Skocz do zawartości

damian_hiszpan

Zarejestrowani
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bylo: e46 328i, e46 330i, e46 330d, e60 540i, e60 530d
    Jest: e60 545i. e46 m3, e60 m5
  • Lokalizacja
    Alicante Hiszpania

Osiągnięcia damian_hiszpan

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Tematy zostaly zamkniete wiec czas na powiedzenie calej prawdy. Wiec, pisze z konta damianhiszpan bo na polako dostalem orzeszki. To wiecie te dwa konta to jedna osoba. Temat m5 otworzylem z zamiarem dowiedzenia sie opini na temat smg. A puzniej tak sam ten cyrk wyszedl. O temacie 525d to jest szczera prawda, mam te auto i zalorzylem mu te wloty i wydechy. Mam 21lat dopiero co skonczone bo 30sierpnia ale to was raczej nie interesuje. Jestem elektromechanikiem, mieszkam w hiszpani, i w przyszlosci chce kupic m5. No to by bylo na tyle. Przepraszam za balagan na forum tak wyszlo. Ja jestem powarznym czlowiekiem, teraz jeste na urlopie to sie troche rozerwalem niechcaco, ale naprawde taki nie jestem. Z checia spodkalbym sie z panami zeby pogadac o naszych bmw. Pozdrowienia z Hiszpani.
  2. Pisalem wczesniej, ta przed liftem ma taka skrzyneczke. Zeby zmienic na poliftowa bedziesz musial zmienic tasme. Ale niewiem czy dasz rade ja zalorzyc, ja nie prubowalem.
  3. Witam. Przy takich obiawach na 99% to regulator. Nie ma co tracic nerwów i zdrowia. Jestem elektronikiem, i w e60 najczejsciej padaja. Pozdrawiam i licze ze auto w niedalekiej przyszlosci zacznie funkcjonowac normalnie.
  4. Koledze chyba nie chodzilo o raolem, raczej chce jakis katalog e60 z 2009 z akcesoriami, felgami itp. Niech sie wypowie autor postu jaki katalog potrzebuje. Pozdrawiam.
  5. Witam. W polsce niema za duzo tych aut z tymi silnikami, wiec raczej bedzie tylesamo mechaników. Jedz gdzies na diagnoze najlepiej na DISa, i zapisz sobie cale bledy wraz z kodem, bo z tym co napisales to zabardzo nie bedziemy ci wstanie pomuc. Moze to byc tez wina LPG, ale to juz nie moja dziedzina i sie na tym nieznam, moze znajdzie sie ktos co wie cos na ten temat. Pozdrawiam. PS. Kto to widzial zeby zakladac lpg do 545i. :mad2: :duh:
  6. Witam. Skoro kolega potrzebuje rodzinne to e61 bedzie okej. Tylko czemu kolega sie uparl na xi/xd? Normalne bmw bardzo dobrze prauja na tylnim napedzie. Ja mysle ze naped na 4 kulka w e60/61 kupuje tylko osoba co nie umie jezdzic i mysli ze naped na 4 mu 4litery uratuje podczas poslizgu itd. BMW slynie z napedu na tyl. Tak jak sie mówi ze jak Pan Bug wolal by przedni naped to chodzilibys my na rekach, jak by wolak na 4, to bysmy chodzili na czworaka, a tak naped na tyl i chodzimy na NOGACH. :cool2: Pozdrawiam. Ps. xi/xd nie kupisz za taka kase, tak jak ci koledz wspominali.
  7. Dziwne ale sie stalo, znajomi w serwisie mieli taki przypadek. Ja nie mialem czasu na cudowanie, bo potrzdbowalem auto. Ale za to mam znajomosci w serwisie i cas mialem na kolejny dzien.
  8. Kolego czytaj dokladnie. Auto jezdzilo, palilo i wszystko bylo ok tylko sie nie usypialo. Nie mialo zamnych bledów. Po nocy aku byl rozladowany. Wiec mialem mozliwosc update, ale to nic nie dawalo. Zmienilem cas i wszystko wrucilo do normy. Znam przypadki uwalonego dme itp.
