Skocz do zawartości

E65 błędy INPA, check engine, rozkodowanie błędów


dajmon

Rekomendowane odpowiedzi

Na zegarach wyswietlaja mi sie nastepujace błedy...

 

http://images33.fotosik.pl/367/af20e223e4cac7c0m.jpg

http://images25.fotosik.pl/274/14da97cdebd86b2dm.jpg

 

Czy ktoś wie, co moze byc ich przyczyna ?

Szczegolnie mnie interesuje to z batterieschalter auf OFF...

 

Dodam ze nie dziala mi radio, navi, zegar, i inne multimedia....

 

A jak z tym jade do serwisu to maja co rusz nowe pomysly i wszystko chca wymieniac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 113
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a czy to nie jest odpowiednik batterieschlüssel ( komunikat z e38) czyli rozładowana bateria w kluczyku?????

 

co prawda der Schalter to włącznik, ale jakoś tak mi się nasunęło.

 

sprawdź - koszty w sumie żadne.

 

 

No chyba że dotyczy to akumulatora i jego osprzętu????

prawdziwy mężczyzna musi mieć wał, a nie jakieś tam przeguby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz położenie przełącznika w bagażniku pod prawym boczkiem na górze.

 

Dzieki bardzo!!, pomogło :) a jestes w stanie mi powiedziec od czego był ten przełącznik ?

 

Dodam ze radio i inne multimedia dalej nie działaja.. ale powstała diagnoza w serwisie ze to czytnik Navi DVD...

 

I kolejne pytanie dołącze do tego... Jak zmienic ten język w zegarach...

W iDrive juz mam na angielski...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego przełączniaka używa się wtedy gdy zamierzasz pozostawić pojazd na dłuższy okres na postoju, tj. kilka dni, tygodni, ma on za zadanie zminimalizować pobór prądu odbiorników w spoczynku, nawet niektóre całkiem odłączając, coś jak tryb transportowy.

 

Wydaje mi się że zmieniając język w menu przez i-drive zmienia się również na zegarach, jutro sprawdzę jak to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Żółta kontrolka w kształcie silnika- zapla się od czasu do czasu tzn. np raz na dwa tygodnie i po kolejnych np dwuch rozruchach silnika nie pojawia się wiecej. Niestety instrukcja obsługi nie rozpisuje się na ten temat zbyt wiele. "Lampka ostrzegawcza zapala się. Pogorszenie składu spalin. Należy jak najszybciej zlecić kontrolę samochodu."- to cytat. Czy komuś przydarzyła się podobna historia??? Jeśli to kontrolka składu spalin to może przyczyną jest gorszej jakości benzyna??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyn może być wiele

od złej jakości paliwa po uszkodzone sondy lambda

dlatego najlepiej jak zrobisz tak jak pisze w instrukcji czyli poddasz auto pod komputer i wtedy powinno sie cos wyjasnić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Auslass oznacza, że chodzi o czujnik wałka wylotowego, czyli dwa wlotowe masz już z głowy. Omawiane czujniki muszą się znajdować gdzieś tam od góry przy pokrywie głowicy. Nie podałeś wersji silnika, zupełnij informację i może ktoś znający się na siódemkach wskaże dokładnie umiejscowienie czujnika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

WITAM!czy ktos moze mi pomoc,a mianowicie mam problem z bmw jest to silnik n62,auto nie pali na wszystkich cylindrach,tzn w zaleznosci raz pracuja raz nie,strzela z rury i filtr powietrza,i oczywiscie swieci sie zolta kontrolka silnika...

po podpieciu pod kompa,wyswietlil sie blad 27 BB....CDKANWS-NOCKENWELLENSTEUERUNG AUSLASS-VANOS 0, jest to cos z walkiem wylotowym rozrzadu,nadmienie tez ze pierwsza diagnoza byla,ze padl ktorys z czujnikow polozenia walka rozrzadu.oczywiscie wymienilem, przemienialem i wraz to samo.... :(

