Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Uważam że w przypadku aut ze stajni M powinni troche tą ekologie odpuścić tu są inne priorytety no ele co zrobic mamy M3 z V6 :duh:
  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie wiem dlaczego V8 czy R6 jest tak doskonale wyważone

Postudiuj mechanikę i budowę silników to się dowiesz.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Idealnie wyważone to jest R6, V12 i B6. V8 nie jest idealnie wyważone.

 

Merc się przerzuca z powrotem na R6 (wyższa niż w V6 kultura pracy), a BMW na V6? No oby jednak nie :D

Wyważenie to nic więcej jak odpowiedni rozkład mas. Nie wiem dlaczego V8 czy R6 jest tak doskonale wyważone, ale sądzę że tak samo można zrobić dla V6 z turbinami.

Nie można - kwestia obrotu wału na suw pracy :D Pogoogluj, w necie jest trochę na ten temat ;)

Edytowane przez maaad13
Opublikowano
z potrójnym doładowaniem ,...

Bi-turbo + kompresor?

"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Niestety ale tak będzie moim zdaniem BMW idzie w złą strone za dużo elektroniki turbin tri itd a za mało tego ducha Bawary. Nowa 3 er miałem przyjemność kawałek polatać i powiem może to i zbiera sie z samego dołu może i ma buta ( 328i) ale czegoś mi brakowało i wogóle czułem się jakby ciągle ktoś za mnie kierował no i ten dzwięk w 2.8 niestety ale jest R4 i 2.0 ;/. Osobiście nie podoba mi się to jak teraz szefowie marki idą w moim zdaniem złą strone...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
czemu tak bardzo jesteście na nie w przypadku V6 ?

Chodzi wam tylko o dźwięk ?

Przecież skoro moc będzie odpowiednia to w czym to przeszkadza?

Nie rozumiem trochę co takiego ma R6 czego brak w V6

polecam lekturę

http://www.motofakty.pl/artykul/kultura-pracy-silnika.html

aha no to fakt.

A tak przy okazji są jakieś różnice w kulturze pracy,osiągach, trwałości między V6 a R6 ?

dźwięk v6 to coś pomiędzy r4 a r6

nie żebym coś miał do peugeota...

a tu nasze rzędowe m20:

miażdzy :)

na plus v6 tylko rozłożenie masy...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

czy ja wiem czy dźwięk jest pomiędzy R4 a R6, posłuchaj np tego:

 

 

dla mnie jest taki bardziej charczący ale za to rasowy :) Nie rozumiem za to sensu zmiany silnika z R6 na V6, przecież R6 to najlepiej wyważone silniki...

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
przecież R6 to najlepiej wyważone silniki...

 

Ale tylko w Bmw, np. Mercedes juz dawno zrezygnowal z R6 na rzecz V6...

"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
przecież R6 to najlepiej wyważone silniki...

 

Ale tylko w Bmw, np. Mercedes juz dawno zrezygnowal z R6 na rzecz V6...

... I teraz zamierza ponownie wrócić do R6 :)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Downsize i tyle ale zwróćcie uwagę co się dzieje w motoryzacyjnym tuningu. chip tuning w tdi teraz tuning nowego bmw to komp ,nowa mapa i po robocie, i koniec z tematami brak mocy co swapować jak uturbić itp.
BMW E46 320i
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no właśnie....kupujesz nowe f30 335i o mocy 305KM, szukar dobrego sprawdzonego tunera który robie Tobie jakieś 400KM...inwestycja rzędu kilku tyś...osiagi zblizone do m3 e90...no i to mi sie nie podoba...kila lat temu M to było coś czego nei dalo sie dogonić zwykłym BMW. Było trzeba robić sweapu lub mieć kasę na uturbianie i takie tam rózne inne kosztowne rzeczy. A teraz....hamownia, komp, 1-2H roboty i już masz. Kolejna inwestycja to jakiś dorby zawias (maks 10tyś na coś co bedzie jeździć jak to w M)....no i masz pojazd o osiagach M, za mniej kasy...i to by mnie wkurzało jak bym kupił sobie M, a tu koleś z lekko modzonym zwykłym BMW niedajborze mnie objedzie... Chyba nie po to się kurcze kupuje M...

 

PZDR>

Opublikowano

http://www.f30post.com/forums/attachment.php?s=86e9f6c4a2a1379e8861ae550a1b4e10&attachmentid=750244&d=1347534235

http://www.f30post.com/forums/attachment.php?s=86e9f6c4a2a1379e8861ae550a1b4e10&attachmentid=750243&d=1347534235

Prospekty, broszury, cenniki BMW - KLIK
Opublikowano
jak dla mnie prawdziwe BMW skończyło się na modelach e46 i e39. Nowe owszem, są fajne, ale nie mają już tej duszy co te auta. Marzy mi się aby kiedyś, jak w końcu będzie mnie stać na bezstresowe utrzymanie takiego auta kupić M3 e46 albo M5 e39 i szeroko uśmiechać się do wyprzedzanych cwaniaczków.

 

 

dlaczego takie teksty piszą zawsze osoby poruszające się autami z tamtej epoki... :duh:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
jak dla mnie prawdziwe BMW skończyło się na modelach e46 i e39.

Tutaj muszę się nie zgodzić. Ostatnio kolega mnie przewiózł swoim E92 330i i według mnie niczego mu nie brakuje do prawdziwego BMW.

 

 

I tu muszę sięgnie zgodzić :mrgreen: e90 czy to 92 wyglada jakby zrobili go na taśmie nissana lub innej toyota

E46 jest to auto z dusza i zadbane zwraca uwage. Każdego a e90 nikogo PIT taka sobie skrzynka nie mówiąc już o daremnego środku w którym nic nie ma :cool2:

Ale to moje zdanie co innego nowe modele F.

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Tak wszyscy smucą a że to koniec wolnossących silników, a moim zdaniem taka jest kolej rzeczy. Zaraz ktoś mi wywali że pisze bzdury, jeśli tak to dlaczego wtrysk wyparł gażnik, alternator prądnice, dwu sprzęgłowe skrzynie wypierają manuala ??? A turbo w połączeniu z wtryskiem bezpośrednim daje największą sprawność i pociśnie wolnossący silnik o takiej samej mocy np na górskich wysoko położonych nad poziomem morza trasach .
BMW E46 320i
Opublikowano

Może i tak może i tak szybsze mniej pali itd itd ale to nie bedzie już prawdziwy MPower taki do jakiego przyzwyczaiło nas BMW po prostu to już jest całkiem inna charakterystyka turbo a nie obroty ja osobiście jestem wielkim przeciwnikiem wsadzania turbo do Mki wogóle to zaczyna wszystko sie gdzieś zamazywac ten indywidualny charakter BMW już nie jest to majstersztyk jedyne w swoim rodzaju wolnossące serce M a mamy jakieś turbo i wynalazki w styli 550dM czy jak to sie zwie :? .

 

 

Moim zdaniem BMW traci swój charakter teraz rządzą księgowi a nie inżynierowie... ;(

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.