Silniki N63 montowane do końca 2012r to czysta loteria. Zaczyna się od problemów z wtryskami, później dochodzi branie oleju średnio 1l/1000km i finalnie dochodzi do pękania głowicy = wymiana silnika, informacja ASO. Pierwszy właściciel mojej 550ix dokładnie miał taki problem z olejem, auto z produkcji 03.2011. Przy 50tys km pod koniec 2013r BMW wymieniło silnik i wtryski na polift z 2013r. Od wymiany stałem się szczęśliwym posiadaczem tego auta :cool2: Obecnie mam nalatane 120tys, zmieniam olej co 15tys (Motul 5W40), średnio dolewam od 1-1,5l między wymianami i to już jest podobno norma. Tuż przed końcem gwarancji, po kompleksowym przeglądzie, BMW wymieniło jeszcze pompę wysokiego ciśnienia i czujniki od turbin. Uzyskałem też informację, że w N63 od 2013r. te usterki już nie występują. W przypadku mojej laleczki pomimo pełnej gwarancji na auto, wymiana silnika nie byłą aż tak oczywistą sprawą i auto przechodziło przez 3 serwisy ASO. A możesz napisać gdzie w końcu a raczej w którym serwisie ostatecznie wymieniono silnik??. Pozdrawiam