CO to moze byc?co ten blad dokladnie oznacza?jaka moze byc usterka?co robic?bardzo prosze jesli ktos ma troche wiedzy z tym tematem zwiazana o ujawnienie szczegolow....

serdecznie dziekuje!!!pozdro!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM!czy ktos moze mi pomoc,a mianowicie mam problem z bmw jest to silnik n62,auto nie pali na wszystkich cylindrach,tzn w zaleznosci raz pracuja raz nie,strzela z rury i filtr powietrza,i oczywiscie swieci sie zolta kontrolka silnika...

po podpieciu pod kompa,wyswietlil sie blad 27 BB....CDKANWS-NOCKENWELLENSTEUERUNG AUSLASS-VANOS 0, jest to cos z walkiem wylotowym rozrzadu,nadmienie tez ze pierwsza diagnoza byla,ze padl ktorys z czujnikow polozenia walka rozrzadu.oczywiscie wymienilem, przemienialem i wraz to samo.... :(

CO to moze byc?co ten blad dokladnie oznacza?jaka moze byc usterka?co robic?bardzo prosze jesli ktos ma troche wiedzy z tym tematem zwiazana o ujawnienie szczegolow....

serdecznie dziekuje!!!pozdro!!!

 

Opis błędu dotyczy nie czujnika wałka rozrzadu a nastawnika Vanos. Problem może być z elektrohydraulicznym zaworem sterującym Vanosem lub uszkodzeniem mechanicznym samego Vanosa. Sam zawór można sprawdzić poprzez zamianę miejscami zaworów (są takie dwa na każdy rząd cylindrów.

Edytowane przez Marcus 1959
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.tak tez myslalem...? tylko pozostaje mi jedno pytanie,skoro odlanczam kostke z silniczka nastawnego(tego co reguluje fazami rozrzadu) to ten rzad pracuje rowno i odwrotnie,pytanie tylko czy jesli jeden vanos jak sie uszkodzi to wlasnie powoduje zamieszanie na calym silniku i czy mozliwe za akurat dwa na raz mogly sie uszkodzic?chodzi mi tylko o to ze na kazdej (valce) lub tez (stronie silnika)sa oddzielne vanosy...prawda?to wydaje mi sie ze powinna tylko jedna strona zle dzialac,skoro jest uszkodzenie jednego vanosa,a tu sie dzieje ze jedna i druga nie funkcjonuje normalnie.

dziekuje za informacje w poniedzialek bede sprawdzal...pozdrawiam serdecznie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety wymienilem vanosy ale tylko po jednej stronie

i wraz jest to samo,wyskakuje ten sam blad

27BB CDKANWS - Camshaft control outlet-VANOS0

Error counter: 1

Logistic counter: 40

Mileage 156704 km

Engine speed (nmot) 720.00 /min

rel. air filling (rl) 20.25 %

Engine temperature (tmot) 88.50 degrees C

Supply voltage (ub) 13.47 V

Signal or value below threshold

Test conditions fulfilled

Error present now, but not yet stored (debouncing phase)

Error would not cause a warning lamp to light up

diagnose active

Cyc. flag actived

Error code: 27 BB 42 05 00 00 01 28 4C 84 12 1B B6 8F FF FF

FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF

-------------------------------------------------------------

plus jescze wypadanie zaplonu na kilku cylindrach...

czy moze byc winna druga strona tzn.te vanosy?

jeszcze dodam ze kiedys mi mechanik pomylil kostki na vanosach,to tylko jedna strona zle pracowala.a tu jedna i druga zle pracuje :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja nie wiem skąd Wy takie auta i takich mechaników bierzęcie, ale niech reka Boska chroni przyszłych nabywców takich wynalazków.

 

A twoje auto to się kolego nigdy nie zepsuło? Skończ pierdzielić głupoty jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia w temacie. Auta nie widziałeś nie widziałeś w jakim jest stanie to nie komentuj.

Problem leży w jakiejś pierdole elektrycznej ale nikt nie potrafi powiedzieć gdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.