Skocz do zawartości

Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów


charlesw

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani

No nie do konca....

 

Akurat jak jest cieplo to nie ma znaczenia czy ma wypalone wszystkie swiece czy tez zdechniety sterownik swiec, za drgania odpowiada w tym wypadku problem szyny wtryskowej i regulator cisnienia na szynie, korekcja wtrysków nie ma tutaj znaczenia .

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

No nie do konca....

 

Akurat jak jest cieplo to nie ma znaczenia czy ma wypalone wszystkie swiece czy tez zdechniety sterownik swiec, za drgania odpowiada w tym wypadku problem szyny wtryskowej i regulator cisnienia na szynie, korekcja wtrysków nie ma tutaj znaczenia .

 

a co w takim razie ma znaczenie ?? bardzo proszę o konkretniejsze odpowiedzi, jestem świezy w mechanice, więc jesli to nie problem, to bardzo prosze o rozwinięcie wypowiedzi. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dodatek dostałem takie Info z serwisu BMW Bawaria Motors w Warszawie, odnośnie tych blędów...

 

kolejno :

 

Błędy związane z :

 

1-Przepływomierz

 

2-Selektor zmiany biegów

 

3- świece żarowe cyl. 1,2,3,4

 

4- błąd systemu zarządzania energią

 

2 i 4 odpowiedz...nie wiem dokładnie o co to chodzi...wie ktoś moze cos więcej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Selwktor zmiany biegow??? Powalilo ich do reszty ?? Przeciez jak byk masz napisane smooth running controller a nie gearbox selector...

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.wiecie co oznaczają te błedy i jak się ich pozbyć?

 

E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------

Date: 09/10/13 15:28:24 ECU: BMS43DS0 JobStatus: OKAY Variant: BMS43DS0-------------------------------------------------------------

RESULT: 1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------

201 Lambdareglergrenze

Error frequency : 1 Logistic counter: 46

Motordrehzahl 1840.00 1/min Last 3.65 ms Batteriespannung 14.20 V aufgetreten vor (rel. BZ) 1.20 h

Kurzschluss gegen U-Batt sporadischer Fehler =============================================================

 

LUB:

 

201 Lambdareglergrenze

Error frequency : 1 Logistic counter: 42

Motordrehzahl 1040.00 1/min Last 1.60 ms Batteriespannung 14.20 V aufgetreten vor (rel. BZ) 0.50 h

Kurzschluss gegen Masse sporadischer Fehler

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
No nie do konca....

 

Akurat jak jest cieplo to nie ma znaczenia czy ma wypalone wszystkie swiece czy tez zdechniety sterownik swiec, za drgania odpowiada w tym wypadku problem szyny wtryskowej i regulator cisnienia na szynie, korekcja wtrysków nie ma tutaj znaczenia .

Podbije temat bo mam podobny problem od zakupu auta.

 

Przy nizszych temp nocnych (nawet w lecie jak spadalo do 8 C w nocy) poranne odpalenie jakies 3-4 sekundy nierowno pracuje jakby wypadal zaplon -czuc bylo drgania lekkie.

 

Teraz poranne odpalanie (temp garaz ok 2-3C) nierowno pracuje przez 3-4 sekundy ( dalej jakby zaplon wypadal) Wskazowka obr ani drgnie, Potem juz caly dzien palki normalnie, obroty stoja w miejscu (zero falowania)

 

Wtryskow niesprawdzalem > bo spalanie i stan DPF jest ok.

 

komp pokazuje blad 4 swiec >> typuje sterownik swiec i juz mialem kupowac, ale kolega wyzej pisze, ze on niemoze miec wplywu na takie objawy przy temperaturach letnich.

 

Przy okazji moze doradzicie gdzie mozna kupic ten sterownik poza ASO w normalnej cenie ? ( bylem w zaprzyjaznionych sklepie i nieudalo sie znalesc tej pozycji w katalogu czesci)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak miałem uwalony sterownik to przy temp 15 stopni telepalo autem przez 3s.od wymiany jest super.

Wlasnie te same objawy u mnie.

 

Gdzie kupiles sterownik ? -pytalem dzis w duzym sklepie motoryzacyjnym w moim miescie i nieznalezli tej czesci wogole w katalogu oferowanym przez ich dostawcow.

 

Mam jeszcze podjechac raz z nr czesci (moze znacie nr zamiennika Beru ), ale teraz wole sie dopytac was gdzie kupujecie (raczej niechcialbym na allegro)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajkupilem sterownik/cewke o nr 12 21 7 801 200 (jutro/pojutrze dotrze)

Firma Beru

 

prosze o potwierdzenie, ze bedzie pasowac (wedlug realoem pasuje)

aukcja( niezla cena i recenzje sprzedawcy b.d)

http://allegro.pl/show_item.php?item=3601970003

 

Pytanie: czy konieczne jest odpiecie akumulatora( jak w poradzie na forum >? ) bo wlalbym go nieodpinac

Czy niestrace jakis kodow do radia terminow przegladow itp ??? ( ile moze trzymac taka pamiec po odpieciu aku? )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy sterownik juz zalozony :)

 

Akumulatora nieodpinalem (dzieki koledze robertos za info)

 

Troche sie nameczylem (ciasno) i jak na zlosc wtyczki niemoglem wypiac (chyba ta blokada sie zaciela a potem jeden plastik od blokady mi sie ulamal). Ostatecznie podjechalem do mechanika, zeby odpial swoimi sposobami bo niemoglem dac sobie rady a niechcialem zniszczyc wtyczki.

Reszt zlozylem sam pozniej.

 

Wymienilem dzieki poradzie forumowej :cool2: Teraz jestem ciekawy, czy juz po problemie > musze poczekac do rana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Panowie możecie mnie oświecić jakie błędy mi wskazała INPA udało mi się coś takiego odczytać , niestety nie zabardzo znam się na tym i proszę o wskazówki co moją bunie boli

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48c1cba1b1381952.html , http://retusz.fotosik.pl/#/sesscrypt/883097|d3013cec3970e070|a558d784/id/48c1cba1b1381952/mode/1/purl/http%3A%2F%2Fimages61.fotosik.pl%2F789%2F48c1cba1b1381952.jpg , http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/48c1cba1b1381952.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź do modułów które wykazują błędy i zczytaj je a nie podajesz kody błędów, będzie to łatwiejsze do rozszyfrowania, poza tym pięknie masz nawalonych błędów :duh:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaalee to pociagnie po kieszeni zeby bylo czysto....

ale pewnie przez 3 lata nic nikomu sie nie zepsulo :) i tylko lał i jezdził...

wpisuj kolejne bledy w google i wszystko Ci sie rozjani...

ale bedzie szeroko... widze ze sondy chyba do wymiany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jaga :norty: :norty: :norty: :norty:

 

nastepnym razem zrob print-screena :cool2: takie foty to profanacja forum :norty:

 

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/take-screen-capture-print-screen#take-screen-capture-print-screen=windows-7

Edytowane przez turbojajko

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przy okazji tematu zapytam o pewną rzecz. Jakiś czas temu też podpiąłem sobie auto pod kompa. Korzystałem z INP'y oraz DIS'a. INPA pokazał mi błąd związany z dodatkową pompą wody (temat rozwiązany) i jakiś jeden w module KLIMA chyba 9C56 (wykasowałem i na dniach jeszcze raz mam zamiar sprawdzić czy błąd powrócił), program DIS natomiast pokazał mi jedynie błąd dodatkowej pompy wody. Teraz pytanie, którego z tych programów jest lepiej używać diagnostyki auta??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymien szczotki w pompie wody klasyka.. dla jedynek i trojek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.