Skocz do zawartości

M550d xDrive


f10trek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak by ktoś chciał zobaczyć na żywo to podrabiane M to jest w Bawarii na Czerniakowskiej (WWA). Niestety w sedanie. Nie chciało mi fotografować bo wygląda tak samo jak zwykłe f10.

 

Ale przecież ja osobiście zrobiłem to zdjęcie i siedziałem w tym podrabianym M.....

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja tak nie uważam, że M550d to podrabiane M5. Adam Kornacki tez tak mówił robiąc test w Moto-onie na TVN Turbo. Jest M5 i reszta BMW i tyle. To super limuzyna na drogi i tyle, a M5 mozna tez po torze pojeżdzić. Od 0-200 km/h jest o ok 6 s wolniejsze od M5 więc nie ma co porównywać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M550d to wspaniałe auto i fajnie, że zrobili coś takiego :). Z jednej strony można dywagować, że to troszke podróbka...ale w sumie to bzdura , to po prostu M550d a nie M5.

 

Choć 380 koni to i tak na tyle wysoka moc, że spokojnie auto mogłoby być prawdziwą Emką...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdziwą eMką? Chyba na starcie spod świateł. Każdy kto jeździł jakimkolwiek pseudo sportowym autem, lub nawet mocnym e90, a potem f10 wie, że f10 to największa krowo-kanapa w historii bmw. Tak ociężałego i bujającego się mercedesa, bmw w swojej ofercie nie miało nigdy. Moc to nie wszystko.

"prawie M" to było 1M e87, a tam było zmienione wszystko, a i tak doszli do wniosku, że jest za mało sportowa by nazwać ją "M1".

A teraz do zwykłej kanapy dołożyli jedną turbinę, zmienili program dmuchania i nazywają to M. Na razie ludzie są zachwyceni bo wózek jedzie na legendzie M. Ale za parę lat sportowe auta będą tylko spod znaku RS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nazwali tego M1, bo możliwe iż kiedyś powstanie właśnie takie supersportowe auto jak dawne M1. A właśnie 1M coupe w wielu testach jest uważane za najlepsze z m-ek obok m3. Edytowane przez genesis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Prawdziwą eMką? Chyba na starcie spod świateł. Każdy kto jeździł jakimkolwiek pseudo sportowym autem, lub nawet mocnym e90, a potem f10 wie, że f10 to największa krowo-kanapa w historii bmw. Tak ociężałego i bujającego się mercedesa, bmw w swojej ofercie nie miało nigdy. Moc to nie wszystko.

"prawie M" to było 1M e87, a tam było zmienione wszystko, a i tak doszli do wniosku, że jest za mało sportowa by nazwać ją "M1".

A teraz do zwykłej kanapy dołożyli jedną turbinę, zmienili program dmuchania i nazywają to M. Na razie ludzie są zachwyceni bo wózek jedzie na legendzie M. Ale za parę lat sportowe auta będą tylko spod znaku RS.

nie wiem jak jezdzi M5 f10 ale ma w koncu porządne hamulce i skrzynie z tym się chyba zgodzisz? a co do zwinnosci auto juz chyba za bardzo urosło przez te wszystkie generacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat w M5 jest jedyna, naprawdę dobra skrzynia jaką ma bmw, dwusprzęgłowa. Nie jeździłem f10 M5, ale jeździłem wcześniej e60 M5 i e92 M3 po torze.

Obecna cywilna, 8 biegowa skrzynia jest za wolna (sam ją mam). Jak miała 6 biegów nie było źle, teraz ma 8, nie jest w stanie redukować kilku biegów, więc redukcja np z 6 na 2 trwa wieki. W dodatku raz po ostrym dohamowaniu (130-0) silnik mi zgasł... :)

Natomiast hamulce są mocne, ale tylko na początku. Nawet na zwykłej polskiej "trasie" jak ciągle wyprzedzasz, hamujesz, łatwo je zagrzać, wtedy tracą dużo. F10 waży ~1800kg (550d pewnie więcej), to bardzo dużo dla zwykłych tarcz tej średnicy.

Dla porównania e60 - 1650 kg; e90 - ~1400kg. Fiat Punto ( :) ) 850 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie czytam i czytam o tych podróbach M5 i nie mogę się nadziwić ? Jaka podroba? Przecież to zwykle f10 z podkreconym silnikiem i pakietem stylizacyjnym M. Od mojego różni się kołem i chromowana listwa we wlocie powietrza ;) No i silnikiem oczywiście. Zamiast porównywać go do M5 - klasy samej dla siebie - lepiej popatrzeć na 550i z M pakietem. Podobne osiagi, podobna cena, różny gang i spalanie. A M performace to poprostu zabieg marketingowy. I tyle.

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Przecież to zwykle f10 z podkreconym silnikiem i pakietem stylizacyjnym M. Od mojego różni się kołem i chromowana listwa we wlocie powietrza ;) No i silnikiem oczywiście. ....

 

no i hamulcami, zawieszeniem, dolotem, wydechem, oprogramowaniem skrzyni, zakresem obrotowy do 5400 i pewnie z 10000000 rzeczy o których nie mamy pojęcia...

 

A M performace to poprostu zabieg marketingowy. I tyle.

 

pewnie taki zwykły 3 turbinowy silnik do zrobienia w każdym garażu :wink:

2 turbiny mechaniczne i 1 elektryczna, zawory wyrównujące ciśnienie, dodatkowy sterownik (tzw. komputer) tylko na system doładowania...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

:) jak ludzie sobie slodza porownuja swoje do M5 - jesli jest tam 30% czesci z seryjnego F10 to chyba jest max - od strony technicznej i mechanicznej to 60% jest inne auto .

Mi aby zblizyc sie do M5 kupilem sobie znaczek M ( jak moj avatar ) - zamiast tylnich firmowych 535d bede mial same M - przynajmniej MAM COS Z M5:) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Cos dla Daiwd-aS - moze dac zmodyfikowac tak swoje kombi!!!:

 

http://www.autocentrum.pl/newsy/nowosci/seria-5-bmw-serii-5-touring-niefabryczny-lifting/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.