Skocz do zawartości

Galeria BMW 4 Sport Line


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Za kilka dni będę testował serie 4 i zdam relację.

Jakość materiałów ma dla mnie duże znaczenie, dlatego na pewno dobrze je obmacam :roll:

na dzień dzisiejszy mogę porównać jakość materiałów w F25 a Audi A5, w tym elemencie A5 zdecydowanie góruje nad F25. A trzeba pamiętać że cała deska i materiały z A5, są takie same w modelu Q5 bezpośrednim konkurencie F25.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedzę codziennie w F30 a w weekendy jezdze F11 i mało mnie obchodzi twardość jakieś dźwigienki pod fotelem czy górnej części deski rozdzielczej bo tych elementów nie dotykam, no może raz na pół roku jak ścieram kurz. Planuję przesiadkę do F32 ze względu na wygląd i włąściwości jezdne, pozycje za kierownicą, jakość elemntów które stale się dotyka, czyli: kierownica, przyciski na panalech, skóra na fotelach i to wszystko.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykła dakota tez nie powala ;) rożne części fotela sa robione z rożnych skór. Elementy najmniej narażone na ścieranie sa obite ekoskorą :) i to nie tylko w F3X ale rownież w F10.

 

Nie jestem plastikowym fetyszystą :D poprostu wyrażam subiektywna opinie... F10 tez nie jest wzorem jakości wykończenia ale w tym przypadku odnośnikiem.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem kilka sztuk, m. i. n. właśnie Sport Line w tym kolorze jak z pierwszego posta - ładne auto ale na żywo głowy jakoś nie urywa.

Za to w M-paku i jakimś sensownym kolorze(biały, czarny, czerwony) wygląda zacnie i tutaj już mi się naprawdę podoba!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kokos ma racje pod wzgledem wykonczenia 4 nie ma nawet podejscia do f10

 

Dziś faktycznie przy okazji wizyty u dilera miałem okazje poznać z bliska jakość wykończenia nowej BMW 428ix.

 

1. Jakość wykończenia zdecydowenie gorsza niż F11.

2. W przeciągu 5 min przesiadałem się wielokrotnie pomiędzy f20 ,f34,f30,f10.

3. Dla mnie jakość wykończenia jest idetyczna jak ta w F34 GT.

4. Zdecydowanie najgorsze wrażenie robi uchwyt (tu srebrny) do otwierania drzwi plastik rodem z skody fabii czyli po obięciu go dłonią i lekkim zacisnięciu jej zwyczajnie skrzypi.

 

ps.na koniec wsiadłem do nowej X5 tu jakość wykończenia jest genialna BMW nareszcie dogoniło Audi.

 

http://images61.fotosik.pl/408/32b88bdc601059b7med.jpg

 

http://images62.fotosik.pl/410/7c474dc225217f38med.jpg

Edytowane przez 530dat

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F10 też nie jest idealnie wykończone. Są m.in. nierówno zamontowane głośniki w drzwiach, kilka słabszych plastików. Jednak ogólny odbiór materiałów i wykończenia jest dużo lepszy niż w f30. Ale i tak w każdym porównaniu jakie czytałem pod względem jakości montażu i wykończenia wnętrza zawsze wygrywa Audi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy na prawdę jakość i odczucie materiałów w F30 jest gorsza niż w e90? Jestem zszokowany, myślałem że gorzej niż w e90 w serii 3 już nie będzie..

