Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ciekawi mnie jeszcze jedna sprawa i nie chodzi tu tylko o markę BMW bo spotkałem się też z tym w OPLACH a mianowicie o tylne okna otwierane na korbki w samochodzie który ma klimę podgrzewane siedzenia itp. wynalazki szok... :duh:

 

możesz trafić takie coś w 320d, w 330d raczej nie. 330d dostępne na rynku wtórnym (allegro/otomoto, itp) zazwyczaj mają znacznie lepsze wyposażenie niż 320d - standard to 4x el. szyby, klimatronic, kierownica z multifunkcją, itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację głównie 320d ale sam fakt przecież nawet ona jako nowa nie kosztowała 50 tysi tylko minimum 2x tyle...

 

to bylo 10 lat temu i takie gadżety nie były jeszcze tak popularne :D teraz to już w byle VW Polo dają klimatronic i nawigacje ;) poza tym zawsze znajdą się chętni na "golasa" z silnikiem 1.6 byle to było BMW...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem na alle coś takiego " http://otomoto.pl/bmw-330-330d-6cio-biegowa-204km-C14640438.html " ale wydaje mi się dziwnie tania... :shock: Fajna taka pasowała by mi najlepiej... :norty:

 

Bardzo tanie BMW. Znalazlem 4 szczegóły mówiące o naprawie powypadkowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auta poszukuję w jak najlepszym stanie, silnik jest drugorzędny bo jak trafi się piękna sztuka to silnik się przełoży z innego auta :)

Mam znajomego który jest doświadczonym swapowiczem i robi same BMW :)

Zasadniczo on odwali całą robotę łącznie z ewentualnym doposażeniem bumci :)

Jeszcze do wyboru zostało bezproblemowe 2.5 170KM czy nowsze 2.5 192KM które lubią olej jak frytkownica :?

Czy one wszystkie palą olej jak zamęczone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

mam nadzieje że to nie będzie potraktowane jako OT :-)

Szukałem dla siebie 320d z 6-biegową skrzynią, jechałem tez 330d 186KM, ale muszę przyznać że jak wsiadłem do 330d 204KM to już nie mogłem myśleć o niczym innym i własnie 330d 6-biegową kupiłem.

Po kilku m-cach użytkowania stwierdzam że to idealne auto na trasy (spalanie ok 8L), przyspieszenie super, komfort świetny (mimo 18" kół).

W mieście też sparwuje się ok, choć spalanie ok 10.0L - generalnie jeżdze dość dynamicznie, choć nie szaleje. Przy spokojnej (normalnej) jeździe możesz spokojnie zejść 1L z moich wyników.

Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:

http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

mam nadzieje że to nie będzie potraktowane jako OT :-)

Szukałem dla siebie 320d z 6-biegową skrzynią, jechałem tez 330d 186KM, ale muszę przyznać że jak wsiadłem do 330d 204KM to już nie mogłem myśleć o niczym innym i własnie 330d 6-biegową kupiłem.

 

powiedz mi, jaka jest różnica w odczuciach dotyczących dynamiki jazdy 330d 184KM a 204KM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M52 TU - w tych silnikach nie występuje problem picia oleju. Słynie również z niskiej konsumpcji benzynki w stosunku do innych R6.

 

Moja ma 230 000 i aż mnie to martwi, bo nie spala od wymiany do wymiany dosłownie nic :/ a każdy silnik powinien coś wziąć, tym bardziej z przebiegiem... Oczywiście wszystko sprawne, silnik nie oszczędzany, ma robić robotę i robi na obrotach.

Olej oczywiście mobil1 5w50, żadne francuskie szlamiące wynalazki. Ze względu na vanos, wymiana co 10 tyś a nie jak wskazuje inspekcja co 25 tyś. Raz zrobiłem na oleju około 15 tyś ale zaczynał odzywać się vanos, zmyliło mnie to że na bagnecie wyglądał dobrze, był przezroczysty.

Po zalaniu nowym oleum - vanos ideał.

 

Masz racje że stawiasz na dobry stan ogólny, bo dzisiaj silnik to faktycznie część zamienna, ja myślałem kiedyś o swap-ie, ale po przemyśleniu dałem na luz, tego co mam nie ma gdzie za bardzo pogonić a co dopiero więcej :-)

Pewnie, jak by było to by było, ale w tym przypadku, jest to już przerost formy nad treścią, 200KM zapewnia bezpieczną i bezstresową jazdę w naszych warunkach, ten ułamek 1 procenta szybszych aut mających w Polsce znacznie pow. 200 kucy można przeżyć....

