Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Posiadam E39 rocznik 95 listopad przejechane 145000 niewiem czy oryginalny ale chcialbym wiedziec ile jeszcze pochoidzic może:)
Opublikowano
podłacz sie do kompa to ci wyskoczy ja myslałem ze mam 120tys spr z niemiec a sie okazało ze 100zdjeta była w niemczech a ponoc nie kreca TO CWELE
Opublikowano

ja mam E46 '98 z przebiegiem 156 tys. km, wszystko wskazuje na to (wnetrze, stan silnika), ze tyle ma, chociaz z doswiadczenia wiem, ze pewnosci nigdy miec nie bede.

na przyklad kilka miesiecy temu ogladalem Mercedesa E klasy '02, na liczniku bylo okolo 50tys, w srodku doslownie jak nowka. auto zostalo podpiete pod kompa w serwisie (ktory byl jego sprzedawca) i pokazal tyle samo. ale jeszcze sprawdzilem VIN w innym ASO i wyszlo, ze cos bylo robione przy 170tys przebiegu...

Opublikowano

W bmw nowszych modelach przebieg mozna odczytac z kilku modułów !!

np EWS (immobiliser) LCM (modu swiatel) oraz deska rozdzilelcza!!ludzie diosc czesto zmieniajac przebieg koryguja trlyko deske a reszta zostawia slady..gwarantuje ze dobrze zmieniony przebieg nie pozostawi sladu

W najnowszych modelach BMw przebieg jest juz zapisany w 8 miejscach i tam jest juz duzy problem zwlaszcza ze cala komunikacja odbywa sie juz po CAN

Opublikowano

U nas na śląsku jest firma, która sprzedaje urządzenia za ok 12tys.PLN, które ładnie radzi sobie z CAN. Liczniki można wtedy robić przez diagnoze, podobno wystarczy właśnie zrobić master, który przepisuje sam przebieg do pozostałych :D nie wiem jak w praktyce ale jak widać da się...

Jednak w przypadku błędu immo (przerwa w zasilaniu, zwiska systemu itd.) jest kaplica laweta i serwis, trzeba wgrać od początku soft więc nie jest to taka prosta i tania sprawa.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
W bmw nowszych modelach przebieg mozna odczytac z kilku modułów !!

np EWS (immobiliser) LCM (modu swiatel) oraz deska rozdzilelcza!!ludzie diosc czesto zmieniajac przebieg koryguja trlyko deske a reszta zostawia slady..gwarantuje ze dobrze zmieniony przebieg nie pozostawi sladu

W najnowszych modelach BMw przebieg jest juz zapisany w 8 miejscach i tam jest juz duzy problem zwlaszcza ze cala komunikacja odbywa sie juz po CAN

 

 

A czy można w takim razie odczytać przebieg z EWS lub LCM?

Opublikowano
BMW e 39 2001 R 137tys przebiegu, jesli masz z 95 i przejechane lekko ponad 100 tys to racej malo prawdopodobne:)
Opublikowano

Panowie... trochę czytać.

Po kiego zakładać nowy temat skoro jest już tak wątek na forum

:search:

 

i zamknąć ten temat! :mrgreen:

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano
mam e-34 525i i magiczny vanos zapiernicza aż miło a przebieg 228000km co ciekawe niewiem czy orginalny przebieg ale olejku nie dolewam i to jest dziwne!!!nawet dla mnie
Opublikowano

Ja mam BMW E34 520 12V. rocznik 1988 przebieg 312000

ale silnik juz po małym remącie. Pierścienie mu sie skończyły.

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
Jest juz identyczny temat na 21 stron :twisted2:
Opublikowano
moja poprzednia miala 400 tys. prawie i chodzila bardzo ladnie, a aktualna ma teraz 161 tys. i naprawde oryginalny przebieg. wynika to z wielu dokumentow, nie tylko ksiazki serwisowej i z kilku elementow wrazliwych na przebieg w bmw. pozatym jak przwiozelm ja do polski to miala jeszcze oryginale zawieszenie z 1991 roku zamontowane i skutecznosc na kompie 70% (!). sprawdzilem go dokladnie bo wiedzialem, ze jesli tamta miala praiwe 400 i chodzi tak dobrze (i wyglada) to przekrecienie 150 tys. w bmw to nie problem :) a tak w ogole to jak bmw ma krecony przebieg (przynajmniej starsze modele) to srubki mocujace tablice przyrzadow sa tak zrobione ze zawsze bedzie widac ze byly ruszane, moje nie byly a to konieczne do tego zeby przekrecic kilometry. a moj sasiad przekreca liczniki i widzialem jak to kiedys robil w e-34 i przyjzalem sie temu z ciekawosci. z tylu w tablicy przyrzadow jest taka kostka ktora zapamietuje przebieg i ja trzeba wymienic, nie da jej sie wyminiec bez wylamania takich uchwytow mocujacych. takze jak ktos mial krecone, to po poerwsze srubki mocujace musza byc ruszane widac je w gornej czesci tego daszka nad zegarmi, ale to nie jest decydujace, bo ktos mogl zmieniac np. zarowke od podswietlenia. drugi i juz konieczny to polamane uchwyty od tej kostki i wsadzona nowa. wtedy jest jasne ze ktos to ruszal.

Discreet charm in automobile Elite - 7 series

http://img388.imageshack.us/img388/1317/img0099a2ol.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.