Skocz do zawartości

ArturG75

Zarejestrowani
  • Postów

    138
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia ArturG75

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. poprosze o rozkodowanie wyposazenia szczegolnie WBAAD61040AG18684
  2. Witam, Czy mozecie polecic jakis sensowny serwis - chodzi mi o przeglad w 535d E60. Warszawa i okolice. Ps. Jaki polecacie olej do tego auta? Z gory dziekuje ! Pozdrawiam, Artur
  3. przyczyn moze byc wiele... u mnie bylo pdobnie, nie tyle nawet na sliskim ale nawet na mokrym. Okazalo sie, ze po wymianie elementow tylnego zawieszenia nie zrobilem zbierznosci i zjadlo oponki. Zatem bylo to spowodowane utrata przyczepnosci - na szczecie. Wiem, ze to banal ale zacznij od najprostszych rzeczy (ogumienie, zawieszenie, geometria). Pzdr, Pzdr,
  4. tak oczywiscie moj blad, chodzi o rocznik 1995. Cena po negocjacji to 2250 euro. Nie wiem, moze jeszcze sie cos utarguje. Poszukuje auta dla zony. Auto wygladalo na zadbane (jest to ich 3 BMW). Nie wiem podjade w weekend to sie jeszcze przyjrze i wezme do serwisu najwyzej. Mam niedaleko (20 km). Slychalem cos kiedys o pekajacych glowicach w tds'ach - mit czy cos w tym jest? No i na co dodatkowo zwrocic uwage? Pzdr, Artur
  5. dodam, ze rocznik to 2005_08
  6. Witam, Czy wartokupic ww. auto? Jak spisuja sie silniki tds? Mam mozliwosc zakupu w Austrii. Troche przeraza mnie przebieg... Na co nalezy zwrocic uwage? Z gory dziekuje za info. Pozdrawiam, Artur
  7. z tych dwoch radii zdecydowanie 9812rb - nowa kosztuje w tej chwili 999 PLN + PB 2XL (chyba 699) + prefosjanalny montaz na mdf'ie i wygluszenie drzwi. Mozesz wydac na radio i glosniki i 2x wiecej ale bez poprawnego montazu nie zagra to dobrze... Pamietej, ze bedzie trzeba wymienic rowniez kable glosnikowe z fabrycznych. Ps. Mam taki zestaw co prawda ze wzmacniaczem, ale przez chwile gralo bez - jest bardzo dobrze. Pzdr, Artur
  8. zatem mozna tak: Sub PowerBass M12 (30 cm) http://img214.imageshack.us/img214/2341/kopiap1030688lk8.th.jpg Nie ma koniecznosci "dziurawienia" oparcia kanapy jesli nie ma ski bag'u. Mozna zastosowac dystanse na oparciu kanapy (1cm powiniem wystarczyc). Chodzi glownie o to aby "cisnienie" z suba dostawalo sie do kabiny. W przecinym razie bedzie dudnienie z "konserwie". W sedanach BMW jest sporo blachy w przegrodzie, tylej polce itp zatem troszke mocy potrzeba - minimum 200-250W. Pzdr,
  9. mysle, ze mozna lepiej wydac 750PLN... np. cos z DLS'a albo Powerbass 2XL Pzdr,
  10. zrob porzadnie przod, tyl sobie podaruj nie ma sensu. Na przod polecam odseparowany zestaw dwudrozny 16-16.5 cm. Jesli ma byc sub to co najmniej 25cm ale lepiej 30 cm o mocy co najmniej ~250W. Chcesz poczytac/popytac wiecej o audio proponuje: http://www.audiocar.pl/forum/forum.html Pzdr,
  11. dla odswierzenia tematu, ciagle nie mam opcji BC w MID. Moze trzeba przestawic cos w komputerze (jak)? Pzdr,
  12. fabryczne to 13cm, montujac w profesjonalny sposob - na dystansach z MDF'u - mozna spokojnie z przodu zmiescic 16.5 cm Pzdr,
  13. Co do sub'a to mozna go zamontowac na kilka roznych sposobow nie tracac powierzchni bagażnika - mozna np. wykorzystac jeden z boków np. ten po lewej stronie. Demontuje sie oryginalna "szafeczke" i tworzy zabudowe w tym miejscu. Druga opcje jaka kiedys widzialem to montaz sub'a na kole zapasowym (kolo pozostaje na swoim miejscu !). E39 to duzy samochod, w dodatku sedan posiada duzo "blachy" odgradzajacej przestrzen pasazerska od bagazowej. Nalezy uzyc sporej mocy glosnika >200-250 W. W celu uzyskania efektu "cisnienia" w kabinie stosuje sie rowniez montaz dystansow na oparciu tylnej kanapy (okolo 1 cm), tak aby cisnienie przenosilo sie do wnetrza. Oczywiscie "dudnienie" uzyskamy nawet bez tego zabiegu w zwiazku ze specyfika przenoszenia sie niskich tonow. Druga opcja jest montaz sub'a w "podlokietniku" zamiast ski-bag'u (niestety nie jest to mozliwe w autach bez takiej opcji): http://img109.imageshack.us/img109/999/p1030688rn9.th.jpg Ja sam bym nie potrafil tego wszystkiego "zbudowac" i nie bardzo mialbym na to nawet czas dlatego tez zlecilem to profesjonalnemy zakladowi CarAudio: http://img76.imageshack.us/img76/6457/kopiap1030678qq6.th.jpg http://img247.imageshack.us/img247/4210/kopiap1030681bm2.th.jpg http://img76.imageshack.us/img76/9872/kopiap1030683wz7.th.jpg Ale jak ktos ma czas i lubi sobie pomajsterkowac napewno sobie poradzi... Pzdr,
  14. 1. Kierownicy sie nie sciaga do zmiany jej ustawienia - po poprawnym zrobieniu geometri kierownica wroci do polozenia "na wprost". Przyczyn moze byc wiele, poczawszy od wymiany ktoregos z elementow zawieszenia/ukladu kierowniczego a na "strzale w kolo konczac" (np.uderzenie w kraweznik). 2. I od tego nalezy zaczac - jak nie do konca sie znasz zainwestuj pare zlotych i podjedz do porzadnego zakladu na ogledziny samochodu. Wudasz pare zlotych a zaoszczedzisz moze kilka tysieci (jasli z autem jest cos nie tak). Po prostu sprawdz wszystko dokladnie. Pzdr,
  15. Witam, Mam podobne auto i podobny przebieg. Auto zakupilem z przebiegiem 200k i niestety nie wiedzialem jaki byl olej poprzednio. Dlatego tez dla bezpieczenstwa wlalem 10W40 - ELF'a Competition. Mozesz w to wierzyc albo nie ale przejechalem 12 czy 13 tysiecy i silnik nie zuzyl mi oleju (oczywiscie jakies minimalne zuzycie nastapilo ale bylo to malo widoczne na bagnecie). Jesli akceptowalny jest dla Ciebie obecny poziom "zuzycia" oleju to pozostan przy syntetyku. Jesli nie, proponuje przejsc na pol-syntetyk 10W40 - obecnie jezdze na Castrolu (wymiana w ASO). Uwazam, ze prz przebiegu 220k mozna juz pomyslec o zastosowaniu pol-syntetyk. Pzdr,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.