Skocz do zawartości

318i Ktore tarcze wybrac TRW czy ATE?


matilapy

Rekomendowane odpowiedzi

ja za tarcze TRW płaciłem po zniżkach w sklepie 420zł chyba... od siebie moge z czystym sumieniem polecic tarcze TRW :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obie aukcje coś podejrzanie tanio :?

dlaczego podejrzanie tanio ??? ja w sklepie płacę taniej niż na aukcji i w dodatku za ATE POWER DISC te zwykłe są o dobre 60 zł na komplecie :wink:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zimmermann są bardzo dobre, nie kupuj ATE - wiele osób narzekało że się krzywią...

 

To samo słyszałem o zimmermann :lol:

 

Wcześniej użytkowałem TRW, hamowały nieźle w porównaniu do jeszcze wcześniejszych Lucas. Ale teraz wymieniłem na tarcze + klocki ATE i teraz to dopiero jest brzytwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko dziwnie głośne jak hamuje z dużych prędkości ..... mówię o nacinanych ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W E46 mam jakiś badziew nie wiem co poprzedni właściciel założył. Ale w E36 założyłem tarcze Mikoda i klocki ferrodo premium + opony continental sport i hamulce brzytwa. Aż koleś zajechał mi drogę ze 100 do 0 zatrzymałem się na paru metrach ale nie ci za mną i skasowali mi tył :mrgreen: Edytowane przez Lucasp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ceny norlmalne, można tanie, Obie firmy polecam a Ci co twierdzą inaczej to albo mieli straszliwego pecha albo dali jakiemuś Zenkowy z kuźni do zakładania i spaprał sprawę lub wadliwy zacisk przyczynił się do zniszczenia tarczy. Osobiście w swoim dziadku mam ATE PD plus klocki ATE.

Do e46 za 2 stówki są z ate ceramiczne klocówszki które mają być jeszcze lepsze o nie pylą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaloz mikody gt i klocki grren stuff i wymien plyn hamulcowy na motula rfb 660, chociaz na standardowch klockach mikoda i tak lepiej bedzie hamowac niz golasy, nie sugeruj sie cena tarcz, duzo tansze niz turbogroove ...

 

http://allegro.pl/0423-gt-ss-mikoda-tarcze-sportowe-bmw-3-e36-e46-i1789806739.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam tarcz ATE , wcześniej miałem zwykłe ATE i były pokrzywione , wymieniłem na niby lepsze ATE nacinane , miały się nie pokrzywić ale się pokrzywiły i jak lekko hamuje to mi kierownica lata - sorx ale badziew , ncinane faktycznie chałasują przy chamowaniu ale lepiej chamują - a ja wolę żeby lepiej hamowały :)

 

nie kupuj ATE - badziew , może jak ktoś delikatnie jeździ to może mu się nie pokrzywią ,

albo może w mojej wersji 3l ATE tarcze są badziewne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Moim zdaniem to masz chyba wielkiego pecha albo mechanika partacza. No ale to jest taka sama dyskusja jak te dwie na poczatku na temat benzyny i diesla. Ja mam te ate pd i smiga jak lala, tak samo jak wielu klientów którzy kupili o de mnie tarcze do swoich samochodów. Niekoniecznie jeżdżących delikatnie, jak zasugerowałeś.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oglnie jak sie ostrzej jezdzi to za duzego wyboru nie ma , trw lucas szalu nie robi, mialem w poprzednich furach i zestawy trw lucas klocki tarcze, i jurida klocki z indeksem s i tarcze i piszczly i giely sie, po paru hamowaniach z wiekszej predkosci drewniane i koniec szalenstw. chyba ze ktos spokojnie lata ... ate niby polecaja ale tez do zwyklej jazdy, zimmeramny niby lipa, zestawy brembo ferodo przereklamowane, jedynie w motorze mi sie sprawdzaly w wersji dla sportu, i niezwalalbym na mechanika, bo kazdym samochodem ktorym jezdze czy jezdzilem pasaty astry hondy toyoty seaty wiekszosc to byla na org ate ( pomijam honde i toyote ) tarcze sie giely po jakims czasie, klocki zeszklone, po paru zabawach drewno, szklo i pisk. zalezy od tego jak sie jezdzi, jak ktos w trasie sobie robi "nfs hot pursuit" to zwyklaki niewytrzymuja, pozostaje oplot, wieksze zaciski, tarcze nacinane i green albo red stuffy, albo od biedy jak ja chyba zrobie mikoda na zwykle zaciski,green stuffy i rbc 660, aha i nieoceniam tych ate nacinanych bo niemialem przyjemnosci na takich poszalec :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja rozumiem że jeździsz torowo po drogach publicznych. Nikt nie pytał o tarcze do sportowej jazdy tylko do normalnego użytku. ATE i TRW, Jurid to górna półka o tarcze do normalnego użytku. Jak potrzebujesz do ostrej jazdy to szukasz jeszcze droższych np. AP. Ale podejrzewam że bedzie przeszkadzać innym słaba skuteczność na zimno, czy też piszczenie (typowo sportowe układy hamulcowe mają tendecję do piszczenia). Co kto potrzebuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup boscha - będziesz miał święty spokój :idea:

 

To ironia, czy mówisz całkiem poważnie ?

