Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

od wczoraj nie gaśnie mi czerwona kontrolka poduszki powietrznej na desce rozdzielczej (prawy dolny róg).

Proszę o diagnozę i wskazówki jak to naprawić.

 

Pozdr.

Opublikowano
Mata zajętości na przykład.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Gdzie jest ta mata, jak usterkę usunąć ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak mam inny problem z poduszką.. po zapaleniu auta poduszka gaśnie, ale po około 5 sekundach zapala się kontrolka. pod kompem wyszło ze poduszki aktywne pomimo kontrolki
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

Mata zajętości fotela pasażera informuje komputer czy ktoś siedzi na fotelu pasażera. Gdzie w razie wypadku wie czy mają wybuchnąć poduszki powietrzne od strony pasażera. Można to naprawić w lutując diodę. Która będzie dawała sygnał że ktoś cały czas jest na miejscu pasażera. Najlepiej podłącz się pod komputer i zobacz czy to na pewno to.

 

 

I zatytułuj regulaminowo temat, bo admin usunie nie śpi ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Coś mi stuka w zawieszeniu, co to może być?

Jest to pytanie tego samego typu co Twoje :duh:

 

W jaki sposób ktoś na odległość ma Ci zdiagnozować auto?

Mata to tylko jedna z możliwych przyczyn.

Bez podłączenia pod kompa niczego się dowiesz.

Opublikowano
Coś mi stuka w zawieszeniu, co to może być?

Jest to pytanie tego samego typu co Twoje :duh:

 

W jaki sposób ktoś na odległość ma Ci zdiagnozować auto?

Mata to tylko jedna z możliwych przyczyn.

Bez podłączenia pod kompa niczego się dowiesz.

Chciałem to samo napisać :D

Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
Coś mi stuka w zawieszeniu, co to może być?

Jest to pytanie tego samego typu co Twoje :duh:

 

W jaki sposób ktoś na odległość ma Ci zdiagnozować auto?

Mata to tylko jedna z możliwych przyczyn.

Bez podłączenia pod kompa niczego się dowiesz.

 

 

Hehe ale tak jest bardzo często. :)

 

 

Matę łatwiej wykodowac komputerowo niż stosować oporniki

 

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

 

 

Nie zgodzę się z tobą. Jak ktoś nie ma dostępu do komputera. I musi płacić za taką usługę, to prościej łatwiej i szybciej jest przeczytać na forum jaka to dioda wsiąść lutownice cynę 5 minut i po sprawie. Potem kogoś kto ma jakikolwiek program do bmw i usunąć błąd airbag.

Opublikowano

Koledzy, nie coś stuka w zawieszeniu..., a konkretnie wskazałem jaka kontrolka zapaliła się na desce rozdzielczej i poprosiłem o wskazanie ewentualnej przyczyny. Od czegoś trzeba zacząć diagnozę :)

Uważam, że forum jest od tego, żeby na nim pytać się bardziej doświadczonych kolegów o porady i wskazówki :cool2:

Sołtys - gdybym podpiął auto za 250 zł do komputera, to Twoja i kolegów wiedza byłaby mi zbędna.

 

Pozdr.

PS: na forum m.in. dowiedziałem się, że padł mi JEŻ i usunąłem usterkę bez wydawania kasy na diagnostykę na komputerze za 250 zł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
konkretnie wskazałem jaka kontrolka zapaliła się na desce rozdzielczej i poprosiłem o wskazanie ewentualnej przyczyny

 

Z tego co widzę w pierwszym poście, to poprosiłeś o diagnozę i wskazówki jak naprawić, a nie o ewentualną przyczynę.

W przypadku wspomnianego przez Ciebie jeża to zupełnie inna sprawa. Tam niektóre objawy ewidentnie wskazują na przyczynę.

System poduszek powietrznych jest bardzo skomplikowany i bez diagnozy komputerowej nie ma co zaczynać zabawy.

 

 

Jeśli chcesz ewentualne przyczyny, to proszę:

- taśma przy kierownicy,

- mata pasażera,

- sterownik airbag,

- napinacz pasa,

- awaria którejś poduszki (z minimum 4-ech, bo z dwoma e39 chyba nie wychodziło),

- uszkodzenie jakiegoś kabla,

- niełącząca któraś kostka,

- etc.

Opublikowano

Pozdr.

