Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani
Opublikowano

No nie do konca....

 

Akurat jak jest cieplo to nie ma znaczenia czy ma wypalone wszystkie swiece czy tez zdechniety sterownik swiec, za drgania odpowiada w tym wypadku problem szyny wtryskowej i regulator cisnienia na szynie, korekcja wtrysków nie ma tutaj znaczenia .

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
No nie do konca....

 

Akurat jak jest cieplo to nie ma znaczenia czy ma wypalone wszystkie swiece czy tez zdechniety sterownik swiec, za drgania odpowiada w tym wypadku problem szyny wtryskowej i regulator cisnienia na szynie, korekcja wtrysków nie ma tutaj znaczenia .

 

a co w takim razie ma znaczenie ?? bardzo proszę o konkretniejsze odpowiedzi, jestem świezy w mechanice, więc jesli to nie problem, to bardzo prosze o rozwinięcie wypowiedzi. Pozdrawiam

Opublikowano

Na dodatek dostałem takie Info z serwisu BMW Bawaria Motors w Warszawie, odnośnie tych blędów...

 

kolejno :

 

Błędy związane z :

 

1-Przepływomierz

 

2-Selektor zmiany biegów

 

3- świece żarowe cyl. 1,2,3,4

 

4- błąd systemu zarządzania energią

 

2 i 4 odpowiedz...nie wiem dokładnie o co to chodzi...wie ktoś moze cos więcej ?

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Selwktor zmiany biegow??? Powalilo ich do reszty ?? Przeciez jak byk masz napisane smooth running controller a nie gearbox selector...

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
te od przepływomierza to błędy stałe? może tylko wtyczkę ktoś ściągał
Opublikowano

Witam.wiecie co oznaczają te błedy i jak się ich pozbyć?

 

E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------

Date: 09/10/13 15:28:24 ECU: BMS43DS0 JobStatus: OKAY Variant: BMS43DS0-------------------------------------------------------------

RESULT: 1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------

201 Lambdareglergrenze

Error frequency : 1 Logistic counter: 46

Motordrehzahl 1840.00 1/min Last 3.65 ms Batteriespannung 14.20 V aufgetreten vor (rel. BZ) 1.20 h

Kurzschluss gegen U-Batt sporadischer Fehler =============================================================

 

LUB:

 

201 Lambdareglergrenze

Error frequency : 1 Logistic counter: 42

Motordrehzahl 1040.00 1/min Last 1.60 ms Batteriespannung 14.20 V aufgetreten vor (rel. BZ) 0.50 h

Kurzschluss gegen Masse sporadischer Fehler

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
No nie do konca....

 

Akurat jak jest cieplo to nie ma znaczenia czy ma wypalone wszystkie swiece czy tez zdechniety sterownik swiec, za drgania odpowiada w tym wypadku problem szyny wtryskowej i regulator cisnienia na szynie, korekcja wtrysków nie ma tutaj znaczenia .

Podbije temat bo mam podobny problem od zakupu auta.

 

Przy nizszych temp nocnych (nawet w lecie jak spadalo do 8 C w nocy) poranne odpalenie jakies 3-4 sekundy nierowno pracuje jakby wypadal zaplon -czuc bylo drgania lekkie.

 

Teraz poranne odpalanie (temp garaz ok 2-3C) nierowno pracuje przez 3-4 sekundy ( dalej jakby zaplon wypadal) Wskazowka obr ani drgnie, Potem juz caly dzien palki normalnie, obroty stoja w miejscu (zero falowania)

 

Wtryskow niesprawdzalem > bo spalanie i stan DPF jest ok.

 

komp pokazuje blad 4 swiec >> typuje sterownik swiec i juz mialem kupowac, ale kolega wyzej pisze, ze on niemoze miec wplywu na takie objawy przy temperaturach letnich.

 

Przy okazji moze doradzicie gdzie mozna kupic ten sterownik poza ASO w normalnej cenie ? ( bylem w zaprzyjaznionych sklepie i nieudalo sie znalesc tej pozycji w katalogu czesci)

Opublikowano
Ja jak miałem uwalony sterownik to przy temp 15 stopni telepalo autem przez 3s.od wymiany jest super.

