Skocz do zawartości

Rafał e39

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i 1997

Osiągnięcia Rafał e39

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Zrób test. Podnieś tył auta zdejmij koła i rozpędź do 120.jeśli będzie ok to koła (opony felgi) jeśli będzie drgało obstawiam półoś lub luz w samym przegubie.
  2. daj spokój z febi reklamowałem już 2 szt.i zwrócili kasę. wytrzymują po 4tyś km.jazda wolna ale niestety po naszych drogach.kupiłem lamfordera zobaczymy.
  3. Podepnę się pod temat kolego. co prawda błotnika na sprzedaż nie mam ale tez kupię prawy błotnik w kolorze cosmoschwarzmetalic 303.pozdrawiam kontakt rafalsarnowski@interia.eu
  4. rozbierz zaciski hamulców z przodui przesmaruj prowadnice, sprawdź tłoczki. Możliwe że tam coś jest zapieczone i po mocnych dohamowaniach lekko trzyma hamulec i jest bicie.
  5. Tak jak wspomniałeś wymiana banalna i zero pułapek. Geometria nie jest potrzebna. w sumie 10 minut i śmigasz dalej w ciszy.
  6. Przeguby w BMW? Gratuluję pomysłów :mad2: Może łożysko amortyzatora wydaje takie dżwięki.Posadź kogoś w aucie niech kręci kierą a ty słuchaj skąd to dochodzi.
  7. Rafał e39

    e39 kilka pytań

    co do stuku to u mnie pękla blaszka trzymająca klocek w tłoczku i na dołkach tłukło strasznie własnie tak metalicznie. sprawdź to.
  8. Rafał e39

    520i raz pali raz nie

    byłem dziś na kompie i nic. Zero błędów. Cały dzień auto paliło normalnie a wieczorem znowu mała zadyszka i trzeba było pokrecic sekunde dłużej. może zalewa którąś ze świec i dlatego taki efekt?
  9. Rafał e39

    520i raz pali raz nie

    Witam. Od dwóch dni moje auto ma dziwne objawy. Raz zapala normalnie a po godzinnym postoju muszę dłużej pokręcić rozrusznikiem lub spróbować odpalić ją 2 razy. gdy po nieudanej próbie zaskoczy przez sekundę zachowuje się jakby brakło jej paliwa lub nie chodziła na wszystkie cylindry. Może świece? mają już 30 tyś. ale gdyby to były one to cięgle byłby problem. poza tym auto chodzi normalnie. moc w normie, nie faluje, płynnie się wkręca. Czekam na podpowiedzi i pozdrawiam
  10. Przekladałem obicie fotela wraz z gąbkami. Po wyjęciu fotela z auta i odkreceniu tylnej oslony wszystko wykonuje się intuicyjnie. Przy odkręcaniu mechanizmu regulacji należy odnalezc wszystkie śrubki i wszystko ładnie odejdzie :cool2:
  11. witam wszystkich zainteresowanych.Właśnie jestem po przekładce weluru z angola na swój stelaż. Operacj jest dziecinnie prosta. Fakt że czasu troche zajmuje ale przy małych zdolnościach manualnych 2 h i gotowe.
  12. tak. błąd zapisany jest w pamięci komputera
  13. Rafał e39

    Kolor tapicerki

    Myślę że ostrożnie da się w wszystko rozebrać, gorzej z ubraniem fotela w nowy welur. Jak myslisz mozna go przed założeniem uprać w pralce? :lol:
  14. Witam wszystkich. Jak w temacie, czy rozbierał ktoś z was fotel kierowcy w e39? może ma ktoś fotki lub jakąś pewna technikę.czekam na podpowiedzi.z góry dzięki
  15. Rafał e39

    Kolor tapicerki

    Trochę mnie tu nie było, ale kupiłem welur z anglika z fotela pasażera w takim samym kolorze. Teraz pytanko jak zdjąć welur z mojego siedzenia zeby nic nie uszkodzić i jak odpiąć napinacz pasów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.