Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Wczoraj
  2. Dzieki za zainteresowanie, tryb transportowy uruchamia sie po tym jak zewre przekaznik, ista wyłączyłem ten tryb, jutro jeszcze raz zobaczę do kabli, tylko ciekawi mnie dlaczego modul ehc nie daje napięcia na przekaznik, bo napewno jak juz kable, to nie te od silnika czy tego elektrozaworu przy nim, bo to akurat dziala, moze kable od tego zaworu upustowego? Ale żeby brak bledow Sprawdzałem tak na oko po wiązkach nie widać nic złego, ale rozbiorę bardziej, i dam znac
  3. ale o ile dobrze pamiętam to tryb transportowy by dawał błąd. podaj oddzielnie napięcie na przekaźnik i zobacz czy uruchamia kompresor, (doczytałem, że było testowane) sprawdź czy nie ma gdzieś zaśniedziałych styków, albo przerwanych/przetartych kabli, albo zwarcia w wiązce
  4. Witam. Przy manewrowaniu na postoju bardzo dziwnie skrzypiało coś z przodu. Okazało się, że to płyta usztywniająca. Po odkręceniu śrub wyszło na jaw dlaczego tak się dzieje. wszystkie śruby (są według schematu samogwintujące) wyszły z resztkami gwintu. Teraz mam dylemat. Dać jakieś nadmiarowe, wstawić helicoil ? jakieś inne pomysły może ktoś z Was przerabiał temat??
  5. Oczywiście, że w 40i nie ma mowy o żadnym deficycie mocy samej w sobie, jedynie względem mocy dostępnej przez ten silnik. Przy mojej jeździe, oczywiście gdybym dysponował 40i w skali roku dawało by to ok 2000 zł więcej na paliwo. Licząc 70gr różnicy, czyli plus minus 42 zł na baku. Ale to bez różnicy w zużyciu i innych możliwych upustów. Niby nie mało, ale jak sobie dodam ile wydałem na mandaty, głównie za granicą, ile na zwiększone spalanie, bo mogłem jechać ekonomiczniej itd to wyjdzie, że dojechał bym też w to samo miejsce, a w kieszeni by zostało jeszcze więcej, w skali roku. Oczywiście nie ma co porównywać odrobiny frajdy do tego, że spora część nie czuje różnicy i tym samym nie widzi sensu
  6. Potwierdzam, G30 ładne, dobre proporcje, ale przy G60 wygląda już jak auto z poprzedniej epoki. Mi się G60 podoba, mógłbym tym jeździć :))))
  7. Może tryb transportowy masz włączony? Mieszałeś coś w kompie albo w bimmertool?
  8. Ta, w biedo chromie i dziadowskiej konfiguracji, daj czarny grill i przyzwoitą felgę i już masz nowy samochód. Nowa piątka to wygląda jakby miała dodatkowy chromosom
  9. BB28

    X5 E70

    Od niedawna posiadam X5 xDrive 40d 2010 r . Jestem zielona w temacie X5. Ostatnio pokazywało, że akumulator ma niskie ładowanie a faktycznie akumulator był OK. Dzisiaj na testerze pokazało mi komunikat Pokazuje małe napięcie akumulatora wraz z jego ikoną. Awaria stabilizacji jazdy oraz Aktywny układ kierowniczy! A. Ukł. dezaktywowany. Pogorszona sterowność, Możliwe przekrzywienie kierownicy... Co mam zrobić? Proszę o pomoc
  10. Mi pali na 98 0,5 litra na 100 mniej przy 120 km na h. Pamiętajcie też że E10 95 to 3-4% większe spalanie niż E5 95 która u nas nie jest oferowana. Do tego na 98 są albo lepsze promocje, albo dodatkowe punkty i na każdym litrze można jeszcze urwać z 10-20 groszy. Na Moya 98 jest w ogóle tańsza niż np na Orlenie i jak masz działalność to masz 12 punktów za litr czyli 12 groszy na litrze. Licząc to to wyjdzie, że wcale nie dopłaca się 35 PLN do baku tylko z 10-15, a to żadna różnica. Silnik pracuje na lepszym paliwie E5, mniej spalania stukowego bo to 98. Ja bym się o te 10 PLN nie szarpał.
  11. krzysiek260686

    Posiadacze i3?

    Jakie paliwo lejecie do BMW i3 z range extender ? ile oktanów ? Ja ostatnio zalewam 98 oktanów do "agregatu" . Wyniki i różnice w spalaniu podam za kilka dni, obecnie jestem we Francji
  12. adamus666

    F11 Felgi 19

    Czy podejdą do F11 felgo od 430I xDrive przód ET 36 8.0 tył ET 47 8.5
  13. Mogę prosić o ofertę na czujnik ciśnienia spalin vin; WH43718
  14. Siemano, a ja posiadam BMW M4 F83
  15. kkx5

    G50 SOP 11/26...

