Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mniej więcej się orientuję, dlatego liczę na obniżkę cennika o ok. 8% na rzędowe szóstki. O ile oczywiście posłowie już nic nie namieszają...

Rozumiem, że silnik B58 też już jest w miarę sprawdzony?

 

Pozdrawiam

Tomek

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Z tego co wiem, to ok. 10% od cennika jest w zasięgu, Bmw na pewno nie odda 100% akcyzy, bo zaraz by się okazało, że różnica pomiędzy 520d jest znikoma.

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Mniej więcej się orientuję, dlatego liczę na obniżkę cennika o ok. 8% na rzędowe szóstki. O ile oczywiście posłowie już nic nie namieszają...

Rozumiem, że silnik B58 też już jest w miarę sprawdzony?

 

Pozdrawiam

Tomek

 

Zmiany przegłosowane

 

http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,21117244,senat-przyjal-nowa-akcyze-od-aut-obloza-podatkiem-takze-pojazdy.html?disableRedirects=true

Opublikowano

Gdzie nie słucham i nie czytam, to wszędzie dziennikarze pieją z zachwytu nad nową 5-ką. Taka dobra, czy tyle im za to płacą?

A ja cały czas się zastanawiam czy maksymalnie wyposażona 530xi, czy przeciętnie wyposażona 540xi...

No i ciekaw jestem, czy M-pakiet na 19-to calowych runflatach będzie dawał choć trochę poczucia komfortu na dziurach.

Opublikowano
Tak.

 

Pzdr

 

Czy możesz napisać ile wywalczyłeś i na model z jakim silnikiem?

 

Kończy mi się leasing na wiosnę i zastanawiam się czy kolejna 5 czy może coś lżejszego i mniejszego (4 GC). Niezależnie od modelu z benzynowym r6. F10 to kawał kloca, może G30 będzie się lepiej prowadził.

Opublikowano
Tak.

 

Pzdr

 

Czy możesz napisać ile wywalczyłeś i na model z jakim silnikiem?

 

Kończy mi się leasing na wiosnę i zastanawiam się czy kolejna 5 czy może coś lżejszego i mniejszego (4 GC). Niezależnie od modelu z benzynowym r6. F10 to kawał kloca, może G30 będzie się lepiej prowadził.

 

Jeśli chodzi o 4GC to spiesz sie Kolego.. :(

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,21017094,bmw-seria-4-gran-coupe-to-juz-koniec.html

Opublikowano

 

Wielki dzięki za info. Jakoś mi ten news uciekł. W sumie to dobra informacja, bo już teraz 4 GC to auto jest rzadkie, a jedną z wad 5 (F10 na razie) jest to, że pod każdym Lidlem stoi takich parę... ;)

 

Może 4GC po liftingu, 440 ix, w dobrej cenie nie byłoby złym pomysłem.

 

Koniec OT :)

Opublikowano
Tak.

 

Pzdr

 

Czy możesz napisać ile wywalczyłeś i na model z jakim silnikiem?

 

Kończy mi się leasing na wiosnę i zastanawiam się czy kolejna 5 czy może coś lżejszego i mniejszego (4 GC). Niezależnie od modelu z benzynowym r6. F10 to kawał kloca, może G30 będzie się lepiej prowadził.

 

Jeśli chodzi o 4GC to spiesz sie Kolego.. :(

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,21017094,bmw-seria-4-gran-coupe-to-juz-koniec.html

 

 

 

Dziwne, a5 sportback sprzedaje się bardzo dobrze. Ale z drugiej strony nie dziwię się. Przy mojej całej sympatii do BMW uważam, że A5 sportback wygląda lepiej od 4 GC. Kwestii prowadzenia nie będę poruszał, chodzi mi tylko o wygląd.

Opublikowano
To samo pewnie piszą na forum Audi o BMW :)

 

Nie, piszą tylko, że BMW to padaki ;)

Lubię obydwie marki, miałem już dwie BMW 5 (E60 i F10) i dwa Audi A6 (C5 i C7), w sumie jeździłem nimi 12 lat więc mam porównanie.

BMW są ładniejsze, dają więcej przyjemności z jazdy

Audi są bardziej komfortowe (szczególnie z pneumatyką) i mniej się psują

To tak z mojego doświadczenia...

Opublikowano

Mi w c6 3.0 tdi padły wtryski. W 2009 roku musiałem wyłożyć 12 tys. na naprawę.

Takie bezawaryjne jest Audi.:)

W audi lepsze są materiały we wnętrzu. Skóra po 200 tys. (dakota) wyglądała lepiej niż w mojej f11 po 50.

Opublikowano

Tak z innej beczki czy ktoś przerabiał już temat zakupu nowego BMW od brokera

pod kątem zmiany zasad przedłużania gwarancji ?

