Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Np.
  3. Pe.te

    iX LCI Rabaty

    iX3 to inna klasa Poza tym na iX3 na początku będą słabe rabaty, więc ta różnica nie będzie aż tak duża.
  4. Muszę przyznać, że GLC mi się podoba. Trochę przesadzili ze wzorkami LEDów w światłach, ale poza tym bardzo fajnie wygląda i z zewnątrz i w środku. Na pewno bym go brał pod uwagę przy szukaniu takiego auta.
  5. Kiedyś w F20 identycznie pękły mi runflaty w środku.
  6. Ten przód kojarzy mi się trochę z Taxi z Londynu ;), ale być może to kwestia ujęć, tył spoko. Środek BMW wygląda przy tym zachowawczo ;), ale materiały wydają się być zdecydowanie z wyższej klasy w GLC i jednak taki układ z wyświetlaczem przed kierowcą jest dla mnie osobiście bardziej logiczn. Mnie tylko zastanawia czy tak duża ilość informacji/ikonek/światła nie wpływa negatywnie na obserwację sytuacji przed samochodem.
  7. Bo moduły nie lubią być bez prądu. Ostatnio koledze w G20 LCI która stała długo bez prądu padł moduł BDC.
  8. Mercedes odpowiedział na IX3 nowym elektrycznym GLC .. Przód jeszcze bardziej kontrowersyjny niż w ix3 , tył jest ok, ale zajeżdża bardzo mazdą. Za to środek super mi się podoba w porównaniu do ix3 i wygląda bardziej premium niż w bmw
  9. Witam . Moja g21 posiada biedny system audio bez twiter-ów itp. Jest możliwość rozbudować by to fajnie grało ? Nie rozbierając pół samochodu i nie wkładając 10 czy 20k zł ??
  10. Moim zdaniem 4.9s do 100 to rozsądna wartość - wiesz to jest zawsze balans pomiędzy osiągami a zasięgiem. W elektrykach nie jest problemem zrobić gigantyczną moc, ale wykorzystujesz ją przez 1% czasu, a przez 99% ważniejszy jest zasięg. Poza tym będzie wersja M60, tam można spodziewać się okolic 3.5-3.7s do 100. Mercedes ma inną politykę wyposażenia, BMW trzyma się mocno podziału na klasy (serie), stąd w iX3 nie będzie pneumatyki i osi skrętnej (zresztą przy tej długości nie jest to niezbędne).
  11. Dzisiaj
  12. Gdzieś mi mignęło że ix3 powstaje w nowo wybudowanej fabryce na Węgrzech stąd zapewne mocno ograniczony początkowy konfig. W miarę jak się fabryka rozkręci powinno być z tym lepiej. Mercedes ma też chyba więcej usług ai i jest sporo większy. Będzie miał też bogatsze wyposażenie jak pneumatyka czy tylną skrętną oś. Oba to ciekawe auta, jednak trochę różne. Przód dla mnie w ix3 ładniejszy. Trafia w mój gust. Środek trzeba by zobaczyć na żywo czym to wszystko jest wykończone. W ix3 0-100 nie powala, gorsze jak w Mercedesie, zapewne pojawią się w krotce nowe mocniejsze i słabsze wersje. Nie ma co teraz zamawiać, lepiej poczekać. Ciekawe czy elektryczna nowa 3 dostanie też tak dużą baterie. Przy niższej budzie i stosunkowo niewielkich gabarytach zewnętrznych zasięg autostradowy w elektrycznym 3 powinien być całkiem solidny.
  13. Wczoraj
  14. Zerknij tutaj. Właśnie jestem na etapie dorabiania ogrzewania.
  15. Może za jakiś czas pojawi się ich więcej... nie ma za bardzo niczego do wybrania, te fotele w porównaniu z concept carem słabe. W Mercedesie ten ekran odrzuca. Gorsze też są jednak parametry techniczne EQC jeżeli chodzi o elektryka tj. zasięg, bateria, prędkość ładowania itp. Pewnie jakiś rabat będzie można wynegocjować, ciekawa jest cena w USA od 60k USD...
  16. Adams16

    iX LCI Rabaty

    Nie wiem, nie dzwoniłem do dilerów, czekałem na premierę nowego ix3 i chyba na niego się przerzucę.
  17. Witam ponownie. Dopiero dzisiaj miałem chwilę zająć się tematem podgrzewania lusterek w tej F20. Zdemontowałem boczek drzwi i osłonę wtyczki lusterka. Okazało się, że instalacja do w tyczki lusterka jest kompletna czyli ma 6 przewodów. Według schematu który jest wstawiony wyżej przez mmw kolory sie zgadzają. Są 3 przewody do silników regulacji lustra - masa i kierunkowskaz a także przewód zielono/żółty do podgrzewania wkładu lusterka. Natomiast w gnieździe lusterka brakuje jednego pina i przewodu właśnie od podgrzewania lusterka. Dorobiłem przy okazji pin z przewodem a drugi przewód podlutowałem do masy od kierunkowskazu. Jednak nie pojawiło mi się na razie żadne napięcie na tych przewodach. Pewnie jest za ciepło albo trzeba zrobić kodowanie aby włączyć funkcję grzania. Kolego mmw jeżeli masz może jeszcze schemat lusterka F20 z kierunkowskazem to chętnie zerknąłbym jak wygląda to połączenie masy zasilania wkładu
  18. F55

