Skocz do zawartości

e39 3,0d 2001r - pompa paliwa ? nie odpala ? Gaśnie.


motopawlak

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
W takim przypadku można wlać ropkę bezpośrednio do filtra paliwa + chwila na włączonym zapłonie, tak robiłem i silnik odpalał momentalnie.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W takim przypadku można wlać ropkę bezpośrednio do filtra paliwa + chwila na włączonym zapłonie, tak robiłem i silnik odpalał momentalnie.

tak można ale jak potrzymasz kilka razy długo zapłon ( bez rozrusznika ) to przepompuje i też odpali

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odebrałem dziś auto, po wyjeciu calkiem inaczej chodzi, płynnie chodzi skrzynia i miekko pracuje silnik, narazie wszystko działa, równo chodzi na zimnym i ciełym. zobaczymy po tygodniu jezdzenia

w końcu zrobiłeś to co powinieneś zrobić od razu teraz wyjeździj paliwo do rezerwy jak nie zgaśnie to będzie chodził już dobrze i wszystko przez tego boxa (jak można być tak głupi i coś takiego zamontować) jak zgaśnie to wymieniaj pompkę w baku .

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co do odpowietrzenia, to spokojnie wystarczy jedno włączenie zapłonu, sprawna pompa progowa bez zająknięcia odpowietrzy układ na raz.

 

Tak Krzyśku, wyjście na pompę progową z baku jest po lewej stronie, do prawej przychodzi powrót.

Ogólnie jeśli kiedykolwiek będziesz miał rozebrany bak na stole, to łatwo wywnioskować co gdzie leci i dlaczego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki panowie za namiary, mam nadzieję, że w najbliższym czasie jednak nie skorzystam z usług wymienionych warsztatów ale zawsze warto wiedzieć, gdzie uderzać (choć z ostatniego serwisu, w którym było moje auto jestem zadowolony).

legrooch, w moim przypadku znalezienie problemu było 90% sukcesu :wink:

Swoją drogą, to okolice modlińskiej to istne zagłębie diesel-serwisów w stolicy.

 

czyli w końcu box był winowajcą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Możliwe, bo jednak jego zadanie to "fałszowanie" danych z/do sterownika, co może powodować że elektronika wariuje, szaleją korekty na wtryskach, skaczą parametry odpowiedzialne za ciśnienie CR.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

Mój problem wyglada tak, że tuz po wymianie akumulatora autko (e39 520d) odpaliło 1 raz normalnie, drugi raz po dłuższym kreceniu złapał. I jadę sobie jadę, stanąłem na skrzyżowaniu i auto zgaslo - już nie odpalilo ;/ Kreci akumulatorem ale nie odpala. Dodam ze mam ok 14- 16 litrów ropy w baku. Czy będzie to pompka w baku tak jak piszą koledzy powyżej? Dodam ,że silnik pracował normalnie bez oznak dolegliwości. Samochód mam 3tyg i po kupnie wlałem do pełna i wszystko śmigało ładnie. Pomijając fakty wymiany akumulatora Bo oryginalny z 2002 roku padł po 11 latach hehe.

 

Czy ktoś może się wypowiedzieć? Czy jest szansa,że padła pompa wtryskowa vp44? (czego bardzo bym nie chciał)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego, to jest temat o M57, a ty piszesz o m47, po co? To całkiem inne silniki, inna konstrukcja, inny system zasilania, rozwiązań tutaj raczej nie znajdziesz, zresztą założyłeś w tym celu inny temat, nie widzę sensu powtarzać 2 razy tego samego, prędzej tam ktoś odpowie, niż tutaj, bo 99% użytkowników sugeruje się tytułem tematu przy szukaniu czegokolwiek. :roll:

Nie rób Śmietnika z forum. :nienie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Skoro pompa wstępna (elektryczna) w zbiorniku nie ma związku z przepływem paliwa między komorami to na jakiej zasadzie działa pompa strumieniowa która przelewa paliwo z lewej komory do prawej?
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak może być uruchomiana pompa strumieniowa jeśli to jest pompa czysto mechaniczna? Co ją napędza wg Ciebie?
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie mieszaj ludziom, jak nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz :duh:

Poczytaj najpierw na google co to jest pompa strumieniowa, a potem poprawiaj innych.

Poczytaj mój temat, co-nie-co tu napisałem jak to ma działać: viewtopic.php?f=72&t=193392

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam panowie odkopię , autko mi się kapryśne zrobiło żeby odpalić musi mieć solidne zasilanie z akumulatora , obstawiam pompę paliwową na chwilę obecna mam dobre pół baku i problem nadal występuje więc wydaje mi się ,że przycina się progowa jak dostanie większy prąd gdy podpinam awaryjnie drugi akumulator to rusza ,z tego co widzę były dwa rodzaje pomp progowych przed i po 5 2001 czy to są zmiany tylko numeru czy są różnice w pompach ,

chodzi mi o to czy można je zamieniać moja bunia to 530d z 11.99 wszelkie porady mile widziane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może czujnik ciśnienia albo regulator na pompie

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ręce mi opadają bo auto odpalało nawet na słabym akumulatorze gdy rozrusznik ledwo zakręcił teraz akumulator musi być naładowany na maxa a błędów w inpie brak , może ktoś podpowie jak sprawdzić czujnik położenia wałka rozrządu tak na początek , jedyne co zaobserwowałem to przy odpalaniu gdy nie chce odpalić miga kontrolka od świec żarowych i napis dde
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12bar czyli ciśnienia nie ma.do odpalenia potrzeba około 200bar.

no nie ma ale nagle się znajduje jak akumulator jest naładowany na maxa :think:

wierzcie lub nie jeżeli akumulator jest trochę słabszy i rozrusznik kręci trochę wolniej nie chce załapać i nie mówię tu o sytuacji gdy akumulator ledwo kręci rozrusznikiem a zdarzały się kiedyś sytuacje że ledwo zakręciło wałem a odpalało

https://www.youtube.com/watch?v=zSgqkJonkmo&feature=youtu.be odpalanie i analogi

https://www.youtube.com/watch?v=Kxgy81wV614&feature=youtu.be czy ktoś może mi wyjaśnić dla czego jest taki słaby battery voltage na pracującym silniku skoro alternator ładuje 13,98 v sprawdzone przy akumulatorze ,jak oglądam live data innych mają po 14v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.