Od 1 kwietnia 2017 będzie można ją przedłużyć tylko raz i to tylko w momencie zakupu.

Ciekawe czy pójdzie to zrobić dla aut kupionych w EU , kupując w PL u dealera dodatkową gwarancję plus oczywiście od razu także pakiet serwisowy ?

Może jest to odpowiedź dealerów na rosnącą konkurencję ?

 

Przerabiał ktoś może temat naprawy auta u dealera w PL a z gwarancją dodatkową np. w UK ?

Jak to wygląda w praktyce ?

Opublikowano
Tak z innej beczki czy ktoś przerabiał już temat zakupu nowego BMW od brokera

pod kątem zmiany zasad przedłużania gwarancji ?

Od 1 kwietnia 2017 będzie można ją przedłużyć tylko raz i to tylko w momencie zakupu.

Ciekawe czy pójdzie to zrobić dla aut kupionych w EU , kupując w PL u dealera dodatkową gwarancję plus oczywiście od razu także pakiet serwisowy ?

Może jest to odpowiedź dealerów na rosnącą konkurencję ?

 

Jest na forum temat założony przez brokera i tam możesz spróbować podpytać go jak mają zamiar rozwiązać ten problem , w sumie sam jestem ciekaw co odpowie bo 2 auta brałem już u brokerów a w zaistniałej sytuacji gdzie nie można będzie przedłużać pakietów gwarancyjnych i serwisowych mam dylemat na przyszłość :?

viewtopic.php?f=193&t=231234&p=2299841#p2299841

Opublikowano

Mi również w wolnych chwilach zdarza się konfigurować G30stkę. A ponieważ polski konfigurator jest bardzo wolny częściej robię to na niemieckiej stronie.

I dokonałem pewnej obserwacji. Może drobnostka, ja na nią zwracam uwagę. Otóż w na polskiej stronie BMW g30 z m packiem ma inne końcówki układu wydechowego (dla mnie ładniejsze) niż ta ze strony niemieckiej.

Gdzie jest błąd?

 

Polska

https://www.bmw.pl/pl/ssl/configurator.html#/JC51/P0300,FHRAT,S021N,S04K7,S0337,S02TE,S08R9,S02PA,S08KA,S0230,S02VB,S04T8,S0851,S0534,S0423,S05A1,S01CA,S01CB,S0609,S06NS,S0879,S08TF,S06AK,S05AV,S0548,S0428,S07NH,S0302,S0508,S06AE,S0465,S0502,S06AC,S0650,S04UR,S0258,S0715,S0760,S0710,S0704,S0775,S0481/config/PACKAGES/

 

Niemcy

http://www.bmw.de/vc/ncc/xhtml/start/startWithConfigUrl.faces?country=DE&market=DE&productType=1&brand=BM&locale=de_DE&name=k2x0h3n9#TILTVIEW

Opublikowano
Mi również w wolnych chwilach zdarza się konfigurować G30stkę. A ponieważ polski konfigurator jest bardzo wolny częściej robię to na niemieckiej stronie.

I dokonałem pewnej obserwacji. Może drobnostka, ja na nią zwracam uwagę. Otóż w na polskiej stronie BMW g30 z m packiem ma inne końcówki układu wydechowego (dla mnie ładniejsze) niż ta ze strony niemieckiej.

Gdzie jest błąd?

 

Polska

https://www.bmw.pl/pl/ssl/configurator.html#/JC51/P0300,FHRAT,S021N,S04K7,S0337,S02TE,S08R9,S02PA,S08KA,S0230,S02VB,S04T8,S0851,S0534,S0423,S05A1,S01CA,S01CB,S0609,S06NS,S0879,S08TF,S06AK,S05AV,S0548,S0428,S07NH,S0302,S0508,S06AE,S0465,S0502,S06AC,S0650,S04UR,S0258,S0715,S0760,S0710,S0704,S0775,S0481/config/PACKAGES/

 

Niemcy

http://www.bmw.de/vc/ncc/xhtml/start/startWithConfigUrl.faces?country=DE&market=DE&productType=1&brand=BM&locale=de_DE&name=k2x0h3n9#TILTVIEW

 

Ciekawe spostrzeżenie :cool2: Oficjalne video i dużo filmów na YT potwierdzają wersję z niemieckiego konfiguratora , na żadnym z filmów/testów/prezentacji nie spotkałem ,,polskiej wersji wydechu '' ale może coś przeoczyłem .

Opublikowano
Opublikowano

"Polska wersja wydechu" - dobre :cool2: (pewnie bez katalizatora i bez DPF-a)... :P :P

A tak na serio:

http://www.germancarforum.com/attachments/img_0593-jpg.390702/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.