Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Silnik ma przejechane 185tyś ,poprzednik wymianiał sam pasek przy przebiegu 92tyś czy Ja teraz moge wymienić sam pasek czy z kołami lub napinaczem?
Opublikowano
Jesli masz M40 to radze jak najszybciej wymienic pasek+napinacz+2 rolki.W tym silniku rozrzad to bardzo delikatna kwestia i trzeba o nia wyjatkowo dbac.Slyszalem ze niektorzy zalecaja wymine calosci co 45tys km.
Opublikowano

93 tys. km na jednym pasku :?: :shock:

 

Taki samochód zabierałbym do mechanika na lawecie, tak na wszelki wypadek... Bo jak pasek strzeli na ostatnim kilometrze dojazdowym, to można się tylko zapłakać :cry2: :cry2:

 

Jesli masz M40 to radze jak najszybciej wymienic pasek+napinacz+2 rolki.

 

To jest jedynie słuszny sposób wymiany paska w M40 :cool2:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Swoją drogą z tymi przebiegami na 1 pasku to róznie jest. od roku oprócz BMW mam jeszcze nowego peugota 307 kombi tak do pracy. I w tym przypadku rozrząd jest wymieniany co 120tys. Na tyle daja gwarancje w serwisie na pasek. Ciekawe jakiej firmy są te paski.
Opublikowano
mysleze jesli chodzi o pasek to spokojnie 120tys pojedzi (producent tak pisze) ale zdarzają sie rowniez takie co po 20tyś niestety ulatuja :mad2: mialem przypadek ze po wymianie rozrzadu!! po zapaleniu uleciał... wina: wada fabryczna :jawdrop:
Opublikowano
wymiana co 40 tys , najbardziej porabane auto na swiecie a raczej silnik i o kołach pasowych nie zapomnij , 800żł nie twoje

 

No przepraszam coś cena z koskosu. Dokałdnie mówiąc komplet orginalny Gates, skf kosztuje ok 300 zł ja dałem miesiąc temu 286 zł chyba dokładnie do tego robocizna 120 zł. Gwarancja na pasek w sklepie i na montarz 60 tys km jednak zalecana wymiana to 50 tys. Wg sprzedawcy i montera.

Opublikowano
Pierwsze egzemplarze silników M40 wychodziły na pasku, który nie wytrzymywał nawet 30 tys. Dopiero po małej modernizacji zaczęły pokazywać się już silniki z paskiem szerszym o 1-2 mm. Ale na wiele to nie pomogło. Jest możliwe, że pasek wytrzyma 93 tys. ale przy ekstremalnej jeźdźie wymieniałbym go zanim 40-stka mu strzeli, w obawie że strzeli naprawdę. :D
Opublikowano
Jest możliwe, że pasek wytrzyma 93 tys. ale przy ekstremalnej jeźdźie wymieniałbym go zanim 40-stka mu strzeli, w obawie że strzeli naprawdę. :D

 

Tak jest :cool2: Wszystko zależy od warunków.

 

H. Etzold w "Sam naprawiam BMW E30" podaje, że pasek rozrządu w M40 i M20 (B20, B27) wymienia się co 80 tys. km.

 

I jeżeli wymiana jest robiona zgodnie z prawidłami sztuki (pasek dobrej marki, nowe rolki, staranne naprężenie wstępne), a samochód jeździ na długich trasach bez wariactw, to można spokojnie wymieniać po takim przebiegu.

 

Ostra jazda i dużo przebiegu w ruchu miejskim są zaleceniami dla skrócenia przebiegu paska do następnej wymiany.

 

Pasek warto wymienić "na wszelki wypadek" w świeżo kupionym samochodzie, którego przeszłości dokładnie nie znamy.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

Ja wymieniłe pasek z kompletem rolek i napinaczy po 39 tys km, Mechanik stwierdził że był już czas najwyższy bo ten stary pasek był już popękany troche, a jedna rolka lekko zatarta. A więc nie należy przedłużać wymiany, ja 40 tyś zrobie pewnie w ciągu 3 lat więc mam teraz spokój. Komplet rozrządu plus pasek Contitech (taki montują fabrycznie) wraz robocizną wyniusł mnie 320 zł.

 

Pozdrawiam

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.
Opublikowano
Ja wymieniłe pasek z kompletem rolek i napinaczy po 39 tys km, Mechanik stwierdził że był już czas najwyższy bo ten stary pasek był już popękany troche, a jedna rolka lekko zatarta. A więc nie należy przedłużać wymiany, ja 40 tyś zrobie pewnie w ciągu 3 lat więc mam teraz spokój. Komplet rozrządu plus pasek Contitech (taki montują fabrycznie) wraz robocizną wyniusł mnie 320 zł.

 

Jaki jest ten Fabryczny? Conitech czy Gates? a pozatym to bardzo tanio to założyłes gdzie kupowałes czesci i wykonali wymiane ja najtaniej znalazłem na dołowej w zakładzie 120 zł no a czesci kupowałem na lwowskiej w pawilonie co jest centrum 286 zł

Opublikowano

Mam zaprzyjaźnionego mechanika który zamówił mi te części przez internet, ma swoich dostawców i dobre ceny. Z tego co patrzylem na fakture to za wymiane zapłaciłem 60 zł

Ja mam napisane w ksiażce serwisowej że pasek Contitech-a był montowany od nowości i znalazłem kilka naklejek pod maska które to potwierdzją. Co do Getsa to też jest polecany, niektórzy mówią że nawet bardziej wytrzymały jest.

 

Pozdrawiam

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.
Opublikowano
W Lublinie kupiłem pasek z rolkami (3szt.) za 350zł.Jutro jade na wymiane do znajomego.I mam cichą nadzieje,że koła okazą się dobre-bo mnie to "użądzenie" wykończy finansowo.
Opublikowano

Mieliście racjie po tym przebiegu jedna rolka prowadząca uszkodzona i pasek luźny-już groziło nieszczęściem-

DUŻE DZIĘKI !

Opublikowano
Mieliście racjie po tym przebiegu jedna rolka prowadząca uszkodzona i pasek luźny-już groziło nieszczęściem-

DUŻE DZIĘKI !

no chłopie po takim przebiegu..... :mrgreen:

p.s. napisz jakiej marki miałeś ten pasek i rolki,to sobie takie założe :wink:

klepało ale przestało!!!
Opublikowano
dzisiaj wymienilem rozrzad w mojej Beti za komplet zaplacilem 345zl w tym pasek Gatesa do tego doszla pompa wodna 120zl za calosc zaplacilem z robocizna rowne 600zl , troche zabolalo ale na jakis czas bede mial spokoj na takie rzeczy sie nie oszczedza. :lol: :lol: :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.