Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.05.2025 w Odpowiedzi

  1. Auto po dokładnej weryfikacji przez Bimmer Check zostało zakupione. Dziękuję za wszystkie komentarze. W wolnej chwili założę galerię w dziale 6 GT.
    4 punkty
  2. Witam forum. Często pojawiają się pytania odnośnie doboru opon oraz tzw. opon z gwiazdką, dlatego myślę, że poniższa lista dla G20/G21 może być dla wielu przydatna.
    2 punkty
  3. Bierz 40i. Ten sam silnik, tylko lepszy (ma więcej mocy, mniej problemów z technologią). Do tego nie wozisz wszędzie kilkuset kilo baterii. No i masz dużo bardziej funkcjonalny bagażnik (w 50e tracisz ponad 100 l pojemności pod podłogą bagażnika)
    1 punkt
  4. yyyy.... a ja po prostu przekładam walizki nad tą dolną cześcią klapy (nigdy jej nie opuszczam). Ale ja pewnie dziwny jestem
    1 punkt
  5. Kup poduszki Corteco to leci jako oem
    1 punkt
  6. Tylko kup poduchy OE, ja wziąłem Lemfordera i teraz myślę, czy to nie jest problem ^^ Od paru osób słyszałem, że lemforder made in china to już nie to samo.
    1 punkt
  7. Kable pod fotelem odsuwając fotel Sprawdź duża wtyczkę pod fotelem a potem label idący do napinacza
    1 punkt
  8. Wy znowu to samo leasing 105% można brać a leasing 130% już nie a wiecie że to może być to samo oprocentowanie tylko inne parametry? Leasing liczy wam proceny od całej wartości auta wpłacając np 40% nie pożyczacie 500tyś tylko 300 a procenty podane od 500 ot taka manipulacja. Wpłata 40% wykup 1% 24mce będzie 105% Wpłata 5% wykup 40% 60mcy będzie 130% i to jest ta sama oferta tylko pożyczacie inną kwotę na inny czas więc całościowy koszt jest większy. Leasingi i tak są na niższym oprocentowaniu niż kredyty zwlaszcza te u dobrego handlowca wiec jak ktoś chce wydać kasę na zakup auta lub dużą wpłatę a potem brać kredyt to strzela sobie w kolano. Leasing na sprzęt firmowy tez jest drozszy niz na auto a jego późniejsze ubezpieczenie wymagane przez leasing które bez leasingu jest zbędne to dodatkowy duzy koszt. Dodatkowo leasing auta można dostać nawet w euro gdzie euribor jest 2% i wychodzi to bardzo tanio a kredyt w euro jest praktycznie nie do uzyskania. Warto planować długoterminowo i myśleć co sie robi bo to duże kwoty. Kolejna sprawa cieszycie sie z rabatów 17-20% wszystko super tylko że zapomnieliście o podwyżkach jakie były w miedzyczasie. 3lata temu X5 M50i można było kupić full wersje za 500 tys brutto z rabatem aktualnie mimo powrotu rabatów X5 M60i full kosztuje 600 tyś po rabacie wiec nie ma się z czego cieszyć bo wartość używanego jest na poziomie bliskim tego co było z M50i wiec aktualnie mimo dużego rabatu utratą wartości na nowym aucie jest rekordowo duża. Zakup lekkiej używki z fajną oferta znowu ma sens i jest dobrym pomysłem.
    1 punkt
  9. Najlepiej zadzwonić do Twojego ASO i zapytać. ASO mają różne ceny i rabaty. Rabaty mogą się pewnie różnić w zależności czy przywieziesz swoje materiały, czy kupisz od nich. Na pewno wymiane międzyinterwałową, jak napisał Grzegorz, da się zrobić w promocji za ok. 600 PLN, ale nikt nie zrobi za taką cenę interwałowego przeglądu po 30 tys. km/2 latach.
    1 punkt
  10. Ja wyszedłem z założenia, że to się powinno dać prosto wymienić i jeśli rys będzie dużo to po prostu wymienię ten plastik.
    1 punkt
  11. U mnie były bardzo duże drgania na budzie. Poduchy wyglądały z zewnątrz ok, ale były bardzo mocno "uklepane", tak ze nie tłumiły. Po wymianie fantastycznie się "odwibrował", różnica kosmiczna. Niestety wiek i km robią swoje, guma traci swoje właściwości.
    1 punkt
  12. 1 punkt
  13. Dokładnie, mam wrażenie, że we Wrocławiu jest więcej 340i niż 320i. Bardzo popularne samochody, spotykam niemal codziennie.
    1 punkt
  14. Ogumienie mieszane musi być homologowane inaczej nici z gwarancji na xDrive. xDrive dostaje w tyłek i jest bardzo czuły na obwód opony między osiami.
    1 punkt
  15. Instrukcja serwisowa do G20 (320i). Prawie 12,500 stron (PDF 889mb) Dajcie znać, czy link ok. https://drive.google.com/file/d/1lnlTroWdo9ad4X7AsO1JsouAMOp0izM8/view?usp=drivesdk
    1 punkt
  16. Obiecałem sobie, że już nic nie napiszę w tym wątku, ale...zostałem wywołany do tablicy. Jestem dorosły, chyba w miarę inteligentny, trudno mnie obrazić, mam swoje zdanie, ale czytając wasze wypowiedzi chyba jutro pojadę do salony Skody i poproszę czy może mojej X5 z niegodnym jej silnikiem oraz pseudotunigowymi, przygotowanymi na handel, z dolepianymi znaczkami felgami, nie przyjmą w zamian za Kodiaka (markę i model każdy może sobie podstawić dowolną). Jestem niegodzien posiadania takiego samochodu i wszystkich, którzy wyłożyli z kieszeni 300-500tys (no może zrobili przelew) serdecznie przepraszam, że odważyłem się wejść do tego elitarnego, premium klubu. Tak na serio, jeszcze raz przypominam, że mój wpis był tylko i wyłącznie informacyjny. Nie chwalę się, nie wyśmiewam, że ja wydałem mniej, a ktoś więcej. Każdy, ma swoje zdanie, swoje gusta, swoje pieniądze i cele. Doskonale rozumiem osoby, które kupują felgi OEM w salonie, a także rozumiem osoby takie jak ja, które nie chcą płacić za to samo dwa razy więcej. Każdy liczy pieniądze po swojemu i mi się to po prostu nie opłacało. Mam nadzieje, że nie będę już musiał pisać nic na temat moich wyborów felg, silnika czy wyposażenia i tłumaczyć się z tych wyborów. Dla mnie EOT!
    1 punkt
  17. Pojechalem do AutoRest i wyjasnilo sie czemu mialem takie odczucia, ze auto niestabilne na autobahnie… Polowa parametrow na czerwono. Tak BMW wypuszcza z fabryki.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.