Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja generalnie za sumami nie przepadam. Czasami polatam x5, ale uważam, ze to duży ciężki kloc z przeciętnym komfortem jazdy. Dylemat miałem natomiast z GLC63, bo wizualnie nawet jak na suva to mi się podoba. Brzmienie silnika po prostu bajka. I tutaj zalety się kończą. Auto pomimo pneumatyki - cholernie twarde nawet w trybie komfort. Układ kierowniczy niby precyzyjny i sztywnie zestrojony, ale ma się wrażenie jakby auto ważyło 2,5 tony i poruszało się na 4 kapciach 295mm. Wykończenie wewnątrz, multimedia i opcje wydają się trochę słabe jak na auto za 500k. Wybor padł na g30 - zobaczymy czy to dobry strzał.
  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zobaczymy co pokaże nowa X5-tka serii G, która będzie prawdopodobnie jeszcze w tym roku oficjalnie pokazana.


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Artic ja też myślałem nad GLC dość intensywnie ale jazda samochodem znajomego i potem jazdy testowe skutecznie mnie zniechęcily do SUVów i tylko potwierdziły moje preferencje do sedanów. Tak patrze na sąsiadów i każdy dumny bo ma SUVa a tak na prawdę to nie mają żadnej przewagi nad sedanem jeżdżąc głównie po mieście. Ja nigdy nie miałem problemu z krawężnikami w mieście podczas parkowania. Dla mnie wyższa pozycja za kierownicą to akurat minus :duh:
Opublikowano

G30 ma duży prześwit - jak widzę, na jaki krawężnik można n[. tyłem się wsunąć, to czasem się dziwię


Co do SUVów to zwolennicy piszą o tym, że więcej widzą - a ja im odpowiadam - a jak jedzie SUV przed Tobą to też ? :) Poza tym w G30 można dać fotel naprawdę wysoko :)

Opublikowano
Artic ja też myślałem nad GLC dość intensywnie ale jazda samochodem znajomego i potem jazdy testowe skutecznie mnie zniechęcily do SUVów i tylko potwierdziły moje preferencje do sedanów. Tak patrze na sąsiadów i każdy dumny bo ma SUVa a tak na prawdę to nie mają żadnej przewagi nad sedanem jeżdżąc głównie po mieście. Ja nigdy nie miałem problemu z krawężnikami w mieście podczas parkowania. Dla mnie wyższa pozycja za kierownicą to akurat minus :duh:

 

Mi również bardziej pasuje niższa pozycja za kierą :)

Opublikowano

Jako posiadacz prawie SUVa czyli F25 ostatnio zastanawiałem się czemu go kupiłem i czemu ogólnie są one modne. Mój wniosek to taki że największy wpływ na takiego auta ma ta osoba w rodzinie która będzie wozić dziecko. Bo fotelik, bo wózek, bo bezpieczniej przy np miejskiej kolizji bocznej z prędkością 30-40km/h (oczywiście dopóki sedany będą w zdecydowanej większości). W rodzinach na zachodzie posiadających więcej niż jedno auto bardzo często widzę model, sportowy pocisk u faceta i SUV u kobiety.

Na koniec dodam że być może się mylę i dane sprzedażowe mówią zupełnie co innego :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Generalnie w stanach wsrod nieco zasobniejszych rodzin faceci na codzień głównie jeżdżą średniej wielkości sedanami typu bmw 5, kobiety suvami i to często tymi największymi przez co suv są czesto okreslane jako soccer mum cars a dodatkowo w garażu stoi sportowe auto typu 911, m2 m3 etc... pomijam tu temat pickupow które też są mega popularne. Zachód Europy natomiast mam wrażenie ze się powoli wycofuje z posiadania samochow na rzecz wynajmu krótkoterminowego. W sumie jest w tym sporo wygody jeśli ktoś mieszka w dużym mieście i przez korki i duże opłaty parkingowe na codzień korzysta z komunikacji miejskiej na wakacje lata samolotem a przez parę dni w roku kiedy samochód jest mu potrzebny wynajmie sobie według potrzeby i upodobania i na pewno w ogólnym rozrachunku wyjdzie go to sporo taniej
Opublikowano

Czy jest w G30 funkcja przypominania o ładowanym telefonie?

