Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Moc imponująca. Widzę także, że obniżyliście moment z 870nm do 680nm. Podejrzewam, że obciążenia były zbyt duże dla ZF'a ?
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano

modyfikacje super :cool2: :cool2: jakość :cool2: :cool2: :cool2:

 

ale argument z gwarancją :

Póki co nie ma możliwość zrobienia indywidualnego oprogramowania, raz że brak odpowiednich sterowników do ECU F10 a dwa, że pojazd jest jeszcze na gwarancji.

 

M550d trafiło do nas nowe, prosto z salonu i obecnie ma przejechane około 5 000km.

 

do bani, auto nie ma już gwarancji...forum czytają przedstawiciele różnych ASO, auto jest tak niepowtarzalne, że wyjęcie boxu na wizytę w ASO nic nie zmieni :| w przypadku awarii/naprawy dostaniecie takie pismo jak ja ~3 lata temu...

 

chyba, że przez gwarancję rozumiesz ubezpieczenie :cool2: :cool2: Waszej firmy na jakiekolwiek :cool2: naprawy

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Moc imponująca. Widzę także, że obniżyliście moment z 870nm do 680nm. Podejrzewam, że obciążenia były zbyt duże dla ZF'a ?

 

Zerknij na nagłówek, to nie jest to auto :-) to 550i a nie M550d

Opublikowano

fajnie by bylo gdybyscie dla takich "grubych fur" mierzyli czasy race logiciem 100-200 (jak w 550d) ;) Daje to wyobrazenie o sile modyfikacji.

Gpower ma juz oferte na nowe 550i/650i na 560 koni... :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A co myślicie o Chip Boxie od Hartge (218KM/450Nm z seryjnych 184KM/380Nm)? Montował ktoś tego boxa w 520xd? Chciałbym trochę podnieść moc seryjną, indywidualnych chipów jeszcze nie robią, a Performance Kit w ASO jest jak narazie niedostępny dla xdrive'a. :duh:

 

No i najważniejsza sprawa, czy w razie wizyty w ASO są w stanie wykryć, że taki box był zamontowany (zaznaczając, że został wypięty przed wizytą)? Jeśli są to na jakiej podstawie, bo słyszałem, że te boxy nie zostawiają śladu w pamięci flash samochodu.

Pozdrawiam,


Patgor

Opublikowano
Zatem nasze BMW F10 M550d [425KM | 875Nm]

http://farm8.staticflickr.com/7314/10186085854_8a8abce275_o.jpg

 

Zdjęcia Facebook: http://tnijurl.com/fb_m550d_by_mmperformancepl/

Zdjęcia Flickr: http://flic.kr/s/aHsjKWpMnG

 

GTSpirit.com | http://www.gtspirit.com/2013/10/20/black-bmw-m550d-xdrive-by-mm-performance/

 

Enjoy! :8)

 

http://farm8.staticflickr.com/7388/10637618635_7e742d85df_o.jpg

 

Po wymianie układu wydechowego, drobnej kuracji i kilku innych, kosmetycznych modyfikacjach:

F10 M550d Seria 80-200 km/h: 17,5s

F10 M550d Hartge 80-200 km/h: 15,2s

F10 M550d MM-Performance.pl 80-200 km/h: 13,5s

 

Pomiar: Racelogic

100-200 km/h w okolicach 12s

0-60 i 0-100 nie mierzone

Hamownia: Nie mierzono

 

Aktualna galeria zdjęć:

BMW M550d F10 Sedan Tuning Program By MM-Performance.pl

 

 

Wow !!! 875Nm z 550d :duh:

Czyli ten silnik nie jest do końca wysilony skoro można jeszcze podbić jego osiągi. Pytanie jak długo wytrzyma z takim dodatkiem?

A ja się martwiłem czy moja skrzynia wytrzyma fabryczne 740Nm gdyby mi bucik spadł na pedał gazu :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A co myślicie o Chip Boxie od Hartge (218KM/450Nm z seryjnych 184KM/380Nm)? Montował ktoś tego boxa w 520xd? Chciałbym trochę podnieść moc seryjną, indywidualnych chipów jeszcze nie robią, a Performance Kit w ASO jest jak narazie niedostępny dla xdrive'a. :duh:

 

No i najważniejsza sprawa, czy w razie wizyty w ASO są w stanie wykryć, że taki box był zamontowany (zaznaczając, że został wypięty przed wizytą)? Jeśli są to na jakiej podstawie, bo słyszałem, że te boxy nie zostawiają śladu w pamięci flash samochodu.

Patgor odezwij się na prv, przekażę Ci szczegóły.

