Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wg mnie między 18,19 i 20 nie ma różnicy. Myślę, że dopiero 17" bez runflat mogłaby być bardziej miękka. 245/45/18 runflat jest tak samo twarda jak 245/35/20. Runflaty i wysokie ciśnienie we wszystkich wariantach ogumienia (przez dużą masę auta) sprawia , że wszystkie koła do f10 praktycznie nie resorują, za wszystko odpowiada zawieszenie i fotel.

Jedynie 20" jest głośniejsza, ale może dlatego, że ja mam asymetryczny bieżnik na 20", trzeba by porównać tą samą oponę w różnych rozmiarach.

  • Odpowiedzi 134
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
-grzechu-, popatrz na zdjecia dwoch aut na naszych felgach, moze Cie zainspiruja, to felgi z glebokimi rantami

 

Vermilion Fidelis Carbon Polish

 

http://iv.pl/images/80078935405879645577.jpg

http://iv.pl/images/48154337481326135589.jpg

http://iv.pl/images/59834309986494551423.jpg

http://iv.pl/images/42450188180268498924.jpg

 

Felgi na F30 to 19", ale 20" tez sa dostepne.

 

Vermilion Gravis Palladium Polish

 

http://iv.pl/images/32718263963489869114.jpg

http://iv.pl/images/67350275472446180340.jpg

http://iv.pl/images/03161395458922831841.jpg

http://iv.pl/images/63201231879214682261.jpg

http://iv.pl/images/14717393224697555341.jpg

 

Na zdjeciach sa 20", to najszersze felgi jakie zalozysz bez modyfikacji do F10 - 20x9.0 i 20x10.5 z oponami 245/35R20 i 285/30R20, idealnie wypelniaja nadkola. Auto ze zdjec ma fabryczna wysokosc zawieszenia.

 

Oba modele sa dostepne rowniez z ramionami w czarnym polysku z polerowanymi rantami - beda lepiej graly z bialym kolorem lakieru.

 

sorry, jak dla mnie koszmar.

moze jestem zbyt konserwatywny ale uwazam, ze oryginalne bmw wygladaja najlepiej

Opublikowano
Wg mnie między 18,19 i 20 nie ma różnicy. Myślę, że dopiero 17" bez runflat mogłaby być bardziej miękka. 245/45/18 runflat jest tak samo twarda jak 245/35/20. Runflaty i wysokie ciśnienie we wszystkich wariantach ogumienia (przez dużą masę auta) sprawia , że wszystkie koła do f10 praktycznie nie resorują, za wszystko odpowiada zawieszenie i fotel.

Jedynie 20" jest głośniejsza, ale może dlatego, że ja mam asymetryczny bieżnik na 20", trzeba by porównać tą samą oponę w różnych rozmiarach.

 

Wspólnik ma zimówki 17" i bez RoF. Różnica względem moich zimowych 18" RoF przeokrutna, nawet cała kierownica dużo lżej pracuje, dosłownie jak inne auto. Jakby palcem w miękkim maśle mieszać, całkowicie mi to nie pasuje. Z utęsknieniem czekał na letnie 19".

Opublikowano

Do białej F10 w M-packu idealne są 19" 351M :cool2:

Zastanawiałem się czy nie zdobyć kompletu w kolorze czarnym na połysk :think:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Do białej F10 w M-packu idealne są 19" 351M :cool2:

Zastanawiałem się czy nie zdobyć kompletu w kolorze czarnym na połysk :think:

 

Auto właśnie na takich przyjedzie, są niezłe, ale szukam czegoś lepszego-jakby to były M Doble 373, to bym na tym poprzestał bo z oryginalnych felg leżą mi najbardziej.

Opublikowano
Do białej F10 w M-packu idealne są 19" 351M :cool2:

Zastanawiałem się czy nie zdobyć kompletu w kolorze czarnym na połysk :think:

 

Auto właśnie na takich przyjedzie, są niezłe, ale szukam czegoś lepszego-jakby to były M Doble 373, to bym na tym poprzestał bo z oryginalnych felg leżą mi najbardziej.

 

Też zastanawiałem się między M Double 373 ( bardzo ładny wzór ), a M Double-spoke 434. Jednak wybór padł na te drugi czego zresztą nie żałuje.

 

Zdjęcia białej na M Double 373:

http://images64.fotosik.pl/737/39359da0d29bb7d2med.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też zastanawiałem się między M Double 373 ( bardzo ładny wzór ), a M Double-spoke 434. Jednak wybór padł na te drugi czego zresztą nie żałuje.

