Skocz do zawartości

blazejzych

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61 LCI 520d 2008 rok i e46 328 prelift, M52b28
    Warszawa/Nieporęt

Osiągnięcia blazejzych

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, szukam kogoś kto w Warszawie Białołęka, Tarchomin/Legionowie/Nieporęt/Marki mógłby zdiagnozować kody błędów w e61 n47. Przestał działać u mnie w kmpie DIS i INPA. Jeśli ktoś może pomóc w instalacji ponownej/naprawie softów, też proszę o kontakt. z góry dzięki
  2. Dzięki za info. To na razie zostanę przy serii co nam dała fabryka. Standardowy czujnik + ukryte menu, chociaż mam niedosyt wskaźnika normalnego. Przyczyną wyskakującego u mnie komunikatu był czujnik temperatury cieczy chłodzącej, znajdujący się na przodzie silnika pod plastikową osłoną. W nim wypalił się jeden z pinów, stąd jak poruszałem wiązką (a silnik był zimny), nagle temperatura wskoczyła powyżej 100 stopni. Auto wydaje się już być ogarnięte.
  3. Niestety tak A czy po aktywacji temp cieczy chłodzącej widać temperaturę non stop na wyświetlaczu?
  4. Dzięki za linka. Ten temat też już czytałem. W tym przypadku nie ma opcji stałego wyświetlania temperatury cieczy chłodzącej między zegarami? (Z tego co wyczytałem na forum to nie ma takiej opcji). Po każdym zgaszeniu/uruchomieniu auta, trzeba test wywoływać na nowo? Druga rzecz to taka, że temperatura jest pobierana ze standardowego czujnika temperatury, który też lubi się uszkodzić. Dołożenie niezależnego czujnika ze wskaźnikiem powinno skutkować zwiększoną prewencją. O ile szkoda mi zepsuć ładne wnętrze naszych aut i robić agro-uning, to też szkoda przez brak widocznej temperatury cieczy chłodzącej zarżnąć silnik:/
  5. Dzięki za odpowiedź. Dzisiaj tak się zastanawiałem nad tym wszystkim i założyłem temat o dodaniu niezależnego wskaźnika temp cieczy. Temat tutaj: viewtopic.php?f=73&t=221996 Od strony mechanicznej dołożyć czujnik to pikuś (jak pozwoli na to pompa, miejsce na czujnik)
  6. Cześć, Temat widziałem już wałkowany tutaj. Mnie cholernie w aucie brakuje wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej. Z tego co wyczytałem i szukałem na Realoem w silnikach N47 jest jeden termostat przy pompie wody napędzanej paskiem. Niedawno skończyłem przebudowywać swoją terenówkę do przepraw (zrobiłem m.in SWAP silnika) i jako że wolę dmuchać na zimne dołożyłem dodatkowe czujniki i wskaźniki, temperatury oleju i wody oraz ciśnienia. Nie miałem w rękach pompy wodnej od BMW N47, ale podejrzewam że gdzieś się da wwiercić, nagwintować otwór i wstawić zwykły analogowy czujnik. Uważam, że wskaźnik, którego odczyty są widoczne non stop, jest dużo bardziej skuteczny w prewencji niż temperatura cieczy w ukrytym menu komputera. Czy ktoś z Was posiada pompę wodną, mógłby zrobić dokładnie jej zdjęcia (niemalże z każdej strony), albo najlepiej ktoś to by mi mógł taką pokazać w Wawie? Skąd potrzeba? Wczoraj wracałem z rodziną z dalekiej trasy i tuż przed domem (jakieś 50 km od domu) wyskoczył komunikat o przegrzaniu silnika, czerwony komunikat. Silnik zaczął przerywać, jazdy nie mogłem kontynuować. Nawet po dwugodzinnej przerwie, kiedy już był wystudzony, po odpaleniu z miejsca się pokazał felerny komunikat, także laweta i do domu. Pocieszające jest to, że w moim przypadku, nie strzeliła uszczelka pod głowicą. Poziom płynu chłodniczego w normie. Dzisiaj rano po uruchomieniu silnika węże nie puchną (nie nabierają ciśnienia) od pracującego silnika, także mam nadzieję, że przy okazji tego komunikatu pierścienie się nie przegrzały i będzie dalej ładnie pracować. Koniecznie też potrzebuję mieć przy sobie zawsze komp z softem do diagnozy, ale niestety z elektroniką taką mam straszne plecy. Mam nadzieję na pomoc ze strony forumowiczów na instalacje INPY/DISA. Muszę się tego nauczyć i przy okazji niemieckiego, do obsługi softów:) Piszcie, komentujcie. acha. Dodatkowy wskaźnik, miejsce wstawienia. Widziałem na stronach USA, zestawy do podłączenia się w złącze OBD, a sam wskaźnik wstawia się w kratkę nawiewu. Nie chcę "kaszanić" wnętrza auta i sugestie z Waszej strony, gdzie taki można umieścić, albo jak już macie coś takiego u siebie - napiszcie, pokażcie.
