Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Caly czas sie zastanawiam nad akcyza, zalozmy ze bdzie dzialac od kwietnia. Czy BMWu zmieni wtedy w PL ceny?

W wypadku jak wprowadzali F30 na model 328i w 2012 cena byla taka sama jak przed premiera model wczesniej.

A silnik nie byl 2.8 przeciez a 2.0 i tutaj juz wywalili klientow troche bo zamiast obnizyc cene o roznice w akcyzie to dali taka sama...

Ja osobiscie caly czas czekam az cos zrobia z akcyzja bo mam wybor miedzy 530i a 540i oczywiscie wolalbym 540i ;)

 

 

 

W bogatej wersji w konfiguratorze BMW 550iM kosztuje 480 tys a masz Sportowe zawieszenie Adaptive M razem ze skrętną osią i sportowym zmiennym ukł.kierowniczym.

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Caly czas sie zastanawiam nad akcyza, zalozmy ze bdzie dzialac od kwietnia. Czy BMWu zmieni wtedy w PL ceny?

W wypadku jak wprowadzali F30 na model 328i w 2012 cena byla taka sama jak przed premiera model wczesniej.

A silnik nie byl 2.8 przeciez a 2.0 i tutaj juz wywalili klientow troche bo zamiast obnizyc cene o roznice w akcyzie to dali taka sama...

Ja osobiscie caly czas czekam az cos zrobia z akcyzja bo mam wybor miedzy 530i a 540i oczywiscie wolalbym 540i ;)

 

 

 

W bogatej wersji w konfiguratorze BMW 550iM kosztuje 480 tys a masz Sportowe zawieszenie Adaptive M razem ze skrętną osią i sportowym zmiennym ukł.kierowniczym.

 

Za taka kase to juz raczej bym bral inna marke niz BMW.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

 

no to klops... zostaje 530i

wie ktos moze jakie roznice sa miedzy 525d a 520d w nowych G30?

 

Pewnie te same co w f30 bo to chyba te same silniki 325d ma dwie turbiny.

Pozdrawiam

Kolega na forum ma 325d Estoril i jest bardzo zadowolony.

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano
Wlasnie niby w mojej F30 328i tez jest ten sam silnik co w g30 530i a jednak roznica jest spora w odbiorze akustycznym i podobno ''spalinowym''
Opublikowano (edytowane)

Kto Ci powiedział, że masz ten sam silnik w 328i co 530i g30? Jeżeli ma moc podobną i pojemność to nie znaczy, że to ten sam silnik. To inna konstrukcja !

Chociaż taki sam jest montowany już w np. 330i LCI.

Edytowane przez lewybmw1
"Albo GRUBO albo WCALE"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

328i silnik n20 245ps....

330i silnik b48 252ps nowy motor z platformy modulowej bmw....

Mniejsze spalanie, lepszy dźwięk i kultura pracy.

Dokładnie ten sam silnik co mam w 330i jest w nowej g30 oczywiście pewnie jeszcze lepiej wyciszony...

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano (edytowane)

No nie wiem czy bym chciał jeździć panamerą w totalnej podstawie, fakt że z nowym modelem duży krok na przód ale jednak porównywalna osiągami z m550 kosztuje 560tyś, doliczając do tego rabat który można uzyskać w bmw różnica robi się dosyć spora.

 

Aha i na szybko licząc m550i spec na full wychodzi z rabatem ok 490tyś rabat 10% liczę w przypadku bmw a w porsche hmm jak się 5% dostanie to już coś :cry2:

Edytowane przez krzychuRR1
Opublikowano
Czyli podsumowując 5 na tle E prowadzi się lepiej, prowadzi się gorzej, jest cichsza, jest głośniejsze od merca, jest bardziej komfortowa, jest mniej komfortowa, no i oczywiście pali więcej i pali mniej niż Merc. Totalny rozjazd ocen. Czyli jak zwykle najlepiej samemu ocenić.
Opublikowano
zupełnie nowy silnik, rozrząd z tyłu

 

 

rozumiem, dlatego pytam o 520d i 525d w g30 i f10 czy to sa te same silniki?

Silnik 520d 190 koni w F10 i G30 to ten sam silnik. 525d w G30 jeszcze nie zaprezentowali, ale wydaje mi się, że powinni go wziąć z X5. Tam ma ponad 230 koni.

Opublikowano
Po 2 min. wyłączyłem. Test robiony przez 155 cm karakana, który udowadnia, że z tyłu bawarka powala ilością miejsca. No niestety tak na pewno nie będzie.

 

I nie jest . Ja przy wzroście 190 cm z tylnego miejsca w G30 kolanami dotykam do fotela kierowcy ustawionego pode mnie :cry: Napiszę od razu , że fotele komforty , może przy innych stołkach są jakieś różnice .

Opublikowano
zaglądałem dzisiaj pod maskę G30 w oznaczeniu na klapie 530d i jestem w szoku ile miejsca jest pomiędzy silnikiem a wentylatorem. Spokojnie zmieściłyby się jeszcze z 2 cylindry w rzędzie jak nie lepiej. Akumulator pod maską umiejscowiony na podszybiu za rozpórką, dostęp trochę słaby ale za to dostęp do maglownicy to bajka :) Niby wszystko zabudowane od strony podwozia ale już po kilku jazdach testowych pełno błota w środku w komorze silnika :wink:
Opublikowano
Tak.. Marek zupełnie coś innego powiedział niż Pertyn na temat układu kierowniczego. Jak człowiek sam się nie przejedzie, to niczego się nie dowie :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.