    Moduły LED reflektorów

    Dzięki, za tą informację.. czyli jedynie co można zrobić to profilaktycznie co jakiś czas? Wymienić moduły, na nowe zanim wystąpi problem i przypali światłowód. Gdybym był pewny, że chińskie moduły z aliex.. nie mają tego problemu byłoby to jakieś rozwiązanie..
  19. Zależy od warunków. Moja siostra kupiła teraz sobie yarisa w lakierze perłowym z pakietem gr sport za 130k po rabatach, ma tam wszystko wiecej się nie da. Jest tam 1.5. Samochodem jezdzi tylko po mieście i w takim miejscu bajka. Za 150zł zalany bak i zasieg 800km w mieście spalanie 3-4l szok. Co do samego samochodu to jest to tylko toyota, ale spasowanie fajne, nagłośnienie przyzwoite JBL, szyberdach, head up, systemy asystujące dobrze działające, fotele bardzo fajne. Wszedzie zaparkuje, nie szkoda tym jeździć, felgi 18 Miejsca wiecej niż w CLA, które wcześniej miała. Powod zakupu: nie potrzebuje dla siebie większego/szybszego samochodu a kasę woli wydać na dalekie podróże. Sam wolę przy niższych budżetach dobrze doposażone marki popularne. Wolałbym corolle z wszystkim niż gole 318d bez m pakietu. Tak samo takiego yarisa niz goła A klasę z 1.4. Dla mnie premium to w dobrze wyglądający samochod mający 4x4, bo coraz mniej takich samochodow.
  20. Ciekawe - ku mojemu zaskoczeniu z Waze zniknela funkcjonalnosc, lub jest gdzies zaszyta. Nie moglem wyświetlać wskazowek nawigacji ani na zegarach ani na head up. Faktycznie jednak pojawila sie na dobre w Google Maps i mi wystarczy (sposob w jaki Waze korzysta z uslug lokalizacji mnie irytuje).
  21. To nie są przyzwoite samochody tylko takie jakimi chciałbyś jeździć Ja mały jestem dla mnie segment E jest za duży. Znajomy jest fanboyem audi tez mnie kiedys na A5 namówił. Zamawiał teraz sobie kombiaka i wstrzymywał się, aż sie pojawi A6. Nie kupił A6 tylko S5. Audi poleciało bardzo w kulki tam nawet fotele nie są lepsze w A6 tylko podobno to samo co S5. A6 gorzej jezdzi niz S5, ma kilka dodatkowych technologicznych smaczków jak ciche domyki, ale znajomy to podsumował tak: dopłacić 100k za gorzej jeżdżącą A6 mająca 20l wiekszy bagaznik (460l ma A6 nie żart). Aktualnie czeka na S5 bo jest w produkcji z tego co mi mówił to realnie jedyna rzeczą jakiej mu brakuje co chciał to cichy domyk. Skrętna oś po co jak S5 lepiej zawraca od A6, pneumatyki by nie brał bo kiedys mu sie bardzo psuła i auto stało w aso. Gorzej to przyspiesza i jeździ. Zeby poczuc różnice to S6, ale doplata ze wolałby nawet wtedy kupić RS5. Dla mnie segment E jest dla specyficznej klienteli: a) wieksi ludzie którym ciasno w d b) robią trasy, ze liczy komfort a E lepiej radzi w tej kwestii c) chcą topową technologie, której w D nie ma. Co do nagłośnienia, wyciszenia to argumenty, ze ciszej etc to znajomy: powszednie A6 i tak zmieniałem nagłośnienie oraz wygłaszałem, wiec sobie to zrobię w S5 jak bedzie potrzeba. Zawias mi pasuje jako daily.
  22. M performance paliwo 98, proszę się rozejść. Na 95 też pojedzie ale wolniej
  23. Ej no coś Ty. A chciałbyś żeby Cię auto na obiad za każdym razem zabierało do MCDonalds czy do jakieś lepszej restauracji co?
  24. Nie sprawdzałem nawet co jest w instrukcji. Często tankuję na Cirkle , jest blisko i po drodze. Niestety od jakiegoś czasu już nie mają 98 ( bo tą tankowałem ) , a teraz muszę się zadowolić 95
  25. Ale robi się ciekawy wybór. Właśnie obejrzałem recenzje autogefugl ix3, twierdzi że BMW znacznie poprawiło jakość środka, wentylacja na pewno będzie, ma się pojawić później, tak jak adaptacyjne zawieszenie. W konsoli środkowej jest też pod spodem schowek. Widać to na teście. Aczkolwiek dostęp jest kiepski. W Eqe w tą dziurę wkładać MacBooka 13 pro w torbie, tutaj raczej nie da rady włożyć
  26. Nowe GLC Eq ponad 700 km zasięgu . Na zdjęciach widać, że chyba Mercedes dalej trzyma poziom. W BMW przemielone butelki PET we wnętrzu odrzucają W Mercedesie dostępne pneumatyczne zawieszenie, skrętna tylna oś, fotele z wentylację i masażem. W BWM co mamy z premium, pomyślmy ........ znaczek tylko został
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.