Niestety często zapominam go zabrać z samochodu :)

Opublikowano

Panowie ktoś się orientuje na temat rozmiaru tarcz hamulcowych?


330mm w 20d

348mm w 30,40d/i

374mm rowniez w 40d oraz 50i/d


Wychodzi na to ze w 40i/d były montowane 2 rożne rozmiary?


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Niebieskie zaciski wystepuja w tarczach w rozmiarze 348 ( wg realoem 525,530,540 ) oraz 374 ( wg realoem 540,550 )


Teraz pytanie czy w 540 jest 348 czy 374, bo akurat wymieniam hamulce na te niebieskie i sie zastanawiam jaki rozmiar bedzie miala tarcza

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Jakiej apki uzywac na Androidzie? Mam jakas ale pokazuje tylko zasieg i spalanie bez mozliwosc fotek itp... chyba ze jeszcze trzrba pgarnac cos w aucie?
Opublikowano
Pewnie masz podstawowy pakiet usług i potrzebujesz dokupić remote services, jak wejdziesz na swój profil w BMW Connected to w sklepie są płatne jednorazowo około 350pln. Dopiero wtedy pojawi się opcja lokalizacji i podglądu. Miałem to samo ;).
Opublikowano

Akurat to sie zgadza z zamowieniem, wiec mam tylko trzeba wejsc na strone i te kody z autka ogarnac:) dzieki za pomoc;)

Btw lokalizacje mam, ale podgladu nie...

Opublikowano
Ok. To musisz bezposrednio w samochodzie w idrive albo w connected drive w ustawieniach prywatności włączyć przesyłanie danych albo opcja remote 3D czy jakoś tak, chyba ostatnia pozycja na liście pod ochroną danych. Skoro lokalizację Ci wyświetla to masz ją włączoną w samochodzie. Ja po dokupieniu usług remote musiałem uaktywnić obie funkcje w komputerze samochodu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kuba jak ogólnie wrażenia z użytkowania samochodu? Pewnie jeszcze za wcześnie żeby o tym pisać, ale może masz już jakieś przemyślenia z których gadżetów jesteś zadowolony, a które wydają się zbędnym bajerem? No i jak wrażenia z jazdy po opadnięciu pierwszych emocji?
Opublikowano

Hmm mam az 470kmow, woec bez szalu;D

Narazie moge napisac, ze hud dla mnje bajka i nie aptrze na zegary chyba ze wlaczam i ustawiam tempomat bo musze zobaczy ktory przycisk do czego to blkzej na zegary:)

Automatyczne kierowanie plus tempomat na autostradzie spoko chociaz zanim to zacznie przyspieszac to mi na dupie migaja jak porabani na a2 ale to norma w sumie. W wawie tez mam takie problem ze auto zjezdza mi z pasa a ten dalej uparcie jedzie 30 km/h zanim sie obudzi ze mozna sie ruszyc. Na autostradzie jechalem na dwie kreski odleglosci, w miescie na jedna. Wybralbym lepsze radio chociaz hi fi bo to ujdzie i tyle, ale co poradze... silnik po dieslach brzmi przyjemnie, na rozruchu super glosny potem przyjemnie sie wycisza. Przy przyspieszaniu przyjemne brzmienie plus torpeda nawet w porownaniu do 40d. Jedyny minus to 13.7 l zakladajac 60% z tych 470 to wawa odcinki po 3-5kmow reszta autostrada. Tam mialem okolo 11.7 ale jezdze dynamiczne (nawet bardziej niz potrzeba) nie utrzymujac obrotos ponizej 2k tylko staram sie aby wkrecal soe na 3-4 tak aby silnik troche sie obciazal. Raz wyleciał do 5 przez nieuwage i tam juz jest glosny. Tak na szybko z doskoku jal zrobie kilka tysiecy to moge powirdziec wievej bo narazie nie bylo czasu nawet zbytnio poczytac o funkcjach czegos wiecrj.

Opublikowano
Bo nie radze sobie jeszcze z ustawianiem go. Tu przycisk tu kuzwa cos mi gledzii, a tu mi komunikat daje... potrzeba troche kmow abym mial automatyzm w dzialaniu, a glupio byloby to nagle wylaczyc i wjebutac sie komus w dupe twierdzac ze sam zahamuje:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.