 

Zatem nasze BMW F10 M550d [425KM | 875Nm]

http://farm8.staticflickr.com/7314/10186085854_8a8abce275_o.jpg

 

Zdjęcia Facebook: http://tnijurl.com/fb_m550d_by_mmperformancepl/

Zdjęcia Flickr: http://flic.kr/s/aHsjKWpMnG

 

GTSpirit.com | http://www.gtspirit.com/2013/10/20/black-bmw-m550d-xdrive-by-mm-performance/

 

Enjoy! :8)

 

http://farm8.staticflickr.com/7388/10637618635_7e742d85df_o.jpg

 

Po wymianie układu wydechowego, drobnej kuracji i kilku innych, kosmetycznych modyfikacjach:

F10 M550d Seria 80-200 km/h: 17,5s

F10 M550d Hartge 80-200 km/h: 15,2s

F10 M550d MM-Performance.pl 80-200 km/h: 13,5s

 

Pomiar: Racelogic

100-200 km/h w okolicach 12s

0-60 i 0-100 nie mierzone

Hamownia: Nie mierzono

 

Aktualna galeria zdjęć:

BMW M550d F10 Sedan Tuning Program By MM-Performance.pl

 

 

Wow !!! 875Nm z 550d :duh:

Czyli ten silnik nie jest do końca wysilony skoro można jeszcze podbić jego osiągi. Pytanie jak długo wytrzyma z takim dodatkiem?

A ja się martwiłem czy moja skrzynia wytrzyma fabryczne 740Nm gdyby mi bucik spadł na pedał gazu :mrgreen:

JacoFK Wytrzymuje i dobrze się ma, kilometry przejechane, łatwo nie miały, żadnych uszczerbków na zdrowiu. Gwarancja Hartge. Przetestowane i sprawdzone, droższe ale z pewnością i TUV.

Opublikowano

Od niedawna Remus rozwinął tez mocno ofertę, maja Boxy ktore w 520d dają parametry 525d ;) niedługo będę taki montowal zobaczymy co pokaże.

 

Co do 550d, ładnie wyszła :cool2:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od niedawna Remus rozwinął tez mocno ofertę, maja Boxy ktore w 520d dają parametry 525d ;) niedługo będę taki montowal zobaczymy co pokaże.

 

Montują to gdzieś na Śląsku?

Opublikowano

Co do 550d, ładnie wyszła :cool2:

 

W sumie zmiana z 740Nm na 875Nm to wzrost o 18% więc nieźle. Nominalnie też wynik ciekawy. Nie zmienia to faktu iż bazowe 740Nm to raczej wynik większy niż powszechny :think:

Zastanawiem się jaka jest różnica w odczuwaniu możliwości 875Nm vs bazowe 740Nm. Cytując Clarksona który kiedyś opisywał różnicę pomiędzy trybem Race i Race+ w Ferrari "To w zasadzie to samo tylko że BARDZIEJ" ? :roll:

Wychodziłem z założenia że 550d przy starcie "zwija asfalt" w wersji fabrycznej :clap:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Od niedawna Remus rozwinął tez mocno ofertę, maja Boxy ktore w 520d dają parametry 525d ;) niedługo będę taki montowal zobaczymy co pokaże.

 

Montują to gdzieś na Śląsku?

 

Tak, MotoSPA - http://www.moto-spa.com.pl

Jak cos to PW.

 

JacoFK pewnie ze 550d w serii ma monstrualny moment, ale człowiek jest taki ze mu zawsze mało. To właśnie dlatego np. do seryjnych M3 montują kompresory, a 911 turbo czy GT-R'y robią na moce 700-800+.

To trochę takie koło zamknięte, ale człowiek w pewnym momencie wpada w ten wir, i jak ma możliwość to w to wchodzi :)

Wtedy wiadomo już nie patrzy sie na przyspieszenie 0-100 tylko w innych przedziałach, np. 100-200. :twisted:

Poza tym pozostaje jeszcze kwestia przyjemności już z samej świadomości posiadania 6XX/7XXPS.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

JacoFK pewnie ze 550d w serii ma monstrualny moment, ale człowiek jest taki ze mu zawsze mało. To właśnie dlatego np. do seryjnych M3 montują kompresory, a 911 turbo czy GT-R'y robią na moce 700-800+.

To trochę takie koło zamknięte, ale człowiek w pewnym momencie wpada w ten wir, i jak ma możliwość to w to wchodzi :)

Wtedy wiadomo już nie patrzy sie na przyspieszenie 0-100 tylko w innych przedziałach, np. 100-200. :twisted:

Poza tym pozostaje jeszcze kwestia przyjemności już z samej świadomości posiadania 6XX/7XXPS.

