Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.09.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dokładnie, auto z konfiguracji to praktycznie golas. Przy takich oszczędnościach daruj sobie lasery za 8 tyś, których użyteczność jest bardzo mocno ograniczona. Poza większymi felgami i przyciemnianymi szybami pomyśl o wyposażeniu, które ma już większość aut popularnych marek nie premium, tj. tempomat adaptacyjny, czy kamery 360 i inne systemy asystujące. Oświetlenie ambientowe to wydaje się zbędny bajer, ale bez tego takie auto wygląda trochę biednie i niedzisiejszo. Śmiało możesz sobie darować ładowarkę bezprzewodową, u mnie od nowości ona w ogóle nie spełnia swojej roli i z tego co czytałem u wielu osób jest podobnie, nagrzewa telefon tak mocno po kilku minutach, że i tak przestaje się on ładować i ściągasz z niej gorący i zamulający telefon. To jest jakiś totalny bubel, za który kasują 1000 zł. Pomyśl też o pakiecie naprawczym na 4 lata, to jest przedłużenie gwarancji w sensownej cenie.
    2 punkty
  2. Na razie tylko sprzed roku z odbioru... Ale chyba wymyje auto niedlugo i cykne troche wiecej...
    2 punkty
  3. Tak 🙂 W kwestii powiadomienia e-mail związanych z odpowiedziami w temacie: Najpierw należy zaobserwować temat - można to zrobić przy odpowiadaniu / tworzeniu Wszystkie subskrybowane tematy można zobaczyć tutaj - https://www.bmw-klub.pl/forum/followed/ Z tego poziomu można zarządzać ustawieniami dla danego tematu, natomiast ustawienia powiadomień są tutaj https://www.bmw-klub.pl/forum/notifications/options/?type=core_Content W kwestii wgrywania plików pdf, przemyślimy to i damy znać 🙂
    1 punkt
  4. Kiedyś Man (producent ciężarówek) wymagał zwrotu pomp wtryskowych przy zakupie nowych, albo Knorr (firma produkująca układy pneumatyczne w ciężarówkach) życzył sobie by przy zakupie niektórych zaworów lub rozdzielaczy pneumatyczny zwracać stare a było to podyktowane tym, że nie chcieli by kwitł handel częściami regenerowanymi. Oni sami sprzedawali tylko i wyłącznie nowe, a zwroty starych były traktowane jako złom.
    1 punkt
  5. Cyfra/liczba na końcu nr VIN to suma kontrolna, to normalne 😉 Ten błąd oznacza, że masz w FA jakąś nielogiczną kombinację opcji, np. dwa języki, albo coś z Europejczyka, a masz auto z USA. Sprawdź czy przypadkiem nie masz opcji 8A1(język polski), 6UD(rosyjski) lub 698(region 2 dla DVD)
    1 punkt
  6. Skoro zostałem wezwany to zeznaję że obecnie moje N47 w E91 ma 611tys km a moje N57 w F11 ma 315tys km. Obydwa auta w ciągłym użyciu, w obydwu miałem ostatnio małe awarie, w N47 poluzowała się śruba na zasilaniu turbiny olejem i kapało, w N57 rozszczelnił się plastikowy króciec cieczy chłodzącej przy głowicy. Obydwa silniki mają swoje wady i zalety i standardowe usterki które się mogą zdarzyć.
    1 punkt
  7. Tak to wygląda w LCI...
    1 punkt
  8. Niestety nie jestem teraz w stanie tego znaleźć, ale widziałem dyskusje na ten temat na któryms forum albo bimmerpost albo motor-talk.de. Dlatego napisałem "podobno" i pocieszam sie że w M340 te elementy będą a nie plastik i guma
    1 punkt
  9. Wskaźnik temperatury trzeba zakodować i zapewne w lci jest tak samo. W lci F30 też mam temperaturę. Ciśnienie pokazuje dobrze ale po przejechaniu kilkuset metrów
    1 punkt
  10. Te wszystkie kontrolki sterowane dotykowo zamiast guzikami są absolutnie bez sensu. Już widzę te odciski palców na każdym panelu.
    1 punkt
  11. Znalazłem zestawy które bazują na oryginalnych częściach z E39 więc dlaczego miałoby nie pasować? Pasować a poprawnie, bezpiecznie działać to dwa różnie słowa i tematy. Przy obecnej dostępności części naprawa wszelkich zawierzeń pneumatycznych nie jest jakimś dramatem. Jeżeli kogoś przerasta cena, to w prostej linii znaczy, że albo go mentalnie nie stać na wydatek albo faktycznie nie ma kasy. Tak czy inaczej zabawy we wkładanie czegoś na zasadzie, bo pasuje na oko, kończą się tytułem w prasie: znowu BMW pojechało prosto w zakręcie lub kierowca stracił panowanie na prostym odcinku jezdni. Jednakże sądząc po Twoich wypowiedziach, Ty wiesz lepiej niż ludzie z forum z dużym doświadczeniem (kolega mający 4,9 tys postów), a ci marni inżynierowie z Monachium, to w ogóle nie Twój level. Sorry nie moja bajka takie zabawy, ale co ja tam wiem z 30 latami w branży samochodowej.
    1 punkt
  12. Śruby że się rwą to normalka, zestawy pod to sprzedają nawet. Przy pierwszym e39 się nauczyłem lata temu i tego czasu na pierwszą robotę po zakupie komplet zamawiam, najlepiej właśnie z pływającymi. W e61 niedawno wymieniałem, z własnej inicjatywy, mechanik mówił że dobrze wyglądały, bez luzów, oryginalne, ale jak się przejechał po wymianie to przyznał mi rację. Zaciski z tego co słyszałem, lepiej używki, tylko przeczyścić i gumki nowe założyć, bo zamienniki są średniej jakości.
    1 punkt
  13. Ostatnio miałem przyjemność przejechać sie 540D z Adaptive Drive i renice spora względem EDC. Auto w ogóle nie sie nie wychyla, wiec odczucia są dość specyficzne, bo człowiek z przyzwyczajenia spodziewa sie przechyłu a tu nic, EDC z punktu widzenia kierowcy przyjemniejsze, czyli tak jak JarekR pisałeś. Niemniej następne BMW zdecydowanie będzie z tym systemem, bo komfort niesamowity (jechałem na komfortach z Nappa i było ok, ale sporty lepiej trzymają). Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
    1 punkt
  14. Witam, dziś całe popołudnie "gmerałem" w lusterku, rozebrałem je i dzięki sugestii Jack odkryłem, że pod rantem dekielka osłaniającego elektronikę sterowania lustrem mam utlenienie ścieżki miedziane, wilgoć zrobiła swoje. Odczyściłem wszystko zrobiłem mostek a nawet dwa , ponieważ dwie ścieżki były utlenione i lusterko ożyło :D Nowe luty zabezpieczyłem klejem na gorąco. I tak oto skończyła się przygoda z nie działającym lusterkiem. pozdrawiam
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.