Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowy to proszę o wyrozumiałość .Wczoraj kupiłem e39 kombi 2,5tds 98r i mam most do wymiany i teraz nie wiem jaki kupic bo na allegro jeest tego pełno czy on ma jakieś oznaczenie czy pasuje np. od sedana lub od innego silnika czy musi byc od tds ,na co zwrócić uwagę ?

Pozdrawiam

Opublikowano

w zaleznosci od przelozen moze zyskac na przyspieszeniu albo stracic ale to są małe wartosci chyba ze kupisz od 4,4 V8 albo m5

podam ci przyklad załozyłem dyfer z 520 do 523 predkosc prawie ta sama +-5km na 4 biegu mialem odciecie przy 205km/h teraz mam przy 190 samochod sie szybciej zbiera ale czesciej trzeba biegi zmieniac

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Opublikowano
załozyłem dyfer z 520 do 523 predkosc prawie ta sama +-5km na 4 biegu mialem odciecie przy 205km/h teraz mam przy 190 samochod sie szybciej zbiera ale czesciej trzeba biegi zmieniac

 

ależ to oczywiste, dyfer od 2.0 ma krótsze przełożenie niż w 2.3 bo czymś musi nadrabiać straty mocy silnika w porównaniu do mocniejszej jednostki, tak samo jest z 2.3 a 2.8

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
i tak mi sie wydawało ze moze byc lepszy lub gorszy start i prędkość max bedzie inna. Jaki najlepszy jest do 2,5 tds w kombi bo teraz musze szybko zmieniać biegi i mieszkam w małym mieście a włańczam 4 bieg i sie kulam tak słychać i odczuć na obrotach ze chce juz większy bieg chyba ze ropniak tak maja bo to mój 1 ropniak
Opublikowano

Cześć Wam wszystkim.. nie ma jak bm'ka. i nie ważne co by się nie działo musi być m5. tylko tak jakoś się zastanawiam mając multum kasy jak ten koleś

(ZOBACZ http://sites.google.com/site/7770news) co by można było zrobić tej maszynie??!! Przecie to by potwór chyba był, jakieś propozycje na co według Was zwrócić największy nacisk??

pozdro

Opublikowano
Cześć Wam wszystkim.. nie ma jak bm'ka. i nie ważne co by się nie działo musi być m5. tylko tak jakoś się zastanawiam mając multum kasy jak ten koleś

(ZOBACZ http://sites.google.com/site/7770news) co by można było zrobić tej maszynie??!! Przecie to by potwór chyba był, jakieś propozycje na co według Was zwrócić największy nacisk??

pozdro

 

A tobie o co chodzi? :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam jestem nowy to proszę o wyrozumiałość .Wczoraj kupiłem e39 kombi 2,5tds 98r i mam most do wymiany i teraz nie wiem jaki kupic bo na allegro jeest tego pełno czy on ma jakieś oznaczenie czy pasuje np. od sedana lub od innego silnika czy musi byc od tds ,na co zwrócić uwagę ?

Pozdrawiam

 

Najlepiej jednak jak by był od takiego samego auta, ale możesz wejść sobie na realoem i dobrać z innego modelu tak aby była jak najmniejsza różnica w przełożeniu. Tam jest to oznaczone jako "I=xxx".

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tobie o co chodzi? :duh:

Też nie zajarzyłem :shock: .

W TDS-ie 1 i 2 są krótkie i ciąg zaczyna się od 3 biegu.Przejedź się takim samym i porównaj bo może masz ok.

Co do dyfra jeżeli zajdzie potrzeba wymiany pogadaj z kimś kto ściąga auta na części np.angole jak będzie miał TDS-a to niech ci wyjmie.Najlepsze wyjście.

A i jeszcze jedno - nie wiem czy czasami automat i manual nie mają różnych.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Pilne czy dyfer będzie pasował od 530d ma przełożenie 2,81 i czy będą odczuwalne różnice? Bo znalazłem taki i jest bardzo blisko mojej miejscowości i za 200zl

no i czy nie ma różnicy sedan a kombi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego, już Ci pisałem, wejdź sobie na realoem.com i tam masz wszystko, sam sobie sprawdzisz co i jak.
Opublikowano

webster może podaj nr VIN twojej fury i sprawdzimy jaki dyfer siedzi u Ciebie oryginalnie i wtedy podamy jakiego przełożenia masz szukać

 

EDIT: sprawdziłem dla twojego rocznika 98 z początku produkcji i wygląda to tak manual ma przełożenie I=2.64 , automat I=3.15 więc w zależności jaką masz skrzynię szukaj takich dyfrów :norty:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

no to tak most wymieniony na 2,64, a w aucie miałem 3,15 od automatu a ja mam manual dlatego mi sie tak kiepsko jechało a teraz jest ok

Co do nr vin to chciał bym sprawdzić ale zawsze zapomnę o papierach z auta juz tak niosę któryś dzień :lol:

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.