnie... Chyba bede jezdzil z inspekcja i oil service hehe...
Opublikowano
A ja nie moge skasowac niczego. Zwieram multimetrem (albo drutem, zadnej roznicy) 7 i 19, przekrecam stacyjke, wskaznik pokazuje 12V i...nic nie gasnie. Jak zwieram dopiero po zalaczeniu stacyjki tez nic nie gasnie... Chyba bede jezdzil z inspekcja i oil service hehe...

 

probowales wziasc mase z innego miejsca ???

Opublikowano
Zwieram multimetrem (albo drutem, zadnej roznicy) 7 i 19, przekrecam stacyjke, wskaznik pokazuje 12V i...nic nie gasnie.

 

Skoro multimetr pokazuje 12V pomiędzy tymi pinami to znaczy, że masa jest.

Opublikowano
Myślę, że dyfer specjalnie zaokrąglił wartość. Nawet jeśli pokazło mu 12V zamiast 12,3V nie powinno być aż takich problemów ze skasowaniem inspekcji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.