Wlasnie te same objawy u mnie.

 

Gdzie kupiles sterownik ? -pytalem dzis w duzym sklepie motoryzacyjnym w moim miescie i nieznalezli tej czesci wogole w katalogu oferowanym przez ich dostawcow.

 

Mam jeszcze podjechac raz z nr czesci (moze znacie nr zamiennika Beru ), ale teraz wole sie dopytac was gdzie kupujecie (raczej niechcialbym na allegro)

Opublikowano

Zajkupilem sterownik/cewke o nr 12 21 7 801 200 (jutro/pojutrze dotrze)

Firma Beru

 

prosze o potwierdzenie, ze bedzie pasowac (wedlug realoem pasuje)

aukcja( niezla cena i recenzje sprzedawcy b.d)

http://allegro.pl/show_item.php?item=3601970003

 

Pytanie: czy konieczne jest odpiecie akumulatora( jak w poradzie na forum >? ) bo wlalbym go nieodpinac

Czy niestrace jakis kodow do radia terminow przegladow itp ??? ( ile moze trzymac taka pamiec po odpieciu aku? )

Opublikowano
Ja nie odpinalem aku. I wszystko było ok. Tylko uczyłem sie troche z wyciagnieciem tego ustrojstwa,,, bo troszkę jest mało miejsca.
Opublikowano

Nowy sterownik juz zalozony :)

 

Akumulatora nieodpinalem (dzieki koledze robertos za info)

 

Troche sie nameczylem (ciasno) i jak na zlosc wtyczki niemoglem wypiac (chyba ta blokada sie zaciela a potem jeden plastik od blokady mi sie ulamal). Ostatecznie podjechalem do mechanika, zeby odpial swoimi sposobami bo niemoglem dac sobie rady a niechcialem zniszczyc wtyczki.

Reszt zlozylem sam pozniej.

 

Wymienilem dzieki poradzie forumowej :cool2: Teraz jestem ciekawy, czy juz po problemie > musze poczekac do rana.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

I jak narazie po zmianie sterownika auto pali idealnie :) (garaz temp 8 C )

Jeszcze poczekam na nizsze temp, ale nawet w lipcu po nocy pare sekund mial drgawki a temp byly ok 10 C najmniej, wiec juz raczej jestem pewny, ze problem rozwiazany.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie możecie mnie oświecić jakie błędy mi wskazała INPA udało mi się coś takiego odczytać , niestety nie zabardzo znam się na tym i proszę o wskazówki co moją bunie boli

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48c1cba1b1381952.html , http://retusz.fotosik.pl/#/sesscrypt/883097|d3013cec3970e070|a558d784/id/48c1cba1b1381952/mode/1/purl/http%3A%2F%2Fimages61.fotosik.pl%2F789%2F48c1cba1b1381952.jpg , http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/48c1cba1b1381952.html

Opublikowano
Wejdź do modułów które wykazują błędy i zczytaj je a nie podajesz kody błędów, będzie to łatwiejsze do rozszyfrowania, poza tym pięknie masz nawalonych błędów :duh:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

aaalee to pociagnie po kieszeni zeby bylo czysto....

ale pewnie przez 3 lata nic nikomu sie nie zepsulo :) i tylko lał i jezdził...

wpisuj kolejne bledy w google i wszystko Ci sie rozjani...

ale bedzie szeroko... widze ze sondy chyba do wymiany...

Opublikowano
Najpierw to skasowałbym wszystkie błędy(pojeździł trochę), a dopiero potem zrobił jeszcze raz skan i weryfikował to co zostanie.
Opublikowano
Panowie przy okazji tematu zapytam o pewną rzecz. Jakiś czas temu też podpiąłem sobie auto pod kompa. Korzystałem z INP'y oraz DIS'a. INPA pokazał mi błąd związany z dodatkową pompą wody (temat rozwiązany) i jakiś jeden w module KLIMA chyba 9C56 (wykasowałem i na dniach jeszcze raz mam zamiar sprawdzić czy błąd powrócił), program DIS natomiast pokazał mi jedynie błąd dodatkowej pompy wody. Teraz pytanie, którego z tych programów jest lepiej używać diagnostyki auta??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.