Skocz do zawartości

Koło zapasowe E61


Belfegor3

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, bardzo proszę o pomoc. Od niedawna jestem właścicielem E61 z 2008r. Jakież było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem, że w moim aucie nie ma zapasówki Na pewno ktoś napisze, że są runflaty, ale miałem już z nimi niemiłą przygodę. Po przebiciu opony i przejechaniu kilkunastu kilometrów nie nadawała się ona ani do klejenia, ani do użytku. Musiałem więc kupić nową, a że był sobotni wieczór tułałem się jak bezdomny(assistance Hestia Premium nie przewiduje pobytu w hotelu), aż wreszcie trafiłem do hotelu(nietaniego). Jak się domyślacie, problem załatwiłem dopiero w poniedziałek. Tak więc runflaty kosztowały mnie sporo kasy. W bagażniku auta jest wnęka i wszystko wygląda, jakby wystarczyło tylko włożyć zapasowe koło i jazda. Niestety, do wnęki nie pasuje żadne koło: ani dojazdówka, ani koło 16'. Chciałem usunąć wykładzinę wnęki, żeby ją powiększyć, ale okazuje się, że pod nią ukryta jest elektronika auta. Tak więc du..a! Może ktoś z Was ma jakiś patent lub pomysł, co z tym fantem zrobić(nie chcę jeżdzić z kołem w bagażniku miedzy zakupami!!!). Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tej wykładziny sie trzeba pozbyć. Na ta elektronike zaś przychodzą takie styropianowe wytłoczki, a na nie można już polożyć dojazdówke.

 

Pozdro

 

Tutaj kolega ma 100% racje. Taki styropian idzie kupic w aso, a jak nie to poszukaj na allegro jakiejs po wypadku na czesci. Takie cos dostac to nie bedzie duzy problem. A w aso pewnie grosze bedzie kosztowac.

 

Pozdrawiam.

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tu masz specjalną wnękę na dojazdówkę z nr. 12 na rysunku, koszt ok. 200 zł w ASO. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=PX51&mospid=50125&btnr=51_5384&hg=51&fg=65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bez powodu pozbyto sie kola zapasowego.

wystarczy popatrzec na testy z NCAP co potrafi "niepotrzebne" kolo zapasowe zrobic z kregoslupami siedzacych z tylu.

tytul tego watku moze tez sie nazywac "jak sie pozbyc airbag´ow" albo "po co mi pasy"...

nigdy nie wiadomo z ktorej strony sie trafi:)

sorry, ale pracuje w tez branzy i moze jestem na to za bardzo przewrazliwiony:)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Cześć,

 

Jaki jest rozmiar dojazdówki? 16 czy 17 się mieści?

 

Też nie mam koła ani styropianu, a bez zapasu jakoś tak dziwnie jeździć.

 

R17 http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=e60&category=18769

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bez powodu pozbyto sie kola zapasowego.

wystarczy popatrzec na testy z NCAP co potrafi "niepotrzebne" kolo zapasowe zrobic z kregoslupami siedzacych z tylu.

tytul tego watku moze tez sie nazywac "jak sie pozbyc airbag´ow" albo "po co mi pasy"...

nigdy nie wiadomo z ktorej strony sie trafi:)

sorry, ale pracuje w tez branzy i moze jestem na to za bardzo przewrazliwiony:)

pozdrawiam

Jeśli tacy ludzie są w branży to czego mozemy spodziewać się w przyszłości ? Likwidacji przestrzeni bagażowej ? Bo jak NCAP zrobi test co potrafi zrobić np zgrzewka wody mineralnej z kręgosłupami siedzących z tyłu .To pozostanie chyba tylko takie rozwiązanie. A jak już w BMW tak się bali latających kół to w czym problem było śladem innych producentów przenieść koło pod podłoge ? Dla mnie te runflanty to jakieś nieporozumienie ciężkie jak cholera, a co z masą nieresorowalną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bez powodu pozbyto sie kola zapasowego.

wystarczy popatrzec na testy z NCAP co potrafi "niepotrzebne" kolo zapasowe zrobic z kregoslupami siedzacych z tylu.

tytul tego watku moze tez sie nazywac "jak sie pozbyc airbag´ow" albo "po co mi pasy"...

nigdy nie wiadomo z ktorej strony sie trafi:)

sorry, ale pracuje w tez branzy i moze jestem na to za bardzo przewrazliwiony:)

pozdrawiam

 

 

Przecież to koło jest przykręcone to jak ma polecieć :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bez powodu pozbyto sie kola zapasowego.

wystarczy popatrzec na testy z NCAP co potrafi "niepotrzebne" kolo zapasowe zrobic z kregoslupami siedzacych z tylu.

Możesz podać jakieś materiały źródłowe? Pierwsze słyszę, żeby fabrycznie zainstalowane koło zapasowe zrobiło komuś krzywdę. Oglądałem masę testów NCAP i nie widziałem nic związanego z kołem zapasowym. Z drugiej strony - nie śledziłem tego zagadnienia i może faktycznie coś w tym jest?
tytul tego watku moze tez sie nazywac "jak sie pozbyc airbag´ow" albo "po co mi pasy"...

nigdy nie wiadomo z ktorej strony sie trafi:)

W takim razie powinno zakazać się jazdy autami kombi - wyobraźmy sobie, co może zrobić w pasażerami gilotyna w postaci tylnej rolety wraz z rolka zwijającą, jeśli wypadnie z mocowań. To samo z nawigacją na przedniej szybie i tylną szybą pojazdu :!:
sorry, ale pracuje w tez branzy i moze jestem na to za bardzo przewrazliwiony:)
W jakiej branży robisz? Jeśli jesteś pracownikiem NCAP może podasz nam dokładne informacje - w których modelach koło zapasowe wyrywa się i demoluje tylną kanapę?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.