PS: na forum m.in. dowiedziałem się, że padł mi JEŻ i usunąłem usterkę bez wydawania kasy na diagnostykę na komputerze za 250 zł.

 

250zł za diagnostykę na kompie do rozbój w biały dzień :!: U mnie biorą od 20 do 50zł... Pojedz do jakiegoś elektryka co ma inpę czy coś innego i zobaczy Ci co jest przyczyną.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bo z dwoma e39 chyba nie wychodziło

Wychodziło.Ja w swojej miałem dwie poduszki.

ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bo z dwoma e39 chyba nie wychodziło

Wychodziło.Ja w swojej miałem dwie poduszki.

 

 

Człowiek całe życie się uczy :cool2: :mrgreen:

Opublikowano
bo z dwoma e39 chyba nie wychodziło

Wychodziło.Ja w swojej miałem dwie poduszki.

ja mam nadal dwie i w dodatku sprawne !!!

jest to jedyna sprawna rzecz w moim aucie i w dodatku naprawiona dzięki Waszej poradzie !!!

Opublikowano

Dziękuję wszystkim :)

 

konkretnie wskazałem jaka kontrolka zapaliła się na desce rozdzielczej i poprosiłem o wskazanie ewentualnej przyczyny

 

Z tego co widzę w pierwszym poście, to poprosiłeś o diagnozę i wskazówki jak naprawić, a nie o ewentualną przyczynę.

W przypadku wspomnianego przez Ciebie jeża to zupełnie inna sprawa. Tam niektóre objawy ewidentnie wskazują na przyczynę.

System poduszek powietrznych jest bardzo skomplikowany i bez diagnozy komputerowej nie ma co zaczynać zabawy.

 

 

Jeśli chcesz ewentualne przyczyny, to proszę:

- taśma przy kierownicy,

- mata pasażera,

- sterownik airbag,

- napinacz pasa,

- awaria którejś poduszki (z minimum 4-ech, bo z dwoma e39 chyba nie wychodziło),

- uszkodzenie jakiegoś kabla,

- niełącząca któraś kostka,

- etc.

Opublikowano

Witam powiedzcie mi Panowie czy w miejscu srodkowego tunelu sa jakies złacza, kostki od poduszek itp.?

Oklejalem listwy wewnetrzne w aucie i wyciagajac panel w tunelu srodkowym bylo pare zlaczy-kostek do rozszczepienia. Robilem to niestety z nie wypietym akumulatorem.Pali mi sie ta sama kontrolka co koledze z wczesniejszych postow.

Wydaje mi sie ze ta kontrolka zapalila mi sie wlasnie po tych moich zabiegach.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

podłączyłem auto do komputera i pojawił się taki komunikat:

 

OB "Obwód zapłonu ZK10 / przełącznik bezpieczeństwa akumulatora "

 

co to znaczy ?

Opublikowano
To jest obwód odcięcia plusowego przewodu przy akumulatorze w razie wystrzału poduszek ładunek na przewodzie ma za zadanie go oderwać od klemy po to żeby nie wystąpiło zwarcie w instalacji elektrycznej po wypadku. Ustrojstwo znajduje się przy klemie plusowej akumulatora
Opublikowano

auto po dzwonie.

drogi gips taka klema pirotechniczna.

uzywke ciezko znalezc.

ja mam wstawiony opornik 22 ohm . i dioda gasnie a 8 poduch znowu w gotowosci.

za 30 groszy :norty:

 

tylko nic nie röb przy airbag przy wlaczonym akku . bo ci moze poduchy wysadzic .ani nie mierz omomierzem.

odlacz akku -a potem dzialaj....

z mojä bee nie idzie sie nudzic
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z omomierzem to w ogóle z daleka od poduszek i ładunków pirotechnicznych, bo jak przystawisz omomierz, to puszczasz w obwód napięcie, jest ono małe, ale to już wystarczy żeby odpalić ładunek i rozwalić kierownicę, deskę czy podsufitkę ze słupkami.

Po odpięciu aku koniecznie 15 minut odczekaj.

Ja też mam u siebie opornik, ale chyba 2.2Ohm, a nie 22 :wink:

Opublikowano
!uto jest bezwypadkowe. Jeżdżę nim od połowy 2008r. i teraz nagle zapaliła się ta kontrolka :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.