Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.12.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Chociażby z takiej że jadąc w trasę Mką będziesz musiał częściej zjeżdżać na tankowanie
    1 punkt
  2. Zarejestrowałeś nowy akumulator? Po wymianie trzeba dać informację, że jest nowy aku. Nie wiadomo czy jakiś moduł nie padł ponieważ słaby akumulator powoduje duże skoki napięcia a większość modułów pracuje w przedziale 9 - 16V. W BMW nie wolno bagatelizować słabego stanu akumulatora...... ! ! ! Aku należy doładowywać przynajmniej dwa razy w roku. Ja jeżdżę mało, 10 - 15kkm rocznie, auto garażuję a baterię doładowuję średnio co 2 - 3 miesiące.
    1 punkt
  3. No nie miesiąca bo całego roku. Sprawdziłem. Lift był w lipcu 2020, a MGU od lipca 2019. Tak - bardzo. Dodam że oprócz Spotify, ruszyło mi Online Software Update po zmianie na Connected Drive UK. Jak kupujesz nowe z salonu to nie - bo wiesz co masz. Ale jeśli ktoś ma kupić używane (tak jak tutaj) - to może jednak warto aby to był sierpień 2019 a nie np. styczeń 2019 - bo coś za tym idzie. Nie poruszyłem wielu kwestii. Ale zauważ że napisałem: "Wcześniej tylko CarPlay ale ogólnie jest to starsza wersja nawigacji. Na plus że jeśli jest HK to jeszcze po światłowodzie i 600W, zamiast 464W." - a więc pisałem o 'ZALETACH' NBT EVO - więc pisząc że BW gra gorzej - nie byłoby to zgodne z ... zaletami ?
    1 punkt
  4. Ale dlaczego wstawiasz jakies materialy? Ja pisze jako mechanik, z doswiadczenia. Zrobilem tego setki, przez wiele lat i nigdy nie ruszam w srodku. Mialem okazje poprawiac jedynie po tych co tam grzebali.
    1 punkt
  5. Jesli masz opcję MC zamiast M60i, to szczerze doradzam (o ile pogodzisz się z brakiem pneumatyki) - nie będziesz przez cały leasing zastanawiał się, ze może warto było wziąć MC ;). Ot dla zdrowia psychicznego .
    1 punkt
  6. chyba w każdym starszym BMW trzeba delikatnie unieść maskę, żeby języczek odskoczył U mnie wszystko zawsze dobrze chodziło a i tak trzeba było zawsze do góry maskę unieść. Była nowa wajcha z ASO i linka maski też ASO. Dużo daje regulacja - zarówno pas przedni musi być dobrze spasowany jak i zaczepy maski - wszystkie się regulują - poluzowujesz, przymykasz maskę, żeby się ułożyły, dokręcasz i delikatnie próbujesz czy nie ma oporu przy zamykaniu, jak jest to czynność powtórzyć
    1 punkt
  7. Taka informacja dla osób w przyszłości co spotkały się z podobnym problemem. Zostawiłem na noc auto u mechanika i (to normalne, że u mnie problem jest a u kogoś nie ) i u niego rano nie było tego problemu, a zostawił auto na warsztacie w cieple... Ale za to słyszał luźny łańcuch rozrządu po uruchomieniu - ja nie znam się na dźwiękach samochodowych, ale faktycznie po wskazaniu na konkretny dźwięk był on po uruchomieniu silnika i po jakimś czasie zanikał. Dźwięk jakby ocierania się łańcucha o obudowę. Ogólnie zalecenia to niezwłoczna wymiana rozrządu i prawdopodobnie tutaj może być ten problem z obrotami, że łańcuch przy rozruchu jest luźny i to powoduje jakieś problemy na wałkach, zaworach czy tam innych rzeczach... Trochę smuci wycena, bo trzeba silnik z budy wyciągać... Po wymianie zdam relację czy pomogło.
    1 punkt
  8. Jakość i design nowego BMW 5 są takie że czy to tesla czy bmw nie robi różnicy a tesla ma lepsze multimedia i ceny. Jeżeli BMW serii 3 pójdzie w kierunku serii 5 to Tesla model 3 zyska bardzo dużo bo jest po prostu tania. Może przesadziłem z tym że BMW nie poradzi sobie z konkurencją ale po prostu nie będzie niczym specjalnym nawet na tle takiego badziewia jak Tesla. Co do starej f10 w tym samochodzie po prostu wszystko jest tak jak powinno być. 1. W F10 mam fizyczne guziki nie muszę odwracać wzroku żeby cokolwiek ustawić w klimatyzacji, podgrzewaniu czy innych multimediach. Wiem dokładnie gdzie jest każdy guzik jest to mega wygodne i bezpieczne. 2. Mam prawdziwy licznik na którym dokładnie widzę prędkość, dokładnie widzę obroty i wiele innych informacji na tych nowych wyświetlaczach kompletnie nic nie widać pomijając aspekt wizualny są po prostu bezużyteczne. Trzeba poświęcić sporo czasu żeby wyczytać to co chcemy a podczas jazdy nie ma na to czasu. 3. Nagłośnienie audiobw F10 mimo że to zwykłe hifi gra po prostu pięknie aż się chce słuchać i zazwyczaj w F10 słucham dużo i głośno. W x5 mam hk, w m3 hk i w obydwu audio gra nijak. Kompletnie bez polotu płytko, matowo słucham aby słuchać. Dodatkowo dzięki wyciszeniu w f10 na zewnątrz słychać niewiele w odróżnieniu od tych nowych modeli gdzie słychać dokładnie słowa każdego utworu i brzęczące plastiki. 