Skocz do zawartości

Alpina B6 ale....2.8 210KM....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyłowiłem ostatnio ogłoszenie które mnie baaaardzo zaciekawiło i lekko mówiac napaliłem sie na nią. Nawiazałem juz kontakt z wlasicielem. Autko jest od 6 lat wymeldowane, a ponieważ pan słabo mówi po angielsku a ja wogóle po nie mówie po niemiecku, nie dowiedziałem sie za wiele o historii.

Wiem że do naprawy jest ostatni tłumik ukł. wydechowego. Kosztowac ma 7.500 EUR do lekkiej negocjacji. Niestety jest to wersja z silnikiem 2.8 o mocy 210 KM i nie 3.5 . W zwiazku z tym pytanie: Czy warto ja kupić. Nie ukrywam że to duża inwestycja dla mnie i mimo posiadania juz jednej e30 , chce mieć swojego "jednorożca". Wiem że Alpina nie bedzie juz tracic na wartości ale czy slabsza wersja nie bedzie traktowan troche po "macoszemu" ??

 

Rok produkcji 1986

Przebieg 78.000 KM

Wyposażenie takie jak w Alpinie plus tapicerka skórzana.

Silnik 2.8 o mocy 210 KM

 

Oto fotka:

 

http://img223.imageshack.us/img223/7770/alpinastrona3mg.th.jpg

Opublikowano
Alpina jest zawsze alpiną i nigdy nie jest traktowana po macoszmu. Zreszta wejdz na strone alpiny tam beda nawet informacje ile wyprodukowano sztuk ale daje głowe ze nie wiecej niz 100. A im mniej ich jest tym beda bardziej poszukiwane przez kolekcjonerów. Pamietaj tylko ze aby utrzymac alpine w oryginalnym stanie koszty beda naprawde wysokie. Zreszta alpina nigdy nie była samochodem dla "ubogich" nawet e30 :D Bez urazy to tylko taka wolna uwaga.
Opublikowano
210 koni po macoszemu w e30??

 

samochodzik piekny - i mysle ze te 210 koni robi z niego smigłowiec :twisted2:

Jaki tam śmigłowiec, raczej odrzutowiec :]

Boshe! Jak widzę te Alpinowskie felgi to aż mnie ściska, są tak piękne!

Opublikowano
Nie orientuje sie w cenach ale jesli ja kupisz to Ja bede dumny ze u nas jezdzi taki rodzynek :D

Pozdrawiam wszystkich chorych na tzw chorobe BMW :)

http://img500.imageshack.us/img500/4504/06102004bmwe34series5m5resize3.jpg

Opublikowano (edytowane)

lagadula- Alpin E30 2.8 jest nawet mniej niz 3.5 - 259 do 281 - wiec to bedzie jeszcze wiekszy rodzynek :wink:

 

kupuj śmiało :cool2:

Edytowane przez Frank
Opublikowano

Dzieki chłopaki , zbieram kase :mrgreen: ale chetnie przyjme pomoc od braci forumowo-klubowej :twisted2:

 

B6 z silnikiem 2.8 w nadwoziu coupe wyprodukowano 259 sztuk. Zostało ok 100 :lol:

Opublikowano

Założyłem taki silnik do E30 325ix i przerobiłem instalację silnikową z systemu wtrysku Motronic 3.1 na Motronic 1.3, oczywiście zmieniając całkowicie sterownik silnika na trzy rzędy pinów i zakładając do niego pamięć eprom z oryginalnym programem Alpina.

Wymiatacz jest z tego niesamowity. Ostatnio z kolegą który jest właścicielem byliśmy na wyścigach na 1/4 mili w skarbimierzu, aby zobaczyć wizualnie jej możliwości. Stwierdzam że na starcie jest potwór - przyczepność kół robi swoje. Od chwili startu na odcinku 10m wyprzedza o długość auta E30 z 3,0l M30. Fakt faktem, że napęd na cztery koła obciąża silnik i jego możliwości powyżej 200km/h już słabną, ale jadąc za kolegą na A4 wyprzedziła nas Z3 - nawet nie wiem z jakim silnikiem, lecz darła grubo ponad 220 km/h. Kolega się nie opanował i w jednej chwili zaczął mi odchodzić jak przy ruszaniu, a jechaliśmy 180km/h.

Tak więc silnik to jest piękna sprawa i przyjemność z jazdy wielka - czuje sie tę moc ukrytą pod maska. Jak chcesz mogę Ci podać telefon do niego, żebyś sobie porozmawiał - z Alpinowskim motorkiem jeździ od 6 lat, a tym ixem od pół roku.

Opublikowano

 

B6 z silnikiem 2.8 w nadwoziu coupe wyprodukowano 259 sztuk. Zostało ok 100 :lol:

skad wiesz,ze juz tylko 100 zostało ? :shock:

Opublikowano

Jest piękna :cool2: :modlitwa:

Ja właśnie nosze się z zamiarem zakupu E30... Ale do innych celów :mrgreen:

Łukasz

E30 316 BAUR TC (w renowacji)

Opublikowano

Witam

 

Autko przepiękne, jak mówią przedmówcy prawdziwy rodzynek.

ALPINA to ALPINA i basta.

Szybkiej decyzji i przyjemnej jazdy (jeżeli będziesz gdzieś na zlocie to daj znać, przyjadę podziwiać).

 

Pozdrawiam

Fan Alpiny

:cool2: :cool2: :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.