Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

oto moj problem:

,, kola 17/225/45 nowe amortyzatory sachs super touring, nowe stabilizatory,,zbieznosc trzy razy robiona,, kola wywazone,, a mechanicy rozkladaja rece

slychac stuki z przodu przy kazdej dziurze auto jedzie gdzie chce.......... Czy jest jakas roznica jesli zalozylem prawy amortyzator na lewa strone alewy na prawa??!!!

Opublikowano

no masakrycznie to wygląda

 

było tak odrazu jak auto kupiłeś czy po jakimś czasie się pojawiło ?

 

wygląda jak by miało luzy na wszystkim co tylko możliwe - końcówki drążków i maglownica

 

aż dziwne że mechanik mówi że wszystko jest ok

 

zbieżność kto ci ustawiał - może coś z kątami masz jeszcze nie tak

 

albo auto po jakimś dzwonie i tak się zachowuje

 

wjedź na szarpaki - na stacje diagnostyczną - niech je pomęczą

 

może coś się wyjaśni

 

a może coś z osadzeniem felg na piaście jest nie tak i pływają sobie

gg5553463
Opublikowano
wsztstko zaczelo sie wlasnie po wymianie amorow i kol

 

 

czyli coś jest konkretnie skopane

 

jedź na zakład gdzie ustawiają zawieszenie laserowo

 

niech zobaczą jak to wygląda

 

podejrzewam że mogły kąty pouciekać

 

albo jest coś źle podokręcane

gg5553463
Opublikowano
Breloczek przy kluczach też stuka o obudowe stacyjki(kolumny kierowniczej) :)
never again N46
Opublikowano
bylem na zakladzie gdzie ustawiaja laserowo........... [BAD]!!!!!!!!wszystkoniby jest ok .. jutro jade do nastepnego mechanika ktory go podniesie i bedzie grzebal cos przy amorkach... swoja droga tu w holandii ciezko o dobrego mechanika........
Opublikowano
a porównywałes amory nowe ze starymi przed włożeniem , ja miałem takie stuki po wymianie tylnych amorów i okazało się , że jeszcze poduszki trza wymienić , szarpaki mogą nie wykazać złap za błotnik przedni i podciągnij do góry parę razy i posłuchaj czy cos stuka
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano
I juz wszystko wiadomo!!!!!!! wachacz lewy do wymiany !!!!!

 

może ci go pokrzywili przy wymianie amorów - w końcu to "aluminium" i dziadostwo bardzo delikatne

szkoda że nie robią standardowych stalowych z możliwością wymiany gum

 

tak to szykuj się na wydatek paru stówek - a w moim poprzednim autku w astrze koszt kilkudziesięciu złotych :)

gg5553463
Opublikowano

no tak chcialem od razu wymienic dwa no ale............ koszt jednego 155e plus robota wiec na razie na jednym poprzestane.. jutro zobacze jaka jest poprawa.. mam nadzieje ze bedzie ok!!!!

http://farm9.staticflickr.com/8286/7608817088_37b1a4f4b1.jpg oto przyczyna tego wszystkiego ale juz po sprawie!!!!!!!!!!

Opublikowano
I juz wszystko wiadomo!!!!!!! wachacz lewy do wymiany !!!!!

 

może ci go pokrzywili przy wymianie amorów - w końcu to "aluminium" i dziadostwo bardzo delikatne

szkoda że nie robią standardowych stalowych z możliwością wymiany gum

 

tak to szykuj się na wydatek paru stówek - a w moim poprzednim autku w astrze koszt kilkudziesięciu złotych :)

 

Meyle robi aluminiowe z możliwością wymiany sworzni, zależy kto ile kilometrów robi;

ja teraz wymieniałem - koszt ok 900 za komplet. przed wymianą też rzucało kierownicą.

 

pzdr

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam ponawiam temat poniewaz nie do konca jest tak rozowo po wymianie tych wachaczy jak myslalem... tzn stukow juz nie ma ale nadal kola mi dziwnie zbieraja{{ a po wymianie wachaczy robilem zbieznosc po raz czwarty!!!!!!!!]]] i dziwi mnie to ze jak wjezdzam na jakomkolwiek dziure to szarpie mi ta kierownica dalej........przejechalem sie teraz autem od kolegi po tej samej drodze i tez mu delikatnie kierownica chodzi na nierownosciach ale jemu nie zmienia kierunku czyli wraca na prosta... a moja jak wjezdza na nierownosc to zaraz zmienia kierunek jak jej pasuje
Opublikowano
Jeżeli zawieszenie jest sprawdzone i wszystko w porządku, maglownica nie ma luzów, to jedyny element najbardziej prawdopodobny to OPONY. I tutaj nie tylko sama szerokość ma znaczenie. Nawet na forum można poczytać, że u wielu osób pomogła wymiana opon na nowe.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja podejrzewam magiel, też tak mam ale płyn mam ciągle w normie, nie cieknie ale szarpie jak jej się podoba. Chyba czas na zmianę chociaż mówią, że jak nie cieknie to nie ruszać...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.