 

Nie jestem biegły w temacie felg i tych 434 wcześniej nie widziałem, ale przyznaje - CUDO :cool2: :cool2: :cool2:

 

Aż mam ochotę sam je wsadzić do mojej kosiarki :mrgreen:

Opublikowano

Przyznaję że 434M Double-spoke wyglądają znakomicie :cool2:

Ale to 20" co w polskich realiach jest pewną przeszkodą, no chyba że ktoś doda w zestawie jakość dróg z DE, UK czy US :D

Pozostaję przy 19" 351M na lato. Zastanawiam się nad zmianą zimowych 18" 454 na coś M aby lepiej pasowało :wink:

Może kolejny komplet 351M na zime tylko w czarnym kolorze :think: Chyba że znajdę coś lepszego i lepiej pasującego do białej 5er w M-packu :roll:

A wyobraźnia pracuje: http://www.bmw.co.uk/en_GB/topics/owners/accessories.categoryId=ManufacturerAccessoryCategory6.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam na zimę komplet 350M i powiem Ci, że na aucie średnio wyglądają moim zdaniem. Nie mogłem się doczekać lata żeby w końcu wygląd i czucie auta (na 18" mam wrażenie że kręcę kierownicą w maśle, a nie na drodze) wróciły do "normy" :wink:

 

Na 20" + nie runflaty (najlepsze chyba będa Micheliny PSS montowane seryjnie w M5) będzie wygodniej niż 19" + runflaty według opinii użytkowników :cool2:

Opublikowano

Witam.

Styling M373

Przód. 8,5x20 245/35 R20 ET 33

Tył. 9x20 275/30 R20 ET 44

Powiedzcie mi jeszcze jakie opony wchodzą na takie 20" chcialem sie rozpatrzec powoli co do ceny.
Opublikowano
Jeśli weźmiesz Z-performance to na tył masz tylko 10" więc zakładasz 285/30/20.

 

Hardcore trochę...

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano
Dziękuję, a przód 8,5cala?

Tak, na przód 8,5" i 245mm, to specyfikacja fabryczna.

Na tyle wg bmw powinno być 9" i 275mm, ja mam 10" od 7er i 285mm, jest dobrze - ładnie się chowają i "wklęsłość" jest jak trzeba. Wiele osób zakłada 10" na tył, ale oczywiście sztab panów w białych fartuchach nie testował tego rozmiaru w f10.

Opublikowano

Nie cytujemy.......!!!!! MOD

 

Nie wystają te 10" z 5er ?

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Oczywiście, że nie. Wszystko zależy od ET, f10 jest na tej samej płycie co f01/f07 więc felgi pasują plug&play.

 

http://iv.pl/images/74652934804985590443.jpg

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Ale slicznotka :cool2:
Opublikowano

Faktycznie, wyglądają znakomicie :cool2:

No i ładny kolor :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Dla tych, którzy stoją przed dylematem zakupu kpl. letnich kół: w dniu wczorajszym byłem zamówić u dealera w Katowicach kpl. koła letnie do F10 i F30 i aż mi kopara opadła bo ... bmw daje rabat kwotowy na wybrane komplety.

I tak:

16" - 1000zł

17-18" - 2000zł

19" w góre - 3000zł

Opublikowano

Nie rób reklamy bawarii tylko napisz lepiej ile wychodzą po rabacie te koła! Chyba, że nie ważna cena tylko rabat :mad2:

Sprawdzałeś jak stare opony?

Opublikowano

Nie robię reklamy bo nie mam w tym najmniejszego interesu, ot, chciałem się podzielić informacją.

Z którego roku są opony? Nie mam pojęcia ponieważ nie ma ich na salonie - bedą dopiero zamawiane.

Przykład Cenowy? Proszę bardzo: kpl. koła V-331 19" - 245/40/19 przód 275/35/19 tył - 11 tyś zł brutto z oponami Michelin HP cos tam...

Kpl. felg 17 cali z oponami Bridgestone do F30 - 6900 brutto

W obu przypadkach opony ROF.

Do F30 koła zamówione nad tymi 331 do F10 się zastanawiam bo wzór wydaje mi się troche stary. Natomiast dla zainteresowanych felgami w rozmiarze 20" maja kpl. M Performance bi color ferric grey na który dają rabat 4000 zł - czyli zamiast 18000 zł skłonni są oddać za 14000 zł brutto.

Opublikowano (edytowane)

Jest firma zedner w szczecinie i chyba mają podobne ceny bez łachy - na codzień. Nie kupowałem co prawda u nich, ale w bawarii i nie jestem zadowolony. Opony 2011, źle wyważone, źle ubrane opony, niedomalowane felgi. Nie polecam!

 

Z tą reklamą to taki żarcik był :|

Edytowane przez jasiuq1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przykład Cenowy? Proszę bardzo: kpl. koła V-331 19" - 245/40/19 przód 275/35/19 tył - 11 tyś zł brutto z oponami Michelin HP cos tam....

 

Michelin Primacy HP - komplet opon w tym rozmiarze wyszedł mnie 4.3k brutto, właśnie kupiłem na felgi 351.

 

Te 331 szczerze to nie powalają, niedbałym za nie takich pieniędzy.

Opublikowano

Dlatego chyba zostanę przy 18" i zamówię turbine styling 453 bi color ferric grey - tylko póki co nie występują w zestawie z oponami. Za 4 felgi chcą w bawarii 6600 zł. Trochę lipa bo chciałem mieć z tyłu oponę 275 ale te 453 maja szerokość 8" i nie da rady:-/

Chyba, że macie lepszy koncept ale z góry zaznaczam, że wszystkie felgi M odpadają:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.