Niedawno miałem okazję tydzień pojeździć e90 po lifcie (2009) i nawet moja żona pierwsze co powiedziała jak pierwszy raz do niego wsiadła to "ale tu plastikowo", a powrót po tygodniu do mojej e39 to była wielka ulga dla niej jak i tym bardziej dla mnie.. Liczyłem że z F30/F32 będzie lepiej (dopiero będę się przymierzał, zresztą nie wiem czy nie poczekać jeszcze 2-3 może nawet 4 lat na serię 4 Gran Coupe z Premium Selection), ale jak tu ktoś pisze, że e90 aspirowała do serii 5 :shock: a F30 raczej bliżej do serii 1... :(

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszcie co chcecie, piszcie o mnie jaki jestem ******, ale powiem wam prawdę. Byłem na wakacjach w Monachium i seria 7 jeszcze coś reprezentuje, a reszta to dno. Zgadzam się z "KoKoS", że plastiki są twarde na poziomie nowej Corsy i auto nie jest warte x2 ceny. Równie dobrze mogę kupić opla i do tego zestaw oryginalnych znaczków BMW i sobie je przykleić. Jak BMW zrobi auto gorsze od Opla czy innej marki to i tak powiecie, że bmw jest lepsze :duh: . Też mam BMW i moment wysuwania się nawigacji ..... to dźwięk rodem z Łady za 1000zł. Dźwięk łamiącego się plastiku. Wszystko trzeszczy jak głupie. Jako właściciel BMW powinieniem napisać, że jest "najlepszym autem na świecie", bzdura ! Tak to tylko powiedzą na wsi jak wsiada się z Golfa II do E36, z szacunkiem do wsi i mieszkańców :wink: .

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4. Zdecydowanie najgorsze wrażenie robi uchwyt (tu srebrny) do otwierania drzwi plastik rodem z skody fabii czyli po obięciu go dłonią i lekkim zacisnięciu jej zwyczajnie skrzypi.

 

U mnie w F30 wszystkie listwy ozdobne są z aluminium a nie plastiku udającego alu.

Wspomniany uchwyt do zamykania drzwi również.

Przed chwilą jeździłem na myjnie i celowo jeszcze przy okazji testowałem go na skrzypienie - choć byś nie wiem jak "czule" go ściskał to nic nie skrzyki(no może gdyby Robert Brunejka nad nim się popastwił to może by zaczął :wink: ).

 

Wygląda na to, że nie wszystkie wersje są wykańczane tak samo? :roll:

 

Podobnie zdzwiłem się ostatnio kiedy podczas wymiany klocków wziąłem z salonu X1 - byłem bardzo zdziwiony tym jaka skóra była w niej na kierownicy. Twarda, szorstka i niezbyt miła w dotyku. U mnie kiera jest wykończona zupełnie inną - miękka, gładką i przyjemną w dotyku(mam M ale zwykłą, nie tą z "merynosów").

Ciekawe czy tutaj w F30 też nie ma różnic miedzy zwykłą, sportową a M - sprawdzał ktoś?

 

 

ale jak tu ktoś pisze, że e90 aspirowała do serii 5 :shock: a F30 raczej bliżej do serii 1... :(

Moim zdaniem to bzdura - dużo czasu spędzam w F10 i faktycznie jest lepiej wykończona niż F30 ale różnica jest mniejsza niż między serią 3 a 1. Dużo też zależy od tego jak wyposażone są porównywane egzemplarze bo jak wszyscy wiemy diabeł tkwi w szczegółach. Wspomniana przejażdżka dobrze wyposażonym demo X1 była dla mnie dużym rozczarowaniem.

 

To całe roztrząsanie czasem wygląda jak by każdy tutaj na codzień chodził godzinami wokół auta z lupą, szczelinomierzem i Bóg jeden wie czym jeszcze i ciągle badał... :wink: Na co dzień każdy przecież wsiada i jedzie - wtedy obcuje z autem nie jako przy okazji i albo jest dobre, solidne i budzi pozytywne emocje albo jest byle jakie, drażni i wzbudza niechęć. Liczy się więc ogólne wrażenie a na to wpływ ma wiele rzeczy, nie tylko grubość szpar w desce rozdzielczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co do tzw. jakości budowy samochodów to mam następujące zdanie.