Pozdrawiam

mario
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam takie pytanie wiem ze troche odbiega od tematu ale nie wiem gdzie to wsadzić, a nigdy nie jechałem R6 jedynie w e39 i to w dieslu 525d, czy R6 w standardzie tak brzmi czy trzeba cos przerabiać ? od połowy fajnie słychać ("aktorzy" nadający sie na interie )

 

http://www.youtube.com/watch?v=MQLShGmtkLI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie brzmi, ale 320i nie można zaliczyć do udanego. No, dopiero ten po 1993r. i chipie, był minimalnie poprawiony i jechał względnie...

Kierowca ewidentnie nie zrywał go z obrotów, u mnie po tym co słyszę, szybciej wkręca się na 5 biegu przy 210km/h. :-)

mario
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie brzmi, ale 320i nie można zaliczyć do udanego. No, dopiero ten po 1993r. i chipie, był minimalnie poprawiony i jechał względnie...

Kierowca ewidentnie nie zrywał go z obrotów, u mnie po tym co słyszę, szybciej wkręca się na 5 biegu przy 210km/h. :-)

 

No dokładnie chodzi mi o R6 2.0 w e46 czy ten silnik tak brzmi w standardzie czy ten koles ma cos zmienione w wydechu, bo tak jak pisałem nigdy nie jechałem w R6 w benzynie i jak nie raz ogladam filmiki na you... to albo słychac tak fajnie jak tutaj co zamiesciłem bez darcia sie wydechu albo słychac ino troche, wiec chciałem zapytac jak to jest u was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam

 

Troche odświeżę wątek. Również jestem posiadaczem 323ci z 2001 , i również interesowało by mnie podniesienie mocy.

Mple mógłbyś mi przybliżyć jak podniosłes moc w swojej 323 w jakiej firmie i jaki był tego koszt. 200 koni to ładny wynik a z tego co wiem

to w tym silniku chipem da sie podnieś moc na 185 koni wiec ciekawi mnie jak ty to zrobiłes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przymierzam się do kupna bmw 320 coupe lubb sedan. Rocznik od 2000 do 2003.

Jednak oprócz BMW spotykam też w ogłoszeniach 520 z silnikami e39.

 

Moje pytanie jest proste czy silnik e46 jest lepszym od e36, i e39??

 

Aktualnie szukam tylko z e46, ale zastanawiają mnie ceny BMW z silnikami e39, są one dość atrakcyjne.

 

I drugie pytanie. Szukam oczywiście autka z klima, ale spotykane są też BMW 320 bez klimy i z tymi brzydkimi pokrętłami od dmuchaw.

To dla kogoś może być drobiazg mnie jednak te pokrętła odrzucają. Czy w BMW nie mającym klimy istnieje możliwość zamontowania klimatyzacji i zmiany panelu sterowania na spotykany w autach z klimą??

Albo w ostatecznosci czy istnieje mozliwosc zamontowania w aucie bez klimy panelu sterownia dmuchawami takiego jak jest z autami z klimą. Wiem pytanie głupie, ale trafiłem np, bardzo ładne BMW bez klimy, piekny jasny środek z jasnymi skórami, ogrzewane siedzenia, a brak klimy !! Auto bardzo mi sie podobało.

 

 

edit

 

aha interesuje mnie taki środek auta jak w tym bmw, tylko, że to akurat jest bardzo bardzo zaniedbane no i kombi ;(

 

http://otomoto.pl/bmw-320-skora-bezwypadkowy-C16501672.html

 

I jeszcze jeden drobiaz, czy ktos, robił może przeróbkę panelu sterowania klimą, radio itd na jednolity ekran dotykowy z tv??

 

pozdrawiam

 

 

pozdrawiam

Edytowane przez ems
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma sensu brać auta bez klimy bo później go nie sprzedaż... a jak sprzedaż to po najmniejszej cenie! Dziwne to, że z tego rocznika szły BMKI bez climatronica :think: jakiś INDYVIDUAL czy co :lol: Widziałem na innym forum, że chłopak wstawiał sobie panel climatronica do klimy manualnej i wszystko działało bez problemu [poszukaj w necie].

A jaki w ogóle cię silnik interesuje?? benzyna/diesel/lpg?? jaka pojemność?? pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze - odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania są na forum, wystarczy poszukać - 30 sekund i masz odpowiedź.

 

Po drugie - zapomnij o montażu klimy, nie ma sensu, za dużo przeróbek, to się nie kończy na wymianie panela sterującego, trzeba wybebeszyć pół auta i będzie kosztować masę kasy.

 

A silnik 2.0 ( bo rozumiem że chodzi o 320i, M52TU) według wielu użytkowników jest najgorszym możliwym rozwiązaniem - osiągi nieznacznie lepsze od 318i a spalanie większe, lepszym zakupem jest 323i lub 325i.

Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.