Skocz do zawartości

F10 550i xDrive 2012


Pemek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 585
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

http://images77.fotosik.pl/114/e2940cb4c003c164gen.jpg

 

Moja najnowsza inwestycja :D ale dopiero na letni komplet kół.

Tak czytam sobie galerie niektórych aut, jakie to felgi ludziska kupują...mnie aktualnie stać ino na kapsle :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też muszę kupić. Ktoś życzliwy "zdjął" wszystkie cztery na parkingu w centrum handlowym :duh:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też muszę kupić. Ktoś życzliwy "zdjął" wszystkie cztery na parkingu w centrum handlowym :duh:

No to powiem Ci, że musiał się mocno postarać, bo ciężko się je wyciąga na założonej na piastę feldze. Znacznie wygodniej wypycha się je od środka na zdjętym kole.

 

Kupowałeś w ASO? Ile komplet?

Tak Sławku, coś około 40zł za sztukę.

Od nowości używałem jednego kompletu kapsli na lato i na zimę. Porobiły się na nich takie małe purchle, szczególnie po zimie po soli chyba. Dlatego na lato kupiłem sobie te nowe, a na zimę zostawię sobie te stare.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to dziwi, jak to jest, że nie potrafią zrobić plastikowego dekla, co wytrzyma zwykłe warunki atmosferyczne... Ale to pewnie jeden z tricków, żeby stare auta wyglądało starzej :D

 

I przy okazji, dobrze myślałem, że komplet dekli BMW jest tańszy niż jeden z HRE :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

http://images75.fotosik.pl/178/56e2267c3614cc87gen.jpg

http://images76.fotosik.pl/178/ffda8da3f0de1af3gen.jpg

http://images77.fotosik.pl/177/3e330e8e73dc3cbfgen.jpg

http://images78.fotosik.pl/177/135733de0616b624gen.jpg

 

Zdążyłem umyć auto przed Świętami, oczywiście już jest na zimowym komplecie kół. Z przodu nowa tarcza już się dotarła i pozwalam sobie już na ostrzejsze dohamowania :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wypadzik na narty, ale auto dawno już takie czorne nie było... Wstyd i hańba :oops:

 

http://images75.fotosik.pl/260/70f3d8d883a40522gen.jpg

 

http://images75.fotosik.pl/260/f4e5934a234df312gen.jpg

 

Wracając do "akcji serwisowej" z USA dotyczącej silników N63 - dokonałem już kilku prewencyjnych wymian w moim aucie, zgodnie z tymi przeprowadzanymi w USA. Oczywiście na własny koszt :D

Wszystkie wtryskiwacze są już w najnowszej wersji 8 616 079-12 ( fabrycznie miałem 7 585 261-09 ), wymieniłem przewody odpowietrzające i połączeniowe odchodzące od odmy z obu stron ( jeden lekko się pocił ), w pon wymieniam oba przepływomierze powietrza na najnowszą wersję 8 645 877. No oczywiście auto ma najnowszy soft.

 

Zostało mi do zrobienia:

intake duct seal - uszczelka wlotu kanału powietrza, też w pon mam nadzieję wymienić obie na nowe

low pressure fuel sensor - zmiana na Bosch index -02,( if Sensata replace new fuel line too )

vacuum pomp -pompa podciśnieniowa - zmiana na nr. 8 605 976

 

Ale te dwa ostatnie punkty w późniejszym czasie, przy okazji :lol:

Sukcesywnie nóżka za nóżką :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam przebieg niecałe 53 tys km.

Przy chyba 40 tys km padły mi dwa wtryski, i na szybko podmieniłem je na nowe, ale z numerami odpowiadającymi fabrycznym. Jak juz miałem w garści 8 wtryskiwaczy w najnowszej wersji, to zmieniłem juz potem wszystkie na ta najswiezsza wersje.

Na oleju ori BMW palił mi ok 0,75 l na ok.10 tys km. Po zmianie na Valvoline nie ubywa juz nic.

Olej zmieniam co ok. 8 - 10 tys km.

Swiece zmieniłem juz 2x.

Pocil sie przewód odpowietrzajacy odmy po jednej stronie, i uszczelka pod korkiem wlewowym oleju-tzn pod ta rurką-kanałem którym olej wlewa sie do silnika.

Odnośnie silnika to by było wszystko o czym pamietam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co chodzi z tym "przepływomierz powietrza na najnowszą wersję 8 645 877" ?

Nie wiem, która to część :(

Wydawało mi się, że w n63 jest inny numer przepływomierza powietrza (przynajmniej taką znalazłem): 13 62 7 566 990 - chyba, że piszesz o innej części ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz powietrza jest umieszczony zaraz za obudowa wkładu filtra powietrza. Sa u nas dwa. Po jednym z każdej strony. Nie mam objawów, ale ide wg info z akcji serwisowej w USA. Po kolei wszystko.

Ten numer to najnowszy po prostu. Z kolei ten czujnik niskiego ciśnienia paliwa to tez prosiłem zeby zobaczyć jaki mam. Ma byc Bosch index -02. Podejrzewam ze mam Bosch, ale nie wiem jaki jest ten index.

Wymiana czysto prewencyjna. Jedynie pompę próżniowa zostawiam tak jak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.