Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

Nie muszą być wcale takie drogie, bo b.dużo ruskich u nich kupowało, aż im w rosji z tego powodu zablokowali import. Mój znajomy wygrał jakąś aukcję w japonii, sprowadził wtedy jakiś samochód kempingowy, ale teraz dokładnie nie powiem o co chodziło w tej historii, bo to było z 6 lat temu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Czyli kontener itd.Ciekawe jakie opłaty?

To taki ich kultowy scigant i raczej ciężko o to w innych krajach,jeszcze w Anglii może coś da rade.Jeszcze nie wiem jak z przekładką bo to nie występowało normalnie z kierą po lewej.Pożyjemy zobaczymy :wink:

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do turasów i innych nacji w de to działa bardzo prosto. siedzą cwaniaki 24 godziny na dobe na portalach aukcyjnych. jak coś wskoczy od prywatnego jadą, kładą kase na stół. bite nie bite byle cena dobra.

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy wiesz ale samochod mozna w Niemczech kupic tez w innych miejscach a nie tylko u Turka/Albanczyka/Ruska/Polaka w komisie.

Wolisz auta jezdzone w PL? Bardzo mnie to cieszy bo ktos musi kupic ode mnie samochod gdy go sprzedaje.

Tylko roznica miedzy nami polega na tym, ze Ty byles kiedys w Niemczech i cos tam widziales a Ja jestem tam wieksza czesc roku od prawie dziesieciu lat i widzialem "troche" wiecej.

A twoja proba ironicznego dowcipu ma sie nijak do rzeczywistosci.

 

Trochę się wtrącę,niestety Cichy ma rację.Wszyscy podniecają się autami z Niemiec ale prawda jest bardzo nieco inna.Pracuję przy tym i wiem" trochę" więcej.Auta nowe,gwarancyjne robią serwisy,(i to tez nie oznacza ze jest tip top) ale jak gwarancja się skończy,zaczyna się sajgon.My mamy parę beczek różnych olejów,markowe 13do 17€ litr ale najlepiej schodzi firma "krzak" 10w40 za 4€ litr,potem 5w40 za 6€ litr.Czy auto 4 lata czy 10,14 nie ważne,lecą oleje najtańsze.Co dwa lata trzeba zrobić TÜV (przegląd) i wtedy przy tej okazji klient się dowiaduje się co jest z jego super autem.Więc olej jest wymieniany co 2 lata,mój rekordzista miał 60 tys. przejechane na 10w40.Filtry powietrza zabite na voll,o pyłkowych nie wspomnę gro ludzi nie wie co to.Zawieszenie np.do e39 nikt nie da 120€ za jeden wahacz Lema,TRW jak można mieć zamiennik kompletnego zawieszenie za 255€ http://www.atp-autoteile.eu/KFZTeile/Satz_Querlenker_21-teilig_15266_0_130894.htm?TN=100761

Mało tego,firmy takie jak ATU czy PITSTOP jadą na na najtańszych zamiennikach a kasują jak za oryginał,więc to ze zapłacił 1000€ nie znaczy ze to jest dobre.Najlepsze jest starsze pokolenie,dobra emerytura,stać ich,naprawiają na dobrych częściach ale niestety wymierają jak dinozaury :D .A to co wyprawiają turki w swoich warsztatach,to tego się nie da napisać.Kupując auto w DE może być lepsze,ale trzeba to robić z głową bo nie wszystko złoto co się świeci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turki faktycznie już teraz lepiej rzeźbią niż Polacy :norty:

