Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jeszcze nie mamE36 bo nie wiem czy da sie wrzucic tam silnik 3.0 V8 albo cos wiekszego. CZy to sie tam zmiesci i jak ze skrzynia i dyfrem... Robil ktos z WAs cos takiego?

Opublikowano

Słyszałem o E30 z V8 4.4L, ale to był tylko przekaz ustny, więc nie wiem czy to prawda. Jeżeli pytający jest nowicjuszem w dziedzinie bmw (to znaczy nie naczytał sie forów) to moze przecież nie wiedzieć, jakie fajne rzeczy mozna robić ze swoją beemką, prawda?

pozdrawiam

Opublikowano

Lukas:

V8 jest krótsze niż R6 a V12 nieznacznie dłuższe od R6.

Natomiast "fałki" są szersze.

Jak się popiesci, wszystko się zmiesci:)

 

ksenoon:

Mogę się mylić, ale podejrzewam że skończy się na teorii.

Przecież jest tyle E36 z fajnymi silnikami. Moja rada-przejedź się najpierw M3 3.0/3.2 a jak będzie ci mało, to faktycznie masz problem.

Opublikowano

Bzyku, przejżyj całe archiwum jakie tam mają. jest tam z tego co pamiętam taka czarna e30 coupe z V12, która wyględa tak, jakby ten silnik był tam fabrycznie. O ile dobrze pamiętam, to jest tam chyba jeszcze jedna e30 z V12.

pozdr

Opublikowano
tyle, że takim samochodem nie da się jeździć, więc to raczej sztuka dla sztuki - co może zrobić dany warsztat

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
chyba przy profesjonalnym podejsciu da sie jezdzic skoro Alpina ladowala V8 do E36...

źle napisałem - chodziło mi o E30 V12, do którego odnosił sie poprzedni post

 

BTW - innymi środkami dysponuje alpina, a innymi choćby (z całym szacunkiem) KSR

poza tym w Alpinie zatrudnieni są wybitni specjaliści z różnych dziedzin posiadający wiedzę, której garstka pasjonatów nie jest w stanie ogarnąć, więc ciężko porównywać tych dwóh tunerów

 

kupując produkt alpiny masz jednak większą pewność, że to profesjonalna robota i nie wydaje mi się w ogóle możliwe, żebyś wracał na poprawki :lol:

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
Stary jak sobie wyobrazasz jazde takim autem e30 bądź e36 z silnikiem v12 lub tez v8, wyobraz sobie ruszasz ze skrzyzowania i zaraz chamujesz szkoda takiego auta do normalnej jazdy juz pomijajc koszty zwiazane z paliwem, ale po prostu szkoda takiego motorka :8) do jazdy na codzien, co innego jak jeździsz na dlugie trasy i tylko i wylacznie i to nie na polskie dorgi jeszcze :? ale jest napewno na co popatrzec a jeszcze fajniej poprowadzisz pewnie takie autko
Opublikowano

nie ma co ladowac v12 starego

 

bedzie ciezszy od m60 / m62 a raptem 14 koni nie zrekompensuje roznicy w wadze :)

 

jedynie co na plus to to ze te silniki sa po prostu tanie, bo m60 i m62 szczegolnie z podwojnym vanosem na pewno tanie nie sa

 

i mozna by za to kupic ponad 5 silnikow v12 :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

lukas 23 co za farmazony piszesz ?

Ja mam V8 kótrą jeżdże do roboty, do sklepu i wszędzie, to co ? Silnik siębardziej niszczy niż zwykły czterocylindrowiec ?

To normalny silnik i może sobie pracować kiedy trzeba by to robił.

Opublikowano

Dokładnie. Tak jak Marek pisze - roznice w wadze silników M60 B40 i M70 B50 są minimalne. Kiedys wazyłem z kumplem M60 z osprzetem i wyszło nam rowne 227 kg ( ale był zalany olejem i moze jeszcze pare litrów płynu w bloku) :wink:

Ja bym montował V12 + manual - jak kombinować to z rozmachem.

Opublikowano (edytowane)

to sobie znajdz skrzynie manualna do v12 ....

 

ale polak potrafi - mozna samemu ja zbudowac :duh:

 

moim zdaniem taki szczepy powinny przechodzic szegolowe badania techniczne przed dopuszczeniem do ruchu... a nie wladek z mietkiem wpakuja 300 koni do e36- 316 i ucieszeni ze maja maszyne - a gdzie hamulce , gdzie odpowiednie zawieszenie ...........

 

jak widze takie wypowiedzi ze ' jak sie nie da jak sie da - ja zbuduje ' - bo myslisz ze kupisz m70 za 1tys zł , zamontujesz i po robocie ?? :duh: :mad2: :duh: :mad2: :duh:

Edytowane przez xsilver
Opublikowano
to sobie znajdz skrzynie manualna do v12 ....

 

ale polak potrafi - mozna samemu ja zbudowac :duh:

 

moim zdaniem taki szczepy powinny przechodzic szegolowe badania techniczne przed dopuszczeniem do ruchu... a nie wladek z mietkiem wpakuja 300 koni do e36- 316 i ucieszeni ze maja maszyne - a gdzie hamulce , gdzie odpowiednie zawieszenie ...........

 

jak widze takie wypowiedzi ze ' jak sie nie da jak sie da - ja zbuduje ' - bo myslisz ze kupisz m70 za 1tys zł , zamontujesz i po robocie ?? :duh: :mad2: :duh: :mad2: :duh:

 

xsilver - nie gorączkuj się - skrzynia manualna do V12 czyli S6S 560G była montowana w 850i jak tez w 850CSi , takze pare tych skrzyń powstało :D

dokładnie to - 5659 sztuk :D ( nie licze np tych montowanych w Alpinach, ale one zdaje sie były juz lekko wzmacniane) Spokojnie mozna cos na rynku uzywanych czesci znalezc. Bez przesady. A co do przeróbek u pana henia to sie nie wypowiadam , bo to nie ja bede przerabiał ale -

to logiczne ,ze hamulce i układ jezdny musza byc dostosowane. wydech zreszta tez

logiczne rowniez, ze nie mozna przy takiej przerobce dysponowac małym budzetem

 

ja powiedziałem tylko ,ze gdybym miał przebierac w starych silnikach, to wybrałbym M70 + manual a nie M60 B40 + cokolwiek.

 

I tyle

 

pozdro

 

Frank

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.