  7. Cześć ZS27000, wczoraj jechałem autostradą i miałem taki sam objaw. Żółty komunikat, a po sekundzie czerwony. Laweta mnie przywiozła do warsztatu. Od zgaszenia silnika na autostradzie do warsztatu było jakieś 4 godziny, także silnik się wystudził. Przy warsztacie, uruchomiłem silnik i dosłownie po kilkunastu sekundach, komunikat o przegrzaniu pokazał się na nowo (ten w kolorze czerwonym). Po wymianie pompy, masz temat z głowy?
  8. Cześć Forumowicze. Jeszcze tydzień temu instalka INPA nie chciała mi w ogóle pójść na kompie. Dzisiaj już INPA zainstalowana. Posiadam E61 LCI n47. Problem polega na tym, że jak wchodzę w INPĘ to nie widać w engine mojego silnika. Udało mi się doczytać, że należy albo wrzucić plik DDE7N47.ipo i dokodować o ścieżkę ENTRY= DDE7N47,DDE 7.0 für N47, albo jeśli plik występuję to wystarczy dopisać ścieżkę za pomocą notatnika. Plik po instalacji posiadam. Do piku e60.eng w miejscu C:\EC-APPS\INPA\CFGDAT dopisałem ścieżkę. W INPIE gdzie po wyborze modelu pojawia się możliwość wyboru silnika, skrzyni itd, wśród możliwości wyboru silnika pojawia mi się w liście dokodowany silnik przeze mnie: DDE 7.0 fur n47. Niestety jak to wybiorę, to pojawia się błąd: Group File : D_Motor. IFH-0018:INITALIZATION ERROR. Program will be stopped! Dodam, że pod klawiszem F1 w INPIe gdzie jest info o informacji wyświetla mi się wersja 5.00 Czy ktoś jest w stanie pomóc? ps: mój komp jest na systemie WIN7 64bit.
  9. Kolego tomaszbmwe60, Miałem to szczęście, że komis od którego auto kupiłem, naprawił je na swój koszt. Kiedy pojechałem po samochód, pracownik komisu przyjechał autem z warsztatu gdzie była naprawa i faktura była na 5 000 z jakimś kawałkiem.
  10. Cześć Forumowicze, Dawno nie zaglądałem, ale powiem Wam co się zmieniło na plus w aucie moim. Miałem problem tak jak pisałem powyżej, po odpaleniu auta, było czuć szarpnięcie. Skrzynia w czasie jazdy wchodziła też w tryb awaryjny. Został wymieniony konwerter oraz zostało wykonanie strojenie skrzyni. Problemy znikły, oby na jak najdłużej.
  11. Cześć Forumowicze, Mam e61 z 2008 roku. Przestały mi działać piloty, zamykanie i otwieranie. Z grota/kluczyka auto odpala. Czy programowanie według schematu do e39 i e46 daje rade przy e61 lci? Pzdr. Błażej
  12. Cześć, Jaki jest rozmiar dojazdówki? 16 czy 17 się mieści? Też nie mam koła ani styropianu, a bez zapasu jakoś tak dziwnie jeździć.
  13. Dziękuję. Zamówione. Jak ktoś znajdzie chwilę czasu z Wawy lub okolic, z chęcią podjadę na "podstawy" INPY i DISa. Pzdr. Błażej
  14. gk tds, czy taki kabel podejdzie do mojej sztuki? http://moto.allegro.pl/interfejs-usb-bmw-k-d-can-gt1-inpa-dis-obd2-i2544959260.html
  15. Witam, Od paru dni jestem szczęśliwym użytkownikiem e61 520d LCI. Jest to moje pierwsze BMW. Kupiłem kabel diagnostyczny i otrzymałem płytkę z różnymi programami. http://allegro.pl/bmw-inpa-dis-e87-e46-e83-e39-e53-e60-e61-e38-e65-i2526988523.html Mam prośbę, do kogoś z Warszawy i okolic, o pomoc w zainstalowaniu softów oraz pokazanie podstaw z obsługi tych programów przy aucie. Z góry dzięki za pomoc. Pzdr. Błażej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.