Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 20.01.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jak się domyślam, masz szyby boczne dźwiękoszczelne. Miałem to samo w swojej F95 X5MC - te szyby są klejone, dwuwarstwowe. Ja dostałem lekki strzał kamykiem, pojawił się punkcik a po chwili pękła po całej szerokości. Ta szyba się nie rozpadnie, nie bój się. Gdyby to była zwykła szyba ze szkła hartowanego, to już byś był zasypany "kostkami". Ja ze swoją pękniętą jeździłem prawie rok, dopiero przy serwisie olejowym zleciłem wymianę.
    2 punkty
  2. Ostatnio usłyszałem na zimnym "świergot" z osprzętu, jak się okazało ktoś założył pasek Dayco bez "włosów" i on był sprawcą. Natomiast jak zacząłem przyglądać się bliżej to zobaczyłem że koło pasowe ma już najlepsze dni za sobą. Decyzja prosta - pasek Contitech + koło Corteco Wymieniony również filtr paliwa, tak jak podejrzewałem nikt tam nie zaglądał od dawna.. od 2016 roku Wymieniony na KNECHT/Mahle. Przy okazji tej roboty znajomy mechanik odnalazł powód moich zmartwień - mianowicie raz na 8-10 tysięcy km trzeba było dolać 0,3-0,6 L płynu chłodniczego. Już miałem jechać na inspekcję chłodniczki EGR do ASO (400 zł chyba że się okaże nieszczelna to wtedy gratis + przyznają nową) ale okazało się że to kunie posmakował wąż od chłodnicy 😤 nie było tego widać od góry a dziury były malutkie stąd nikły ubytek.. Ciągle do zrobienia serwis olejowy + wymiana płynu hamulcowego. Do tego jeszcze jedna przykra rzecz - wymiana zawiasu tylnej szyby. Ostatnio otwierając bagażnik usłyszałem że coś wypadło i znalazłem kawałek metalu. Jak się okazało znany temat - ułamuje się lewa sprężyna w zawiasie klapy przez co tylna szyba otwiera się ciężko i nie trzyma się w pionie. Już kupiony nowy z ASO, czeka na montaż:
    2 punkty
  3. Widziałem w autach BMW piloty do bram zintegrowane w lusterku wewnętrznym. Okazało się jednak, że w nowej 4 nie ma takiego wyposażenia (chyba że źle szukałem), w każdym bądź razie w moim aucie brak. Zrobiłem już rozpoznanie jak przeszczepić takie lusterko z innych ale ostatecznie zrezygnowałem. Kupiłem pilot-zaślepkę do zapalniczki. Jest dużo ofert na portalach aukcyjnych, ja kupiłem tu: https://allegro.pl/oferta/proxima-faac-fix-zapalniczka-pilot-zamiennik-14462804978 Pasuje bardzo dobrze, nie odstaje, nie ma żadnej szczeliny, a gniazdo zapalniczki jest idealnie po ręką. Trzeba tylko pamiętać aby dobrać pilot do radia sterującego napędem bramy.
    1 punkt
  4. 15 02 7 0296 N 2015 rok 02 = nr tygodnia
    1 punkt
  5. To ja może coś od siebie dorzucę. Właśnie śmigam na takim konfigu 🙂
    1 punkt
  6. Felgi sam w sobie bardzo ładne, ale taki wzór (dużo cienkich, prostych ramion) w mojej opinii bardziej pasuje do klasycznych limuzyn typu jaguar xj, f10 ma zbyt nowoczesny wygląd. Swoją drogą te matowe lakiery są genialne (chyba że to folia), widziałem chyba identyczną f11 w święta i na żywo robi wrażenie.
    1 punkt
  7. Głupie pytanie-oczywiście że niebezpieczne-do wymiany natychmiast choć być do Wąchocka jechał!
    1 punkt
  8. Fatalna konfiguracja. Biała i do tego to czerwone wnętrze.
    1 punkt
  9. Wygląda jak 07147144539 ale zobacz w google na grafikę. W ASO ~8zł za blaszkę, sprzedają na paczki po 10szt. BMW 😉
    1 punkt
  10. W tej chwili na G60 wchodząc z ulicy zaproponowali 15% przy warunku żeby dobrać opcje za minimum 10% wartości samochodu. Pewnie można więcej wytargować, zajmuje to tylko trochę czasu...
    1 punkt
  11. Witam, Od 1,5 roku "walczę" z tarczami przód . Miałem wszystkie marki "premium" (brembo, zimermann, Ate) oraz Oryginały 2 razy . Piasty nowe , zawieszenie wymienione .Kazdorazowo nowe klocki . Niestety zawsze po kilkuset km tarcze wracały do bicia. Jedyne co to udało mi się przejeżdzić od pazdziernika do kwietnia na oryginalach 8 tys km ale jak pierwszy raz temperatura wzrosla do 20 stopni to od razu tacza sie pokrzywila . wymienili mi je w zeszly piatek na gwarancji w BMW , tak jak kazde wczesniejsze zresztą :) Jednak nie powiedzieli jaka jest przyczyna :( Lakonicznie stwierdzili tylko ze tarcza jest przegrzana a bicie miesci sie w normie :) jednka jako gest dobrej woli wymienili na nowe wraz z klockami :) na moje pytanie co w przypadku kiedy problem powroci odpowiedzieli ze mechanik sugeruje wymianę zacisków :) zakupiłem więc kompletny zestaw naprawczy i wymienię go profilkatycznie w tym tygodniu . Dzisiaj dostałem jednak telefon od znajomego który zna się prywatnie z szefem jednego z Serwisów na Sląsku serwisu i udalo mu sie ustalić że w moim 520D rocznik 2014 jest jakis feler konstrukcyjny powodujacy przegrzewanie się przednich tarcz :) BMW zastanawia sie podobno co z tym zrobić . Więc może te wszystkie przypadki które wcześniej opisywaliscie i zrzucanie ich na jakośc tarczy , montazu itd to jeden wielka pomyłka bo Fabryka dała dupy a my ponosimy tego konsekwencje :( jesli będę mial info to napiszę . Moje tarcze po przejechaniu 40 km sa na razie ok ale staram sie nie uzywac hamulca hehehe
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.