  9. Ja robilem opps i sypnol sie CAS, ponowne wgrywanie nic mi nie dalo, musialem kupic w serwisie, zaprogramowalem i chodzi. I dlaczego twierdzisz ze update calego auta moze trwac caly dzien? Maximum 5 godzin nie wiecej. Umnie SSS pokazywal wszystko ok, a tak nie bylo. Auto sie nie usypialo.
  10. Koledzy SSSem nie zrobicie aktualizacje samej skrzyni, chyba ze macie zaktualizowane reszte modulów, inaczej nic wam nie pozwoli zrobic. Aso nie jest ubezpieczone na takie przpadki, zeby zarobic kase, do nich to lepiej jak cos sie zrypie to wtedy zarobiom na klientach. W BMW tak to jest, istnieje ryzyko zrypania jakiegos modulu.
  11. Ja w mojej ex 530d mialem tak ze podczas redukcji z 4 na 3 lub z 5 na 4(chodzi mi o redukcje ze jak jedziesz np na 5 na 2500obrotów i depniesz pedal gasu na 80% to zmienia bieg na lrzejszy w tym przykladzie na 4 i wkreca sie na obroty) jak tak zrobilem to auto wrzucalo lrzejszy bieg, obroty do gury a auto jak by na luzie przez ok pul sekundy, i po tym czasie dawal take mocne szarpniecie( na sliskiej nawierzchni mrugal dsc) Myslalem ze to normalne. Po aktualizacji calego auta ze wzgledu na dodanie modulu ipoda, ten dziwny objaw zniknol. Troche wynioslo mnie to kasy ze wzgledu na CAS no ale nie bylo innej opcji, a przy okazji skrzynia zaczela dzialac poprawnie. Wiec dlatego stwierdzilem wczesniej ze update moze zalatwic problem, ale licz sie z tym ze moze zrypac sie jakis modul robiac update. Pozdrawiam
  12. Moze byc tak jak kolega wczesniej pisal, zaprogramowac. W aso to norma co ci powiedzieli, oni zrobia aktualizacje wszystkich mozliwych modulów, inaczej nie bedom mogli nic zaprogramowac, ani doposarzyc auta itd. I rzeby wrzucic nowy soft do silnika i skrzyni u nich nie obejdzie sie bez robienia kompletnej aktualizacji calego auta. Jak bedziesz robil to w aso, to przed robotom dadzom ci kartke do podpisania ze jak zrypie sie jakis sterownik to oni nie odpowiadaja za szkody. Czasami tak sie dzieje, ja jak w mojej ex 530d jak dodawalem sam modul ipoda, robilem update calego auta sss bo inaczej nic nie moglem zrobic, to zrypal mi sie CAS, ale zato jak robilem update parunastu klientom to nic sie niestalo. Najbardziej lubiom sie psuc moduly bluetooth(w mojej ex e60 nie mugl sie zrypac bo byl wczesniej zrypany) Pozdrawiam.
  13. Ja testowalem na mojej ex 530d, i po wymianie raz palila raz nie, wychodzily bledy skrzyni itd. Wykasowalem bledy disem i nadal to samo, dopuki nie zajerestrowalem aku to dzialy sie jaja. Wole testowac na moim aucie niz na klienta. W koncu po cos wymyslili opcje dodawania aku. I radze wszystki dodawac aku po wymianie bo puzniej same cyrki moga sie dziac.
  14. Z tego co mi pisze na bance z castrol magnatec 5w30 full syntetyc. Wiec raczej tak, wczesniej dodalem fotke, morzesz zobaczyc.
  15. Zapominasz o jednym, że nowy aku nie będący zaprogramowany od nowa jest przeładowywany tak jak się ładuje stary aku. Co powoduje bardzo duży wzrost jego temperatury wynikiem czego jest bardzo duża strata żywotności. Oczywiście nowy aku będzie zmieniał statystyki tak jak podajesz na przykładzie średniego spalania. Teraz pomyślcie macie akumulator parę lat podłączacie nowy bez adaptacji i trzeba kolejne parę lat żeby wartości zaprogramowane się zmieniły . Do tego czasu wasz nowy akumulator może stracić żywotność poprzez przeładowywanie. Tutaj kolega ma 100% racji. Nie szlo tego lepiej opisac :cool2: Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.