Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak.. Marek zupełnie coś innego powiedział niż Pertyn na temat układu kierowniczego. Jak człowiek sam się nie przejedzie, to niczego się nie dowie :duh:

 

Po tym co zobaczyłem na tym forum już chyba nigdy nie obejrzę piertyna pierdzi . Jak nisko trzeba upaść aby takie rzeczy wypisywać na forum bo ktoś powiedział że promuję merca :mad2:

 

Nadal czekam na jazdę testową 530e , już się doczekać nie umiem na telefon z Sikory.

Jeździłem nową E 350e i powiem - naprawdę fajne autko, ale układ kierowniczy jakoś tam mnie nie urzekł - coś podobnego w nowej rav4 hybrid . Na kierownicy nic nie czuję, a auto jedzie tam gdzie ma. Już w e39 było lepiej.

No i cena od 280k, a oferta dla mnie z 7% 320K zł . Trochę dużo, BMW zaczyna się od 240k, a moja konfiguracja 280k .

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak.. Marek zupełnie coś innego powiedział niż Pertyn na temat układu kierowniczego. Jak człowiek sam się nie przejedzie, to niczego się nie dowie :duh:

 

Jest pierwszym dziennikarzem, który skrytykował idrive.

Ja uważam, że obsługę BMW opanowało do perfekcji.

Ogólnie 540 zbiera pochlebne opinie we wszystkich testach.

Panowie, zastanawiający się nad 530i, rozbijać skarbonki i brać 540.:)

Opublikowano

Panowie, zastanawiający się nad 530i, rozbijać skarbonki i brać 540.:)

 

530i to wybór zdroworozsądkowy :) - przy dobrze wyposażonym aucie różnica sięga ponad 70 tys, a jak ktoś jeździ jak ja mało w trsach to gdzie wykorzysta te konie i moment :)

Opublikowano
Ja wykorzystuje konie do budzenia sąsiadów o poranku :D I w mieście. I poza miastem. I na torze. I na parkingu. Się ma, to się wykorzysta.
Opublikowano
Aż dziw że Aku pod maską a nie w bagażniku ;)

Są dwa aku - jeden pod maską a drugi w bagażniku. A jak, na bogato :mrgreen:

Opublikowano
przecież to nie tylko o osiągi chodzi, ale o kulturę pracy, wibracje, dźwięk, dla mnie to najważniejsze, bo co do wykorzystywania osiągów to zgoda, nie ma gdzie i jak...
Opublikowano (edytowane)

Czy przypadkiem nie przerabialiśmy od 10 lat tematu na tym forum przy premierze e60 520d??? Nie dorabiajmy filozofii, oczywiście ze lepiej mieć 6 czy 8 cylindrów - nie ma znaczenia czy to miasto czy autostrada.

 

Ostatnio często jeżdżę Łódź-Warszawa, mocy brakuje jak cholera - oddałbym wtedy wszystkie demony, skory, nawigację itd za v8 lub przynajmniej 535d

Edytowane przez thestructor
Hmmmm
Opublikowano

Ja w swojej f30 ma 320d 184 km ale uważam ,że do możliwości podwozia g30 idealnie pasuje 530dx lub 540ix.

Jeśli chodzi o krytykę ukł.kier w g30 proponuje przejechanie się nową A5 sportback.W stosunku do bmw g30 różnic jest masakryczna na koszyść szachownicy.Audi ma wyraźne opóźnienie i luz na kole.W konfiguracji 276 -12% rabatu daje 242.Prawie 520d x na wypasie w demo.Wszystkim gorąco polecam test 2 godzinnego użyczenia.Każdy test w prasie czy na vlogu JAKIMKOLWIEK może być autoryzowany.Myślę,że BMW Polska ma to gdzieś bo marka sama się broni swoim charakterem.

Opublikowano

Przejedź się kolego czymś szybszym i mającym więcej niż porażające 184 konie a zrozumiesz że też da się to wykorzystać, i wcale nie jest to takie trudne :mrgreen:

Tak jak Sławek pisze korzystam z mocy codziennie i nie ważne czy to miasto czy droga podmiejska czy też autostrada.

