Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 24.09.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cześć. Wrzucam zdjęcia z odbioru mojej kolejnej G20, wcześniej była 330ix pre LCI w Dravit Grey (link), ale brakowało mocy Teraz M340i w Brooklyn Grey.
    1 punkt
  2. No to jak z serii 7 przesiądziesz się na X6 z najtwardszym zawieszeniem i z pozycją za kierownicą pół metra w górę to możesz się lekko zdziwić. Lepiej potestuj dobrze te zawieszenia przed kupnem a nie zdawaj się na opinie na forum bo każdemu pasuje co innego. Ja uważam że pneumatyka jest tutaj (X5,X6) najlepszym wyborem - raz że komfort a dwa że mozna te kilka centymetrów w dół pojechać i jednak polepszyć troche prowadzenie. W wersjach Mperfornance zestrojenie pneumatyki jest twardsze i nawet w Comfort jakoś specjalnie nie buja. Taka moja opinia ale Twoje wrażenia mogą być inne więc testuj!
    1 punkt
  3. Ale nowe C43 też ma 4 cylindry, silnik z A45. Mam poprzednie C43 AMG, kombi z hakiem. Silnik V6 wydech AMG performance fajnie strzela
    1 punkt
  4. Ciężko po A45s coś polecić... Chyba tylko M240 lub M2 z hakiem Dźwięku jak w A45s już nigdy nie będzie w serii i tego wkręcania na wysokie obroty... zrobili niezłego potworka zbudowanego na dwulitrówce. Nigdy nie byłem fanem mercedesa ale A45s po przejechaniu daje dużo do myślenia, nawet starsze c63s poza dźwiękiem messerschmitta i V8 nie zrobiło większego wrażenia... Ciężki wybór przed Tobą. Może genialne RS3 sedan również z hakiem? Mniej dzikie ale jeździ pięknie i teraz wśród hot hatchy brzmi jak trzeba
    1 punkt
  5. asystenci pro pomagaja w utrzymaniu czystosci wnetrza... jak trzeba sobie hotdoga odwinac z papierka przy pomocy 2 rak, albo sie podrapac (albo kogos podrapac) to na autostradzie niezastapione. :) A powaznie - faktem jest ze nie wolno totalnie ufac hamowaniu (bo to jednak nie jest czlowiek), ale robilem bez asystentow 3500km w 3 dni i z asystentami i roznica jest kolosalna w zmeczeniu kierowcy. Jest to mega wygodne i uzywam swoich (PRO) kiedy tylko sie da. Jak kogos stac to sie nie ma co zastanawiac...
    1 punkt
  6. Ludzie poruszacie temat jakby dotyczył technologii kosmicznej. Wymiana oleju to chyba najprostsza rzecz którą ogarnia każdy warsztat. Mam gwarancję na wymianę oleju i filtrów na 5 lat, ale mam to w „d…”. Dlaczego? Wymiany w okresie gwarancji przewidują interwały co 30 tys. Jeśli wymieniasz częściej np. co 15 tys. to płacisz jak klient z ulicy i nie jest to wpisywane do systemu ( tak mi powiedziano jak robiłem taką wymianę). Koszty takiej wymiany nie są małe w serwisie i zależne od rejonu. A więc kupuję w sklepie oryginalny olej za 65 zł litr (455 zł 7 litrów)+ 110 oryginalny filtr i wymieniam w warsztacie lokalnym za 150-200zł= koszt całkowity: około 700-800zł z VAT. Co drugi raz jak ktoś jest „centusiem” może jechać do serwisu na wymianę co 30tys. Serwis nie dochodzi i nie dojdzie ze sam wymieniłem po 15 tys. u siebie w warsztacie, nie stwierdzi jaki olej wlałem jedynie zweryfikować mogą czy filtr był oryginalny. Z racji straty całego dnia na dojazd do serwisu, zostawienie auta itd. to odpuściłem sobie całkowicie wszelkie ich wymiany „darmowe” w okresie do 5 lat. Swego czasu za klocki do m zaśpiewali mi 4,5 tys. A ja kupiłem oryginalne i wymieniłem w kwocie poniżej 1,5 tys. Pamiętajcie, że te darmowe wymiany mają często na celu szukanie innych usterek, za które każą sobie słono płacić. Moja x5 hula jak nowa (przebieg 65tys. ) a serwisy omijam szerokim łukiem. Choć na koniec znalazłem jeden plus serwisów, zawsze umyją mi pięknie auto.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.