4. F10 kompletnie nie reaguje na podmuchy wiatru jest przyklejone do drogi. Możemy się zrelaksować i w ogóle nie trzeba uważać na trasie. Każdy nowy model BMW jak jest wiatr odczuwamy to za kierownicą i musimy korygować tor jazdy. M340, m3, x5 we wszystkich to samo. Zwłaszcza trzeba się pilnować jak raz są panele dźwiękochłonne a raz nie ma bo wtedy podmuch powoduje nawet zmianę pasa. 5. W F10 układ kierowniczy jest naturalny dokładnie wiemy co się dzieje z kołami (w e60 jeszcze lepiej) a w nowych modelach nawet m3 to jak gra na playstation. Nie ma żądnej informacji zwrotnej. 5. Fotele komforty w F10 wymiatają (w e60 jeszcze lepiej). Nowe X5 ma bardzo twarde fotele mimo że to komfort nie umywa się do tego co jest w F10 tam siedzę jak na kanapie przed telewizorem. 6. F10 można wyłączyć start stop i auto normalnie jeździ. M60i jak wszystkie nowe BMW to miękka hybryda bez możliwości wyłączenia systemu. Gaśnie dojeżdżając do świateł, gaśnie zwalniając przed skrzyżowaniem i tak dalej i tak dalej. Mega upierdliwe i powoduje opóźnienie jak chcemy przyśpieszyć. 7. Silnik w F10 (535i) pracuje tak że nie słychać go na wolnych obrotach często zapominam go nawet wyłączyć. Podczas jazdy brzmi miło dla ucha i naturalnie nie ma sztucznych dzwieków. Wszystkie nowe BMW mają tak głośne wtryskiwacze że chodzą naprawdę głośno a na zimnym silniku jak popsute. Dodatkowo dźwięki wydawane do wnętrza przez głośniki są bardzo nienaturalne i słabe. 8. Wyciszenie wnętrza w F10 jest rewelacyjne. Nie słychać nic ani z drogi ani wiatru. Wszystkie nowe BMW mają kompletnie nie wyciszone drzwi i nadkola co powoduje że słyszymy każdy przejeżdżający samochód oraz mocny szum z opon. No i wspomnianą już muzykę słyszy każdy dookoła. 9. Jakiś przełącznik zamiast skrzyni biegów to też kompletna porażka. Gdy chcemy szybko zmienić kierunek przód, tył manewrując trzeba tego dziadostwa szukać jest to po prostu niewygodne. Ostatnie 5 dni moje F10 stało na mrozie od -1 do -8. W środku było kilka butelek wody itd i żadna nawet nie zamarzła. G80 przestało jedną noc na dworzu i wszystko w środku zamarzło na kamień. Taka jest różnica w izolacji wnętrza. Można tak długo ale już mi się nie chce.Tak jak napisałem na początku po prostu w F10 wszystko jest tak jak powinno być a w nowych modelach z każdym kolejnym jest po prostu gorzej. Nowa G60 dla mnie tragedia. We wnętrzu nic nie ma. Materiały słabe, drzwi zamykają się jak w Skodzie Fabii itd itd jeżeli już na pierwszy rzut oka tyle widać to dalej będzie tylko gorzej. Kupując nowe modele zawsze sobie tłumaczyłem nie będzie tak źle przyzwyczaję się i gówno prawda wszystko co mnie od początku denerwowało nadal mi przeszkadza a później doszło jeszcze wiele kwiatków. Wkurza mnie że producent robi klienta w balona i sprzedając samochód za worek kasy sprzedaje produkt słabej jakości. Próbuje oszukać klienta na wielu sprawach maskując niedoskonałości. Zabieranie poszczególnych elementów jak wygłuszenia maski i plastiki oslonowe w G20, sterowanie gestem, otwieranie bagażnika nogą to wszystko było w pierwszych rocznikach teraz nie ma. W X5 lci zabrali keyless z tylnych klamek, zabrali możliwość złożenia foteli od strony bagażnika itd itd. Kupując nowy samochód wysokiej klasy zawsze czujemy niedosyt zamiast cieszyć się z produktu premium. Tak nie powinno być i klienci nie powinni tego akceptować a przechodzimy z tym do normalności.
    1 punkt
  9. Po prostu im starszy model tym więcej w nim normalnej motoryzacji dlatego pasuje Ci X3. Niestety chyba jesteśmy świadkami końca motoryzacji jaką znaliśmy i to dosłownie z modelu na model. W tej chwili samochód ma być już tylko urządzeniem, które spełnia funkcję a nie perfekcyjnym, dopracowanym gadżetem. Młodzi lewicowi europejczycy nie wymagają zbyt wiele i producenci się dopasowują. Mlodzi najchętniej wsiedli by do auta podali adres i niech auto samo jedzie a oni nos w telefon i na fejsa. Jak tak dalej pójdzie w ciągu pięciu lat naprawdę nie będzie już w BMW modelu wartego kupna. Wtedy trzeba przyznać że Tesla pozamiata rynek jeżeli Europa będzie szła w tym kierunku. X5 po lifcie jeżeli weźmiesz fotele komforty i dobrą opcję alcantarę itd jest jeszcze naprawdę znośnym samochodem ale to tylko dlatego że podstawą był stary model. Przedliftowa była dużo lepsza ale jest ok a zapewne nowy model obierze kierunek serii 5... Powiem wam tak tylko w roli podsumowania. Mam w domu X5 M60i, mam M3 a najlepiej mi się jeździ statym F10 i E82. Będę się rozglądał za możliwie najfajniejszym F10 żeby mieć na długie lata bo to naprawdę świetny model. Jak wszystkie BMW będą takie jak G60 to ja nie chcę tym jeździć.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.