 

No to dałeś mi do myślenia :think:

 

Jeszcze chwila i się nakręcę na jakąś modyfikację w silniku, felgi zamienie na 20", zmodyfikuję wydech i zawieszenie w bolidzie który i tak w mojej opinii mogłoby latać na niskim pułapie :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Hehe, ostrzegam że temat wciąga :mrgreen:

Polecam filmik jak montowaliśmy kompresor, z resztą dla forumowego auta>

W tej chwili robi 100-200km/h w 8.2 sekundy, dla porównania M6 V10 potrzebuje na to 9.2/9.3

Sekunda to przepaść w tego typu porównaniach, dane są faktycznie zmierzone profesjonalnym urządzeniem a nie marketingowe bełoty producentów :wink:

 

Jeszcze co do Remusa, bo przed chwilą sprawdziłem jakie dane podaje dla 520d F10

Po instalacji z silnika 184PS powinno być około 238PS i 500Nm.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Jeszcze chwila i się nakręcę na jakąś modyfikację w silniku, felgi zamienie na 20", zmodyfikuję wydech i zawieszenie w bolidzie który i tak w mojej opinii mogłoby latać na niskim pułapie :mrgreen:

 

Wyglad wizualny cieszy oko, modyfikacje techniczne jak najbardziej popieram i jestem za :D ale........nasze zapedy i marzenia z mlodosci studzi, Policja, Straz Miejska, Gminna, ITD oraz za niedlugo odcinkowy pomiar predkosci na bramownicach ViaTOLL....... :(

 

Wiec czy jest sens, kazdy odpowieda sobie sam, ale gdzie jezdzic ?

Opublikowano

Właśnie zerknąłem na te boxy od Remusa. Ceny wyglądają spoko i widać że jest tylko a'la adaptor między główną wiązką a kompem.

Chyba ciekawa propozycja bo box do mojego 28i to 457.50 ojro... porównując do Hartge to wygląda rewelka cenowo... i chyba lepiej w instalacji również...

Opublikowano

Zapraszam, zrobimy jakąś dobrą cenę :) ( ta którą Ty podałeś to cena netto w DE )

 

P.S. Minio, Ty jesteś na PCP ? :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Interesujące bo sam bym pewnie nie montował ale jesteś chyba trochę daleko na ten moment:) Ale jak możesz to to daj oferte cenową na priv i miasto gdzie działasz.

Na dniach nic nie zrobię ale będę miał już jakiś odnośnik.

 

P.S Jestem też na forum PCP:) Chcę wymienić mojego wolnossaka na jakiegoś szybkossaka :P

Opublikowano
Faktycznie, cena oraz obiecywane parametry rewelacyjne :) pozostają pytania, jak się ma powerizer Remusa do gwarancji producenta oraz czy ktoś już to w Polsce instalował i dysponuje wykresami przed i po? pzdr :)
Opublikowano
Hehe, ostrzegam że temat wciąga :mrgreen:

 

Jeszcze co do Remusa, bo przed chwilą sprawdziłem jakie dane podaje dla 520d F10

Po instalacji z silnika 184PS powinno być około 238PS i 500Nm.

 

Co na to skrzynia biegów w 520d ?

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Teoretycznie gwarancja powinna być. Praktycznie nie da się zrobić chipa dla silnika którego producent by nie wykrył ( nawet boxa ) bo komputer zapisuje dawki jakie dawał, i po wnikliwej analizie i tak może to wyjść. Najlepszym przykładem na to jest kolega AO.

 

Jeśli nic nie będziemy wojowali w serwisie, ani nie damy podstaw aby przypuszczać że mamy coś zmodzone pod maską to nikt nie powinien nawet tego sprawdzać. Na pierwszy rzut oka, i komputera serwisowego nie powinno to być widoczne.

 

Powerizer Remus'a ma certyfikat TUV, a jak dobrze wiemy w DE na "gębe" go nie dają :wink:

Nie ma przeciwwskazań dla skrzyń, mają zapas.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Teoretycznie gwarancja powinna być. Praktycznie nie da się zrobić chipa dla silnika którego producent by nie wykrył ( nawet boxa ) bo komputer zapisuje dawki jakie dawał, i po wnikliwej analizie i tak może to wyjść. Najlepszym przykładem na to jest kolega AO.

 

Jeśli nic nie będziemy wojowali w serwisie, ani nie damy podstaw aby przypuszczać że mamy coś zmodzone pod maską to nikt nie powinien nawet tego sprawdzać. Na pierwszy rzut oka, i komputera serwisowego nie powinno to być widoczne.

 

Powerizer Remus'a ma certyfikat TUV, a jak dobrze wiemy w DE na "gębe" go nie dają :wink:

Nie ma przeciwwskazań dla skrzyń, mają zapas.

 

Miałem na myśli fakt iż skrzynia w 518d, 520d i 525d jest do limitu 450Nm. Jeśli można zrobić 500Nm w 520d to po ewentualnej awarii skrzyni z gwarancją może być problem.

Mam ten sam dylemat przed zmianami u siebie. Skrzynia w 550d ma wytrzymalość do 750Nm przy fabrycznych 740Nm :mad2:

I bądź tu mądry i podkręć sobie motorek :cry2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.