 

To czego na codzień dotykam powinno być bardzo miłe w dotyku, odporne na ścieranie i porządnie zamocowane. To co dodatkowo jeszcze widzę, powinno ładnie wyglądać i budzić zaufanie. Cały samochód powinien być tak zbudowany aby nie trzeszczały elementy, z których go wytworzono. W samochodzie powinien być także ładny zapach /najodpowiedniejszy jest ten skórzanej tapicerki/, choć sam wolę siedzieć na fotelach z miłego materiału.

 

I takie są moje kryteria.

A wasze?

 

Seria 4 ma bardzo ładną kierownicę "M" reszta, jest po prostu ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety czasy solidnych pancernych bmw skończyły się na E46 ,E39, E38.

 

Ja miałem E39 od nowości 7 lat i trzymałem go nawet jak kupiłem już nowe auto taki byłem zadowolony.

 

I jeśli chodzi wrażenie solidności to nawet F11 nie umywa się do E39 sam proces zamykania i otwierania drzwi w E39 potęgował uczucie soliności wydawało się że jak by je zdemontować i postawić na wadze to by pokazała 100kg.

 

W F11 dzwięk zamykania oraz siła potrzebna do ich zamknięcia wskazywała by że są plastiku i nie mogą ważyć więcej niż 10kg.

 

Na dzień dzisiejszy wyznacznikiem jakości wykończenia jest np nowy mercedes kalsy S czy nawet Audi A8.

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja w ogóle ma wrażenie, że na skutek ofensywy marketingu w wielu dziedzinach "niewidzialna ręka wolnego rynku" wyrzuca poza nawias rozwiązania lepsze a zastępuje je gorszymi. Kilka przykładów z motoryzacji. Wspomaganie kierownicy hydrauliczne zastąpione zostało elektrycznym. Powrót w f30 do zawieszenia stalowego. Szpera mechaniczna zastąpiona elektroniczną. Ciastowata praca hamulców wymuszona przez zastosowanie abs itp.W elektronice np. rynek matryc opanowany przez ekrany z matrycą błyszcząca, która lepiej prezentuje się w supermarkecie.

Dlatego różnica pomiędzy każdym kolejnym model samochodu, a poprzednikiem wydaje się coraz mniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dzień dzisiejszy wyznacznikiem jakości wykończenia jest np nowy mercedes kalsy S czy nawet Audi A8.

 

Nowa S na nierównościach czasami trzeszczy :cry2: Słyszałem, bo ostatnio znajomy odebrał. Poza tym w jakieś gazecie ( chyba AŚ ) też o tym pisali przy okazji porównania do F01. Natomiast technologicznie to auto to dzisiaj wyznacznik, Mercedes wogóle ostatnio obrał dobry kierunek.

Edytowane przez KoKoS

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem okazję się przejechać jako pasażer w FF....wciska tak w fotel, że nie wiadomo co się dzieje...i jest to wolnossący silnik. A ma elastyczność taką, że jest to doprawdy zdumiewające. O skrzyni biegów nie wspomnę, bo owa jest najlepsza na świecie i tylko pneumatycznie skrzynie wyścigowe są szybsze.

 

W każdym razie jak jedziesz 60 i dasz dechę to :norty: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Mercedes wogóle ostatnio obrał dobry kierunek.

 

Zgadzam sie. Jeszcze jak te ich samochody zaczną jeździć tak jak wyglądają to wogóle będzie fajnie.

Nowa C klasa ma potencjał - ciekaw jestem jak wypadnie w praktyce kiedy już wejdzie do sprzedaży.

Obecny model jeśli chodzi o "jazdę" nie dorasta F30 nawet do pięt. Skrzynia biegów niby nowoczesna dwu-sprzęgłowa a w praktyce to jakiś kiepski żart - daje radę tylko jak się wlecze noga za nogą. :? Zawieszenie też nie wiele lepsze od skrzyni i nadaje się co najwyżej dla emeryta jeżdżącego tylko w niedzielę do kościoła i czasem na zakupy... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.