Ja napisze przykład od siebie -dużego doświadczenia w sprowadzaniu aut nie ma, ale byłem 3 razy w Niemczech po auta dla siebie, za każdym razem jechałem obejrzeć tylko jeden jedyny egzemplarz, który zawsze kupiłem i nigdy się nie rozczarowałem. Fakt, że poszukiwania w każdym przypadku trwały od pół roku do ponad roku (może też z racji moich wymagań co do koloru, wersji, wyposażenia, itp., dość wybredny jestem :mrgreen: ). Ale jak ktoś jest w miarę ostrożny i cierpliwy, to na pewno znajdzie auto, z którego będzie bardzo zadowolony (tak jak w moim przypadku za każdym razem :wink: ). I zdecydowanie wolę auta, które przejechały 200 tkm. po niemieckich drogach, niż nie wiadomo ile po polskich. I coś jeszcze -każde auto, które później sprzedawałem kupił pierwszy klient, który przyjechał je obejrzeć :D a jednego to nawet ogłoszenia nie musiałem dawać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he :) chodzi o to, że z tych fotek jak zwykle niewiele wynika :) jedyne czego powinieneś się obawiać to 3 w 1, albo naciągania "budy" na 3 traktory, bo dzwon był taki, że drzewo wrosło na miejscu pasażera :mrgreen: skrzynia to manual więc nawet gdyby były potrzebne części to jest ich dużo używek w przeciwieństwie do automatów. Co do silnika to się nie wypowiem, bo 370 tysi to jednak sporo, ale wszystko zależy od tego, kto jak o niego dbał. Ja mam na szafie 400 i moja chodzi ciszej niż niejedna co ma "200" :) Może być, że motor będzie tip top, a może się okazać, że coś się sypie i trzeba z autem do "żyda"...
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto wygląda, podkreślam wygląda, przyzwoicie. Ale 6 lat i kilkadziesiąt albo i więcej km. po polskich drogach na pewno zrobiło swoje, w zawieszeniu kół, silnika, itp. Chociaż w tym przypadku faktycznie jest duża szansa na autentyczny przebieg.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak nikt jej nie kupi bo postapil koles uczciwie i nie cofnal przed sprzedaza... i wszyscy juz sraja prawie 400tys matko zaraz kapa bedzie zaloze sie ze wiekszosc e39 ma juz dawno pol bani za soba lub jej blisko szczegolnie diesle ja w swojej w przebieg obecny 252 tys tez nie wierze z czego ponad 50 zrobilem ja. Tez sie licze z tym ze pol bani tuz tuz lub juz po:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
chyba e60 dobijają do prawdziwych 500tkm, e39 juz je dawno przkroczyły :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co wierzyć w niskie przebiegi, takie auto jak e39 nie może mieć po 15 latach niecałe 200tys, a szczególnie diesel. My dalej nie mamy dróg a Niemcy już od dawna śmigali po ładnych autostradach. Mój wujek mieszkający w Niemczech 25 lat odkąd pamiętam zawsze miał w swoich autach po 5-6 latach użytkowania przebiegi rzędu 300/350tys km i potem auto sprzedawał. Moj ojciec kupił od niego passata b5 z przebiegiem 340tys. Teraz wujo jeździ paskiem b6 z 2007 roku, kupił go rocznego z przebiegiem już 130tys, teraz ma chyba 330tys z tego co pamiętam. Tam się jeździ a nie zamula jak u nas bo wielu szkopów ma pracę w odległości nawet 80km od domu tak jak mój wujek, ich stać na paliwo, drogi mają wiec śmigają ile wlezie, także jak widzę betę z przebiegiem 170tys to śmiać mi się chce. Wiadomo pewnie trafiają się takie ale to rzadkość.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoje auto kupiłem od Niemca z udokumentowanym przebiegiem 213 kkm, przez 6 lat dobiłem nim do obecnych 296 kkm, z motogodzin też wynika taki przebieg, nie za dużo nim jeździłem, bo przebieg rozkładał się też na inne auta, więc nie każdy e39 diesel musi mieć jak tu piszecie po 500-600 kkm.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarzają się zapewne E39 z niskim przebiegiem, ale to są wyjątki potwierdzające regułę. Jeżeli auto ma 10-15 lat to nigdy nie uwierzę, że ma ono 180 tys na liczniku, bo to nie możliwe prawie, chociaż znam jedne przypadek, gdzie w E39 z roku 99 było 90 tysi na szafie i sprzedający musiał wkręcić 220, bo nitk nie chciał kupić :mrgreen:
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarzają się zapewne E39 z niskim przebiegiem, ale to są wyjątki potwierdzające regułę. Jeżeli auto ma 10-15 lat to nigdy nie uwierzę, że ma ono 180 tys na liczniku, bo to nie możliwe prawie, chociaż znam jedne przypadek, gdzie w E39 z roku 99 było 90 tysi na szafie i sprzedający musiał wkręcić 220, bo nitk nie chciał kupić :mrgreen:

 

Moja 160 i jest to raczej pewne bo dzwonilem do ASO z pieczatek i potwierdzono mi, ze te przeglady sie zgadzaja :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Gość wysłał mi jakieś dodatkowe zdjęcia i VIN pojazdu

http://zapodaj.net/de08a949a6925.jpg.html

http://zapodaj.net/bd696a8ede676.jpg.html

http://zapodaj.net/2120a0cd35bba.jpg.html

 

VIN : WBADL71000GM98382

 

Ktoś się wypowie :D ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zdjec to silnik jak silnik. Przynajmniej nie myty,

Vin:

Data for vehicle identification number: WBADL71000GM98382

Model description: 530d

Market: Europa

Type: DL71

E-Code: E39

Chassis: Limousine

Steering: links

Doors: 4

Engine: M57 - 3,00l (142kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Cosmosschwarz Metallic (303)

Upholstery: Standardleder/schwarz (N6SW)

Production date: 05.07.2000

Assembled in: Dingolfing

 

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A

Sprachversion deutsch Language version German

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S320A

Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

P337A

M Sportpaket M Sports package

S339A

Shadow-Line Shadow-Line

S354A

Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S430A

Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip

S434A

Interieurleisten Interior trim finishers

S481A

Sportsitz Sports seat

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S500A

Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning

S508A

Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A

Xenon-Licht Xenon Light

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S609A

Navigationssystem Professional Navigation system Professional

S629A

Autotelefon D-Netz mit Kartenleser vorne Car telephone (GSM) w card reader, front

S672A

CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs

S705A

M Sportfahrwerk II M sports suspension II

S710A

M Lederlenkrad M leather steering wheel

S715A

M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package

S775A

Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite

S785A

Blinkleuchten weiss White direction indicator lights

S788A

BMW LM Rad Individual BMW LA wheel, Individual

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S970A

Business-Paket Business Package

Code Information

S431A

Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S473A

Armlehne vorne Armrest front

S540A

Geschwindigkeitsregelung Cruise control

S555A

Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control

S602A

Bordmonitor mit TV On-board monitor with TV

S694A

Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler Provisions for BMW 6 CD changer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe nie o to chodzi czy warto jest jechać dla niego 300 km :D? Czy jest po tych informacjach na tyle warte uwagi :D? A jeszcze jedna sprawa czy ktoś z forum oczywiscie odpłatnie chciałby się przejechać aby obejrzeć to auto :) ?? Najlepiej jeśli bylaby to osoba z okolic wrocławia lub mieszkająca w okolicach trasy Piła- Wrocław :)? Byłbym dozgonnie wdzięczny :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.