    No, to g30 wyglada staro, auto bardzo ladne, oczywiscie, ale g60 je bije pod kazdym wzgledem wizualnym, tak samo jak nowe m5 do starej m5.
  16. Witam szanowne grono, otóż mam problem z f11, opadła z tylu na glebę, żadnych błędów (skanowane ista) kompresor sie nie uruchamia, zwarlem przekaznik to kompresor sie uruchamia, jakiś czas temu wymieniony został zawór wabco ktory rozdziela na miechy powietrze na zamiennik, wiązka sprawdzona, bezpiecznik dobry, modul EHC1 przekodowalem esysem , bez reakcji wciąż, kabel ktory wzbudza przekaznik to działania idzie z modulu ehc, na nim napięcie 1,52v stąd nie uruchamia kompresora, czujniki wysokości wydają sie być sprawne, pokazują napięcie i wysokość aktualnie -71 oraz -70 poniewaz leży na glebie, rece mi juz opadają, czy jest możliwość ze przepaliło sie cos w ehc? Przekaznik byl wadliwy, przełożyłem przekaznik oraz ehc (o innych nr oraz nie kodowałem go pod ten samochod) z innej działającej f11 ale bez efektu, gdy uruchamiam z poziomu isty kompresor, to bez reakcji, cyka w nim elektrozawor ale silnik nie odpala (kompresor kupiony kompletny nowy zamiennik 1000zl) pomóżcie prosze. Pozdrawiam, Ps. Czy w tym zaworze spustowym ktory rozdziela ciśnienie na miechy, znajduje sie moze czujnik cisnienia? Moze to on jest wadliwy i stąd ten problem
  17. Zobacz jeszcze w ogrzewanie i klimatyzacja, na tym rysunku niektóre węże wyglądają inaczej więc wpisz numer węże w google i zobacz jak w rzeczywistości wygląda.
  18. Wykupie licencję z mapami OTS i sam będę wgrywał z podtrzymaniem. Czekam, może na Black Friday wpadnie promka, tak jak było w poprzednich 2 latach. Jak nie to wiosną wymieniam olej w skrzyni i po wymianie oleju wykupie xhp. Niekoniecznie. Sprawdzałem u lokalnego tunera - 1000zł, xhp po aktualnym kursie niecałe 1400zł. 400zł różnicy, ale ja akurat lubię niezależność. Coś mi nie będzie odpowiadało, to w parę minut sobie zmienię. U tunera darmowe 2 poprawki, a i tak na każdą trzeba sie umówić, dojechac do niego etc. xhp u tunera cenowo podobnie co licencja, więc tym bardziej nie widzę sensu xhp u tunera.
  19. Tu widać zdjęcia między g30 a g60 i każdy może ocenić ten,, stary pecik ''. https://www.bmwblog.com/2023/06/03/530-5-series-vs-g60/
  20. kkx5

    G50 SOP 11/26...

    W gdzie g30 jest ladniejsza od g60? Przeciez to stary pecik jak stoi jedna obok drugiej. Chyba ci co maja g30 tak pisza...
  21. No to wystarczy pomyśleć ze zrozumieniem i tłumaczyć indywidualnie nie trzeba.
  22. To zrób cytat bądz napisz do kogo piszesz.
  23. Człowieku ktoś napisał o kosztach 95-98. Różnica na mniejszym spalaniu 98 daje mniejsze już koszty za to paliwo. Pomyśl gdy już coś napiszesz.
  24. Człowieku tu nie chodzi o spalanie tylko o co innego.
  25. W moim przypadku jest to raczej rozsądne wydawanie pieniędzy. Jeśli nie czuję w codziennej jeździe różnicy i wystarcza mi to co daje 95 to jaki jest sens przepłacać? I nie powiedziałbym, że m340i ma deficyt mocy nawet na 95, ale wiadomo, to są subiektywne odczucia Jeśli miałbym jechać na tor to napewno zalałbym 98 albo 100. Przez ostatni rok przejechałem prawie 27 tys. km więc za to wolę wymienić częściej olej lub wydać te pieniądze w inny sposób.
  26. A to ceny g30 wzrosły? Bo ja widzę standardowy spadek cen dla “starego” modelu, dla sedana klasy premium. żeby nie było - dla mnie poprzedni model serii 5 też jest tym ładniejszym i lepiej wykonanym, ale dla rynku to nie jest żaden argument
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.