Mam tarcze do wymiany i zastanawiam się właśnie nad Boschem, cena niższa niż np. Zimmermany, czy ATE

ale czy jakościowo są ok ?

Jeżdżę normalnie, bez żadnych szaleństw czy zapędów sportowych - e46 330d.

 

Czy warto więc kupić tarcze Boscha z kompletem klocków Bosch ?

np te: http://allegro.pl/tarcze-klocki-bosch-przod-bmw-3-e46-330d-330i-kpl-i1774727090.html

 

 

--

pozdrawiam

nelson

--

pozdrawiam

nelson

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem że jeździsz torowo po drogach publicznych. Nikt nie pytał o tarcze do sportowej jazdy tylko do normalnego użytku. ATE i TRW, Jurid to górna półka o tarcze do normalnego użytku. Jak potrzebujesz do ostrej jazdy to szukasz jeszcze droższych np. AP. Ale podejrzewam że bedzie przeszkadzać innym słaba skuteczność na zimno, czy też piszczenie (typowo sportowe układy hamulcowe mają tendecję do piszczenia). Co kto potrzebuje.

 

nie przesadzaj , torowo to masz gaz hamulec a ja mówię o dynamicznej jeździe w mieście , na tarczach ATE wystarczy raz wychamować ze 200 do 0 i masz pokrzywione tarcze , w audi 3l qutro hamulce dają radę i się nie krzywią - zapytam się kumpla co ma włożone ale chyba jeździ właśnie na tarczach ATE - więc o co chodzi ?

 

czy są jakieś tarcze które wytrzymają i się nie pokrzywią wychamowując z 200 do 0 , często się to nie zdarza ale wystarczy raz, mi po 1 razie od razu tarcze się pokrzywiły , wersja 3l niby ma lepsze i wzmocnione chamulce (większe tarcze) ale generalnie w BMW hamulce są słabe , nie dość że w deszcz masz bardzo niebezpieczne zjawisko opóźnionej reakcji hamulca , to jeszcze te krzywienie się tarcz , będe szukał coś co wytrzyma , dla mnie to bezsensu budować mocne auto ale na którym trzeba jeździć jak na jajku ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup boscha - będziesz miał święty spokój :idea:

 

To ironia, czy mówisz całkiem poważnie ?

Mam tarcze do wymiany i zastanawiam się właśnie nad Boschem, cena niższa niż np. Zimmermany, czy ATE

ale czy jakościowo są ok ?

Jeżdżę normalnie, bez żadnych szaleństw czy zapędów sportowych - e46 330d.

 

Czy warto więc kupić tarcze Boscha z kompletem klocków Bosch ?

np te: http://allegro.pl/tarcze-klocki-bosch-przod-bmw-3-e46-330d-330i-kpl-i1774727090.html

 

 

--

pozdrawiam

nelson

 

Wymieniłem tarcze z przodu na bosche jakiś czas temu i jestem zadowolony. Zrobiłem jakieś 12tyś na nich i jak na razie nie ma najmniejszego bicia a i hamowanie ok. Klocki mam ferrodo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem że jeździsz torowo po drogach publicznych. Nikt nie pytał o tarcze do sportowej jazdy tylko do normalnego użytku. ATE i TRW, Jurid to górna półka o tarcze do normalnego użytku. Jak potrzebujesz do ostrej jazdy to szukasz jeszcze droższych np. AP. Ale podejrzewam że bedzie przeszkadzać innym słaba skuteczność na zimno, czy też piszczenie (typowo sportowe układy hamulcowe mają tendecję do piszczenia). Co kto potrzebuje.

 

nie przesadzaj , torowo to masz gaz hamulec a ja mówię o dynamicznej jeździe w mieście , na tarczach ATE wystarczy raz wychamować ze 200 do 0 i masz pokrzywione tarcze , w audi 3l qutro hamulce dają radę i się nie krzywią - zapytam się kumpla co ma włożone ale chyba jeździ właśnie na tarczach ATE - więc o co chodzi ?

 

czy są jakieś tarcze które wytrzymają i się nie pokrzywią wychamowując z 200 do 0 , często się to nie zdarza ale wystarczy raz, mi po 1 razie od razu tarcze się pokrzywiły , wersja 3l niby ma lepsze i wzmocnione chamulce (większe tarcze) ale generalnie w BMW hamulce są słabe , nie dość że w deszcz masz bardzo niebezpieczne zjawisko opóźnionej reakcji hamulca , to jeszcze te krzywienie się tarcz , będe szukał coś co wytrzyma , dla mnie to bezsensu budować mocne auto ale na którym trzeba jeździć jak na jajku ,

 

 

to co piszesz ze slabe ma 3 litrowka, tarcze wieksze itd ale material moze ten sam, mowia ze kazda rozgrzana tarcz w kaluzy sie wypaczy, tak jak pisalem w innych postach, ratunkiem sa turbogoove i green stuffy, tarcze lepiej sie chladza, klocki ich tak niekatuja, niestety mikoda gt ktora duzo ludzi mimo niskiej ceny sobie chwali chocby w klubie w bydg - nie robi tarcz do 330

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.