Co do cichego odjeżdżania to czasem aż mi żal było sąsiadów jak o 3 rano musiałem wyjechać gdzieś m5 i obudzić pół osiedla :twisted:

Opublikowano
Mysle, ze mocy nigdy nie za wiele, oczywiście w rozsądnych granicach. No i oczywiście trzeba umieć ją opanować na drodze. Ja zazwyczaj jeżdżę jak emeryt :lol: ale po pierwsze lubię dźwięk i kulturalna prace większego motoru, po drugie duża moc to bezpieczenstwo-przy wyprzedzaniu czy kiedy trzeba szybko uciec z potencjalnie niebezpiecznej sytuacji, po trzecie większy silnik nie jest tak mocno obciążany jak małe dwulitrowe jednostki z których trzeba wyciskać siódme poty zeby swoje pojechaly-suma sumarum dluzej pojeździ. Jedyny minus to rachunek ekonomiczny przy spalaniu ( chociaż małe tez potrafią żłopać przy bucie w podłodze ) i przy zakupie przez chora akcyzę m.in. I tu trzeba zadać sobie pytanie czy warto dołożyć wiecej do takiego auta. Utratę wartości w przeliczeniu na rok użytkowania mozna zmniejszyć jeżdżąc autem dłużej, ja tak robię ale rocznie przejeżdżam 11-12 tys km. Wiec po 8-9 latach mam zrobione ok. 100 tys km dopiero. Jedyny ból jest taki, ze długo nie zmieniam auta, co przy dzisiejszym tempie zmian w modelach aut jest nieco denerwujące. No ale coś za coś. Mógłbym co 3 lata brać w leasing 520d, oddawać po trzech latach i brać nowe takie same.
Opublikowano

Chodzi właśnie o to, że charakterystyka jazdy po polskich drogach jest taka, że potrzebna jest moc pod pedałem gazu.

Gdybym jeździł tylko po autostradach, to moje 525 wystarczyło by mi w zupełności.

Na autostradzie nie potrzebujesz super elastyczności. Ustawiasz na tempomacoe 160-180 i tyle.

Nikt przecież nie jedzie non stop z maksymalną prędkością.

Co innego w drogach krajowych wojewódzkich itd., gdzie trzeba toczyć walkę ze sznurami ciężarówek jadących zderzak w zderzak. W takich sytuacjach brakuje mi siły 6 garów.

Niby mam 218km, ale subiektywnie tego nie czuć.

Jeśli tylko finanse lub ustawodawcy pozwolą i pójdę w 3 litry.

Opublikowano

Wróćmy do tematu może - ktoś jeszcze jechał ostatnio G30? :)

Ciekawy jestem zwłaszcza opinii tych, którzy jeżdżą F10 obecnie - oni najlepiej wiedzą co zostało zmienione/poprawione

Opublikowano
Wróćmy do tematu może - ktoś jeszcze jechał ostatnio G30? :)

Ciekawy jestem zwłaszcza opinii tych, którzy jeżdżą F10 obecnie - oni najlepiej wiedzą co zostało zmienione/poprawione

 

Ja jestem pod wrażeniem co do jakości wykończenia wnętrza G30 . Posiedziałem tylko kilka minut we wnętrzu ale poprzygladalem sie dokładnie detalom wykończeń deski rozdzielczej , konsoli centralnej , boczkom drzwi , wszystko wyglada jakby materiały przeniesione z wyższego modelu pomimo , ze w F10 nie było przecież zle ale jednak przeskok jakościowy jest widoczny . Gdy wsiadłem z powrotem do swojej F10 posmutniałem od razu i pomyślałem ,, ale bieda " :mad2: Trzeba podkreślić jednak tez , ze siedziałem w wersji G30 która miała odhaczonych opcji za 206 tys. zł .

Opublikowano

Panowie co do wagi, moja f10-tka pre-lci w dosc ubogim wyposazeniu wazyla 1700kg , g30 ma w dowodzie wbite 1550kg w dosc przyzwoitym wyposażeniu.

 

Oczywiscie obie sztuki rwd.

 

Pzdr

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Dla porównania 525xd lci 218ps 1850kg

 

Pzdr

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
F10 535i, któremu brakuje chyba tylko wentylowanej tylnej kanapy.. - 1775 kg.
Opublikowano
No nie wiem czy bym chciał jeździć panamerą w totalnej podstawie, fakt że z nowym modelem duży krok na przód ale jednak porównywalna osiągami z m550 kosztuje 560tyś, doliczając do tego rabat który można uzyskać w bmw różnica robi się dosyć spora.

 

Aha i na szybko licząc m550i spec na full wychodzi z rabatem ok 490tyś rabat 10% liczę w przypadku bmw a w porsche hmm jak się 5% dostanie to już coś :cry2:

 

 

...mnie ten wątek interesuje... podobnie jak kolega rozważam jako kolejną brykę M550 lub nową Panamerę. Tutaj zasmucił mnie jednak Zachar

Zanim się jednak zdecyduję, potestujemy żony G30 530ix i chyba poczekam na wrażenia A8 jesienią.
Opublikowano

Zerknij sobie jeszcze na recenzje Marka:

 

i Pertyna:

 

 

M550 też fajna opcja, ale skoro żona będzie śmigać 530ix :roll:

Opublikowano

Czy ktoś pomoże jak skonfigurować pocztę online mail dla serwera HOME.PL?

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.