Skocz do zawartości

Capaz_01

Zarejestrowani
  • Postów

    103
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330D

Osiągnięcia Capaz_01

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź. Posiadam dwa interfejsy od Viakena, które rzekomo wszystkim sprawnie z INPA działają.. Obejrzałem multum filmików na YT i u wielu osób INPA pracuje tak kiepsko jak u mnie.. Na moich interfejsach zarówno w DIS jak i INPA odczyty są bardzo wolne i często pojawiają się błędy API.. :( Powiedzcie mi w takim razie jaki interfejs kupić, by wszystko działało możliwie najszybciej? Kupiłem już dodatkowy laptop z wyjściem RS-232 oraz Windowsem XP, by wszystkie programy dały się instalować również bez maszyny wirtualnej.
  2. Kupiłem drugi kabel i sprawdziłem chyba wszelkie możliwe wersje i sterowniki, na dwóch laptopach. Niestety INPA nadal działa z taką samą prędkością. Ku mojemu zdziwieniu na innych filmikach na YT prędkość zbierania danych przy livedata też jest podobna. Czy ktoś ma jakiś film poglądowy, jak szybko powinno działać odczytywanie w trybie live?
  3. Mam zainstalowaną także na windowsie i niestety nie działa ona zbyt szybciej. Spróbuję jeszcze przetestować inne wersje.
  4. Panowie pomysły mi się już wyczerpały. Czy jest jakiś sposób by wykonać logi livedata, aby opóźnienia między aktualizowaniem danych w INPA były mniejsze? Niestety, co widać na filmiku, aktualizacja jest bardzo powolna i trudno wyciągnąć z nich jakieś wnioski. Zrobiłem kolejne odczyty, ale nie bardzo nadają się na wrzucenie bo też nic więcej nie pokazują, niż na przesłanym wcześniej filmie.
  5. Wrzucam 1 film - przepraszam za niską jakość. Niestety odczyty z INPY są zbyt wolne, aby dokładnie zaobserwować moment doładowania... Film rozpoczyna się na 3biegu, gaz w podłodze. Zachęcam ustawić 480p:
  6. Tak, mam zbiorniczek - jest zainstalowany przy zaworze sterowania turbiną.
  7. Dokładnie - jest ten po prawej stronie. W takim razie "wgram" jeszcze raz ten sam, zgodnie z instrukcją, wpisując te same numery softów. Dzięki. Wszystko już praktycznie wykonałem. Zaworek podmieniony - działa jak trzeba, wężyki wymienione, wyczyściłem cały dolot, prócz IC, ale oleju nie było dużo. Podciśnienie sprawdzę, jak tylko uda mi się zdobyć vacumetr. Logi dzisiaj wstawię obowiązkowo. Dzięki TC za odpowiedzi - po raz kolejny pomagasz.
  8. Ok, niech się skasuje. Zgrałem go, więc jak nie będzie zmian to zawsze mogę go wgrać ponownie, prawda? Ewentualnie dogadałbym się z Tobą w sprawie przepisania "chipsa" na najnowszy soft. Problem w tym, że chyba mam najnowsze oprogramowanie (jeśli się mylę to proszę, poprawcie mnie) i dlatego nie mam na co zaktualizować... Posiłkuję się tutaj tą tabelką: (mój soft jest w New part number) http://img717.imageshack.us/img717/3199/enclosure41.jpg Można gdzieś sprawdzić czy jest jakiś nowszy soft, by móc go wpisać podczas aktualizacji i ją wykonać? Szukałem w TIS-ie Online, ale nigdzie nie znalazłem informacji o późniejszych wersjach softu.. Będę wdzięczny za odpowiedź.
  9. @EDIT: Widzę, że niestety temat umarł. Chciałem dokonać adaptacji przepływki wg. instrukcji z forum - niestety okazało się, że mój soft jest najnowszy. Czy jest taka możliwość w DIS-ie, żeby wgrać aktualny soft ponownie? Chodzi mi tutaj o usunięcie wszystkich adaptacji i programu (chipa). W samochodzie sprawdziłem już wszystko... jedyne co jeszcze mi zostało to wyjęcie turbiny :( Luzu zbyt dużego na wałku nie ma.. niestety jest trochę oleju w przewodach do i z IC. Czy ospała reakcja może być powodem padającego turbo? Postaram się wrzucić filmy z programu INPA, które lepiej zobrazują problem. Pozdrawiam
  10. przedlift. Ogólnie jest problem bo po wymianie przepływki auto ospale reaguje na gaz, na niskich obrotach. Jedzie dopiero po 2-3sekundach od wciśnięcia gazu. http://imageshack.us/a/img43/882/beztytuuajm.jpg dopiero od 2200 obrotów auto "odjeżdża" i chyba przeładowywuje: http://imageshack.us/a/img211/818/plik2o.jpg :mad2:
  11. Widziałem tą tabelę i szukałem na niej swojego numeru softu, czyli: 7789415 i nie znalazłem - dlatego zapytałem. Jest tylko ten numer: assembly number: 7789414, więc po nim należy sprawdzać w tabeli?
  12. Witam, Wymieniłem przepływomierz na nowy BOSCH-a (wcześniej był stary model), natomiast wersja softu to: Changing index: CA Soft number: 7789415 Officialnumber: 7785464 assembly number: 7789414 Number SG-PROG.: 2 Nie wiem jak sprawdzić czy ten soft jest przystosowany do nowej przepływki, czy też wymaga adaptacji. Z powodu zmienionej mapy (program) chciałbym uniknąć adaptowania przepływomierza. Proszę o info, czy muszę wykonać adaptację w celu poprawnej pracy samochodu, oraz czy można za pomocą DIS-a wykonać jakąś operację w celu "odświeżenia" wszystkich wartości, by samochód lepiej pracował na nowej przepływce, ponieważ w tym momencie są niewielkie dziury w przyśpieszeniu. Pozdrawiam, Maciek
  13. PWG testowałem - OK. U mnie problem braku mocy występuje tylko bez przepływki. Z podłączoną mocy jest tyle ile trzeba, ale reakcja na gaz jest po 2 sekundach przy niskich obrotach. Dodam że auto było hamowane i bez problemu wypluło 220KM i 510NM... ciężka sprawa. Gdyby to była wina turbiny, to samochód powinien nie mieć dołu mimo odpięcia przepływomierza?
  14. Przepraszam, zapomniałem napisać, że adaptacja została wykonana... Na szczęście nie zakupiłem przepływki, tylko znajomy miał dużo czasu i przełożył i zaadaptował mi własną. U niego samochód pracuje idealnie.
  15. Panowie, przepływomierz BOSCH-a z końcówką 527 założony... i auto jeździ jak wcześniej... :duh: Nie mam zielonego pojęcia dlaczego, ale tak jest.. Do 2000 obrotów jest muł a później mega uderzenie w napęd i zrywa trakcję nawet na 3 biegu i ciągnie żwawo do końca. Bez przepływomierza idzie z każdych obrotów bardzo dobrze, ale mocy sporo brakuje. Ma ktoś jakiś pomysł, gdzie może leżeć przyczyna? Dodam że sprawdziłem 90% podejrzanych elementów takich jak podciśnienia, EGR... turbina została chemicznie wyczyszczona na wypadek gdyby coś blokowało łopatki... Sporo osób mówi, że bez przepływomierza samochód zachowuje się bardzo dobrze i ma właściwą moc - dlaczego u mnie jedzie jakby miał 120KM zamiast 220?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.