To mocowanie lewej podłużnicy z prawym tylnym słupkiem czyli napęd szyberdachu zespolony z korkiem wlewu paliwa. Jak się zapala rezerwa to zaczyna drgać brzęczeć prychać i stukać pukać tupiąc jednocześnie. To n ormalny dzwięk przy takich obrotach w BMW rocznik 60 późna jesień... PANOWIE: Dyskusja zaczęła się od silnika 1,8 iS. Czytając wszystkie posty, nie zauważyłem chyba tylko 2,5TDS. Choć pewnie zaraz ktoś napiszę że mu wpada w drgania przy 120km/h. i to pewnie krzywe lewe koło. Piszmy na temat i to co potrafimy wytłumaczyć. Nie chcę się szarogęsić, ale to co się tu dzieje pojecie przechodzi. Każdy swoje 5 groszy i co ustaliliśmy, że tak naprawdę nie wiadomo o co chodzi, a w tym motorze jazgot który słychać to pewne że to rozrząd. Jeśli ktoś ma 1,6 na pasku i brzęczy mu przy ruszaniu pod tylnum zdeżakiem to po co sie wtrąca jeśli koledze który pyta, klekocze przy 2800 obr/min z okolic rozrządu. Kolego BACA, jeśli miałeś wychetane dolne kółko to podejżewam że i łańcuch jest powycierany i rozciągnięty. Podnosząc do góry za oczko łańcucha będące na górnym kółku nie może być żadnego luzu