Skocz do zawartości

Diamand

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318d, E46 M43, 2000, dawniej 2,5 tds E36
  • Lokalizacja
    WAW

Osiągnięcia Diamand

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Na alle powinno znaleźć się samo łożysko (albo jest też firma Laser z Łodzi i strona ze sklepem) , ale nie robiłem tam niczego jeszcze.
  2. Witam, Jako właściciel czuję się w obowiązku włączyć do dyskusji.. owszem - cena jest za niska, ale co zrobić w gąszczu potłuków. W garażu jest już E91, więc zależy mi na sprzedaży. Car pass do auta jest - polecam ostatnie zdjęcie w ogłoszeniu. Najlepiej o stanie auta przekonać się podczas oględzin. W aucie nic nie było kombinowane i dokładane, multifunkcja- tempomat i sterowanie radiem działa idealnie. pozdrawiam.
  3. to połączenie jest biedne, w manualu jeszcze jakoś jedzie. Jak musi być koniecznie automat, to trudno ;) przydałby się silnik od 2.0.
  4. kolego, moją masz blisko - nie żadna padlina - cena, powiedziałbym jak za tą sztukę ok. wysłałem Ci ostatnio PW. no chyba że nie pasuje zielony..
  5. 150 km to chyba nie za takie pieniądze? Jak nie masz daleko, to ok, nie ma jak oględziny. Do sprawdzenia jak to w dieslu - wtryski, turbo.
  6. Lugano jest blisko granicy z Włochami i łatwiej dojechać tam z Włoch, niż przez wysokie partie Alp. Zresztą nawet na stacji benzynowej gdzieś po tej stronie gór pracownicy mówią po włosku..
  7. Diamand

    [E46] Wybór akumulatora

    zgadzam się z powyższym. centra futura spraktykowana i jest ok, nie wiem jak w innych, ale tu dają 3 lata gwarancji. celowałbym w pojemość blisko tego co w realoem.
  8. Diamand

    316i zbiorniczek wyrownawczy

    Ja miałem z kroćcem.
  9. przecież nie ma adaptacji przy tych silnikach..
  10. Sęk w tym, że Kolega pisał, ze je właśnie wymienił... U mnie też tak puka i mechanik coś mówił o tych gumach. Sam jeszcze nie zrobiłem, ale wydaje się że najlepiej będzie wymienić gumy - koszt niski, a wymiany można dokonać we własnym zakresie. Jak będzie poprawa, to super, jak nie szukamy dalej :)
  11. na forum były również sygnały że przez niektóre zamienniki były problemy ze spasowaniem i kontrolką płynu, ale ja sam tego nie przechodziłem. jeśli mój oryginał wytrzyma też 12 lat, nie mam nic przeciwko :)
  12. Oczywiście zależy od budżetu. Ja z takowym nie miałem doczynienia, ale polecam oryginał.
  13. A ja nie rozumiem powyższej wypowiedzi. Nie mam ksenonów i nie podróbkuję żadnych dziennych, a raczej aktywując je przez NCS, najmniejszym kosztem mam wygodną opcję bez ingerencji w wygląd auta. Tyle.
  14. dużo raczej nie będzie ubywać, może bardziej to widać np w skali 10 tys. km. czasem poprostu da się zauważyć sadzę na końcówce tłumika i na świecach.
  15. Cześć, znajdzie się parę osób, które chwalą się spalaniem tego modelu gdzieś w tym dziale. Od siebie mogę powiedzieć, że jazda po mieście to okolice 10. W korkach nie zejdzie niżej. Poza miastem, zgodnie z przepisami circa about 6,8, a jak chcesz więcej to wiadomo że spali. :wink: pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.